pozinkovanie karoserie
Moderátor: Moderátoři
Re: pozinkovanie karoserie
Hurikáne, já bych si dovolil s tebou nesouhlasit a naopak souhlasím se Sidem. Výfuk rezne nejvíce zevnitř, pošopování mu zas až tak moc nepomůže. Nevím co jsi koupil za výfuk, že ti vydržel jen 2-3 roky, nicméně co jsem tak zjišťoval od lidí, co mají zkušenosti s obojím, tak standart výdrž výfuku 4 roky, našopovaný 6let. Když si vezmu, že po mě chtěli za našopování fungl nového výfuku 1500kč, tak to ho radši 2 vyměním. Otázkou je, za kolik se dá sehnat šopování jinde.
Jiná věc je výfuk na veterána, tam našopovaný samozřejmě ano.
Jiná věc je výfuk na veterána, tam našopovaný samozřejmě ano.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: pozinkovanie karoserie
Na cenu se u nás zeptám . Samo že na Laďácký . To žesi to o svačině našopuji sám se nepočítá .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: pozinkovanie karoserie
V okoli Ba som nasiel dve firmy, ktore sopuju, v prvej mi povedali cenu 30 - 40E podla velkosti (za stredny a zadny diel), v druhej 20E, ale ked videl toho macika co je na Sharanovi, tak to bolo za 25E.
Roman
Re: pozinkovanie karoserie
V Brně toto dělá tuším pouze Kroma a ta si automaticky připočítá pískování 250kč za jeden díl a to ať se jedná o malý jednoduchý díl či větší složitý. Potom ještě cena za šopování... Koukám, že v BA máte slušný ceny. To je cena za komplet? Čili donesu výfuk a vrátí se mi pošopovaný? Nebo se musí pískování zařizovat externě.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: pozinkovanie karoserie
Já jsem si tady u nás nechal šopovat kompletní 50mm výfuk. systém a chtěli za to 1100,- Kč. Svody a první díl jsem si opískoval v práci a střední a koncovej díl jsem nechal jim.
Re: pozinkovanie karoserie
Normálny klasický výfuk ako bol na ladu odjakživa stojí u nás jak zadný, tak stredný cca 30 eur. Výdrž má tak 2 až 5 rokov. Záleží od toho, ako auto jazdí a kde parkuje. Zvažoval som šopovanie, ale Vašátor mi povedal, že sa to neoplatí, ppokiaľ nejde o veterána. Keď na to idem logicky, tak výfuk hnije zdnuka von. Preto by som ho musel v prvom rade našopovať zvnútra. A teraz trocha kalkulácie. U nás ani v blízkosti to nikde nerobia. Čiže niečo by stála cesta, počítajme dvakrát, lebo na počkanie to asi neurobia, niečo by stálo požičanie vozíka, aby to bolo na čom odviesť, niečo stojí prá2a samotná a jeden zabitý deň voľna. Takže v mojom prípade sa to neoplatí a myslím, že predošlé riadky hovoria súdne. A tak je to aj s tou karosériou. Keď si zrátaš všetky položky prídeš ku astronomickej čiastke. A aj tak z toho nebude kasňa, ktorá vydrží 20 rokov neustálej prevádzky ako nová. A ešte ber do uvahy fakt, že nechať dnes nalakovať ladu aby to za niečo stálo je skoro nemožné a nikto si nevezme takýto experiment na triko.
Naposledy upravil(a) Sid dne ned lis 06, 2011 18:57, celkem upraveno 2 x.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: pozinkovanie karoserie
Mé zkušenosti jsou takové, že se šopování vyplatí velice. K šopování ještě přidávám nátěr silikonovou stříbřenkou.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: pozinkovanie karoserie
Tak aspoň jeden souhlasný názor.Koko Loko píše:Mé zkušenosti jsou takové, že se šopování vyplatí velice. K šopování ještě přidávám nátěr silikonovou stříbřenkou.
Tehdy jsem koupil značkový Bosal. A za dva, nejdéle tři roky byl shnilý úplně na prach. Všechny díly. Jinak právě letos uplynuly čtyři roky od doby, kdy jsem nainstaloval kompletní nový a našopovaný výfuk (všechny tři díly) a stále je jako nový. Na jiném autě mám zkušenost s našopovaným dílem taky velmi dobrou. Je to už přes deset let a stále velice pěkný. Takže já mám v tomto směru jasno.Vašátor píše:Nevím co jsi koupil za výfuk, že ti vydržel jen 2-3 roky, nicméně co jsem tak zjišťoval od lidí, co mají zkušenosti s obojím, tak standart výdrž výfuku 4 roky, našopovaný 6let.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: pozinkovanie karoserie
"Tak aspoň jeden souhlasný názor."
Moj nazor je samozrejme tiez suhlasny, inac by som o sopovani nepisal
Moj nazor je samozrejme tiez suhlasny, inac by som o sopovani nepisal
Roman
Re: pozinkovanie karoserie
Ono asi taky dost záleží, v jakém režimu se auto provozuje. Pokud jezdí auto kratší trasy, kdy se ve výfuku kondenzuje obrovské kvantum vody a nestihne se dlouhou jízdou odpařit, nemá podle mě cenu šopovat - výfuk stejně zhnije zevnitř. Pokud se jezdí příležitostně a ještě navíc delší trasy, pak to asi cenu má. Osobně jsem ale ten první případ, takže kdyby to bylo možné, radši bych si třeba i něco ještě připlatil a šel do nerezu. Nezaregistroval jsem ale, že by tady někdo na Ladu dělal v nerezu krom Maďarů.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: pozinkovanie karoserie
Dedova felicia jazdila malo a skor na dlhsie trate, min 50km, ked sa niekam islo a vyfuk odisiel po 24 000 km (po 10 rokoch)
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: pozinkovanie karoserie
sopovany nebo tak jak byl z vyroby?Cory píše:Dedova felicia jazdila malo a skor na dlhsie trate, min 50km, ked sa niekam islo a vyfuk odisiel po 24 000 km (po 10 rokoch)
proste vyfuky u zigula jsou des. fakt jdou do kytek po cca 3 letech. myslim hlavne posledni dil. at se jezdi jak se jezdi, stejne je v perdeli
jestli u zadniho dilu ma sopovani velky vyznam se ukaze. minimalne snad tak rychle neureznou ty kryci plechy a pokud rekneme 1/4 tlousky plechu pohlti vnejsi rez a 3/4 vnitrni, pak by mohl vyfuk vydrzet aspon o 1 rok dele
VAZ 2104 1.3 1989
Re: pozinkovanie karoserie
Tak ako bol z vyroby. Na zigulaku mi zadny diel vydrzal 22 alebo 23 rokov. A to odhrdzavel kryci plech a asi po roku sa odlomil na spoji tlmic-trubka. Stredny a predny diel boli menene viackrat.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: pozinkovanie karoserie
dost vydrzely ty masivnejsi posledni dily. pry to vyrabel kamaz. melo to vyrazne vetsi (vyssi) a tezsi tlumic. bohuzel pres veskerou snahu se to nepodarilo asi pred 2 roky sehnat. jinak jsem nezazil za 15 let posledni dil vyfuku, ktery by vydrzel spolehlive vice jak ty 3 roky.Cory píše:Tak ako bol z vyroby. Na zigulaku mi zadny diel vydrzal 22 alebo 23 rokov. A to odhrdzavel kryci plech a asi po roku sa odlomil na spoji tlmic-trubka. Stredny a predny diel boli menene viackrat.
VAZ 2104 1.3 1989