Čím natřít část výfuku?
Moderátor: Moderátoři
A ja to zrovna vcera natrel kon-korem v par vrstvach a pak sem na to vystrikal zbytky vsech akrylatovych laku co sem doma nasel
o nejake zazracne trvanlivosti si iluze nedelam, ale vim, ze nejvice trpi zadni dil a na tom to celkem vydrzi. Ale jak jiz bylo receno za 2.5 roku to stejne prorezne zevnitr ven, tak jake pak s tim srani
.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Já mám výfuk homemade 3mm nerez, koupil jsem ho kdysi i s žigulem, (plynový) jak sem ho šrotoval, tak sem si výfuk nechal, vyklepal z něho bordel a znovu nasadil na svoji 2105ku. akorát svod je původní, ten vydrží tak rok a půl, (jezdím zase na plin
) v létě plánuju 2107čku tak doufám že výfuky půjdou zase prohodit
těch 10ti kg nerezi už se nechci zbavit........
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
jasny ze svody sou i na LPG vecny, dyt oni maj teplotu tak k tisici stupnu celsia, coz znamena ze i po zastaveni sou dost horky na to aby vsechna zbytkova voda se odparila a zkondenzovala napr v dalsich castech vyfuku.
Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi
Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Presne tak. posledni dil, ten se pri malem kilometrovem probehu za rok da odepsat tak za 2 - 3 roky pri stani venku. prostredni dil hadam tak 5 - 6 let a prvni dil, tedy svody, tak 8 - 9 let.
Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)
Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
mas pravdu. spravne se tak rika myslim tomu, co je primo na motoru. zblbnul jsem to ja. ale tak tenhle dil mi prijde fakt nesmrtelnyPavel04 píše:aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: