1700 karburator jaky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

OK dik sezenu ten kovovo gumovej napinak co tam je a privarim tu pacicku poradne.. uvidim co to vydrzi.
Starterem to utrhnout nejde ta matice, takze zkusim sehnat tu golu poradnou a nacpu drevo do setrvaku nebo dole do klikovky nebo tak neco...

Sroubovak: jak mas ten kryt rozvodu hlinikovej jak je na nem Snimac tak ten ma takovy jakoze vyztuhy a skrz tu remenici kde jsou okynka jde prostrcit sroubovak a zaprit ho o tu vyztuhu na krytu rozvodu... ale bojim se ze se ten kryt takhle rozlame kdyz poradne zaberu... pres kvalt a brzdu je to fakt naprd tuhy
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Cory »

Nechce sa mi to tu citat, ale pokial ide o povolenie matice remenice, tak jednoducho tam hod 5ku (4ku), zatiahni rucnu, zober si tupý majzlík a vacsie kladivo...Na treti uder to musi byt povolene.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Dusan
Příspěvky: 3957
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Dusan »

Este by som z autom pojazdil res zohrial ho a skusil to znova cez starter a vidlicak
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Postup jaky radil Cory fungoval skvele moc mu timto dekuji.

Z motoru jsem vyndal toto: http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1432.jpg http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1433.jpg

jedu pro novy dily a vyzkousim to pak... jeste asi nejaky drobnustky budou ve vane ale to snad nebude na vyzkouseni vadit ;-) rukou to nahmatat neslo...
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Cory »

Fuj, to je ožužlane jak detska hracka...Podla ožužlania oka pre čap usudzujem , ze bola pouzita zla lista - pravdepodobne z motoru 1,2/1,3 a mozno z 1,5/1,6. Blok 1,7 je o nieco nižsi ako 1,5/1,6, preto je lista viac vypukla - odsadena od capu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No takhle podle toho jakou mam listu na 1,5ce motoru tahle je jina je delsi a ma gumovej povrch ta 1.5 ma tvrdsi takovej plast tu mi dal v obchode na 1.7 ale ja mu rikal ze to neni ono musel mu pomahat kolega s kazdou blbosti... kolecko rozvodu bylo uplne stejny jako to co jsem z motoru vyndal takze opotrebeny neni a necham je... jen dam komousovskej retez pro jistotu. Ta lista rekl bych tam byla spravna jen z ni odpadl ten zobacek viz http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1441.jpg

Jako zrubany je to solidne je tam i v hlave slusna Drazka a je to necim Zakitovany docela nevim jestli tomu verit nebo to nechat nekde zavarit radsi... moc se mi tu hlavu ale sundavat nechce.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9422
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Vašátor »

Zavařená hlava? Drážky v hlavě od řetězu? Teče z toho olej? Ne? Tak bych to neřešil.

Pokud však chceš měnit rozvody, je velkou hloupostí měnit jen řetěz a rozvodová kola nechat stará. Zuby jsou vymáčklé podle vytahaného řetězu a nový tam nebude pořádně sedět = brzy zase odejde. Takže pokud měnit rozvody, měnit řetěz i kola. Jinak to nemá smysl.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

Vasatore ty kolecka jsou fakt jak novy i ten retez vedle novyho na celou dylku je asi o 1mm delsi... takze neni duvod menit podle me.. uz sem to tak udelal, na koleckach byly v zahloubenich videt jeste stopy po obrabeni takze asi nemaj moc najeto fakt..

ta hlava je zapatlana nakym fakt tvrdym kitem a je tam mala dirka skrz a leze z ni ten kit dovnitr... necham to tak.. kdyz to netece, jak rikas .-) Du zkusit seridit ventily a nastartovat.. mtor se toci kolem dokola takze potkanej nebude ;-)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10596
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

smajchl píše:... motor se toci kolem dokola takze potkanej nebude ;-)
Pche :!: :P . To mě se taky točil motor kolem dokola a potkanej byl. Z 8 ventilů jich bylo ohlejch 6 :D .
Akorát to nemělo kompresi, takže jsem to nenatočil. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No Ludku uz sem na to prisel taky potkany to je, jeden ventil je vyrazne niz nez ostatni, vule sacich bejva kolem 0,3mm a jeden z nich ma 2mm treba... kdyz ho nastavim na spravnou vuli 0,15 takj je vyrazne vic vyjetej nez ostatni ten nastavovaci mechanismus a pak uz motorem dokola tocit nejde... predpokladam ze bude ohnuty.. takze hlavu dolu a doufam ze bude treba stacit jen dat novy ventil, btw ma 1700 hlava stejny ventily jako unifikovana? ze bych zkanibalizoval hlavu tady..
Přílohy
ventil.JPG
Cory
Příspěvky: 11624
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Cory »

Ventily su rovnake...ale pri zamene odporucam zafrezovat sedlo ventilu a zanovny ventil zarovnat na sustruhu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10596
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

3. ventil ... to je jasný. Až budeš mít tu palici dole - udělej petrolejovou zkoušku :idea: .
Petrolejová zkouška = postav hlavu na bok, svíčkama dolů. Do sacích a výfukových otvorů nalij petrolej. Kolem kterého ventilu to bude protékat či rosit - tak buď výměna nebo zabroušení. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
smajchl
Příspěvky: 413
Registrován: ned lis 21, 2010 14:11
Bydliště: Praha

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od smajchl »

No 1 krajni drzi krasne a dva docela prosakujou benzin do sani a treti ohnutej. Musim vyrobit nakej pripravek na vyndavani je to brutus ty pera..

Mam pak menit tesneni? pod hlavou ta byla zarvana fakt fest asi origo tovarni utahovacka muzu pouzit na tesneni lehce cervenyho silikonu?

staci vymenit ohly 3. ventil? a zabrousit ostatni akuvrtackou opatrne brusnou pastou na ventily?

fotky http://vymastenejinuit.rajce.idnes.cz/K ... MG1450.jpg
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10596
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Luděk Musil »

Na vyndávání přípravek nepotřebuješ :idea:
Pročti zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=9146
Těsnění pod hlavu určitě nové a ŽÁDNÝ silikon! Dřív jsem těsnění potíral olejem, aby se nepřilepilo, ale v poslední době jsem zjistil, že lepší je grafitový prášek. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Dusan
Příspěvky: 3957
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Re: 1700 karburator jaky?

Příspěvek od Dusan »

Vymen aj vsetky simeringy a neurvi konce na voditkach, pozor na brusnu pastu aby sa to nedostala dp voditok, ventili sa brusia v ruke nie aku vrtackou.... Nie zeby to neslo ale nie je to tak celkom dobre, v servise to robia vrtackou. Simeringy corteco, na hlavu momentak a utahovat podla predpisu,, matice na vacke podla predpisu a dotiahnut momentakom, hlavi a blok ocistitt od stareho tesnenia musi to byt hladke. Pocitaj stym ze ventili budes stelovat viac krat... Po nastaveni....
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“