Stránka 3 z 3

Napsal: pon dub 10, 2006 18:56
od Brandy
Majo píše:Vraj na nich praskali izolanty.
To je divny. Brisk pouzivam porad a nikdy se mi nic podobnyho nestalo.

Napsal: pon dub 10, 2006 19:12
od Trevor
Ondra 07 píše:
Trevor píše:
Ondra 07 píše:Uvazuju o origo. Lada bezkontaktnim rozdelovaci a el. zapalovanim (podle planku nejaky osvedceny a vyzkousen).Plosnak si necham udelat fotocestou. Mate s tim nekdo osbni zkusenosti.Pripadne vyhody a nevyhody?
Ja stym jazdim od minulej soboty a zatial to funguje :D
Tak pockej to se od toho ocekava ze to funguje... A co presne mas? Jaky jsi zpozoroval zmeny? Ma byt lepsi chod ve vysich otackach (4000-6000).Ochotnejsi zrchleni do otacek,nezproblemovy starty (na prvni...na benzin minimalne).Mozna narust vykonu.
Neviem ci to treba riesit tu ale ved dobre.

Bezproblemove starty co ti ja viem tazko povedat. Ked mas teply motor tak nie ale ked je studeny tak so syticom chyti hned. Co sa tyka jazdy na plyn tak to je asi jedno lebo uz bude treba vymenit membranu v reduktore ale inak benzin ide super. Jediny znatelny rozdiel je vo vysokych otackach. Jednoducho si poviem ze rucicka bude na 7000 tak tam jednoducho a velmi lahko prijide :D . Do otacok to ide asi rovnako ako kladivko ale od 4000rpm sa nezacne prejavovat taka ta neochota motora. Rucicka uz bola na 7500 a ono to este stale chcelo ist dalej:shock:

Napsal: pon dub 10, 2006 20:20
od Ondra 07
Trevor píše:Rucicka uz bola na 7500 a ono to este stale chcelo ist dalej:shock:
:twisted: Jo jo jo... :twisted: