Čím natřít část výfuku?

Moderátor: Moderátoři

Pool

Příspěvek od Pool »

Co říkáte na natření koncového dílu REZISTINEM ? Vím že výfuk hnije většinou zevnitř, ale jde mi spíš o to, aby po zimně nebyl rezavej jak liška a vypadal alespoň z venku zachovale.
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Tušim, že ten rezistin tam nevydrží dýl než pár minut jízdy. Já výfuk natírám silikonovou barvou na výfuky. Základovka je taková růžová, a navrch stříbrná. Docela to drží, a vypadá to dobře.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ja to jednou delal sprejem urcenym na grily a takovy - proste zaruvzdornou barvou - asi do 450 - kdyz to das na novej tak to vydrzi, ale na starsim se to hned oloupe
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6514
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

A ja to zrovna vcera natrel kon-korem v par vrstvach a pak sem na to vystrikal zbytky vsech akrylatovych laku co sem doma nasel :-) o nejake zazracne trvanlivosti si iluze nedelam, ale vim, ze nejvice trpi zadni dil a na tom to celkem vydrzi. Ale jak jiz bylo receno za 2.5 roku to stejne prorezne zevnitr ven, tak jake pak s tim srani ;-).
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

natírat výfuk je blbost - jediné kde se to dá omluvit povrchová úprava je veteránská leštěnka. Ale stejně bych to viděl na hliníkování....
pavel83
Příspěvky: 19
Registrován: pát srp 04, 2006 16:04

Příspěvek od pavel83 »

Já mám výfuk homemade 3mm nerez, koupil jsem ho kdysi i s žigulem, (plynový) jak sem ho šrotoval, tak sem si výfuk nechal, vyklepal z něho bordel a znovu nasadil na svoji 2105ku. akorát svod je původní, ten vydrží tak rok a půl, (jezdím zase na plin :lol: :lol: ) v létě plánuju 2107čku tak doufám že výfuky půjdou zase prohodit :lol: :lol: :lol: těch 10ti kg nerezi už se nechci zbavit........
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

Pochopilk sem to dobre ze svodum davas zivotnost rok a pul? nebo jak si to myslel? Dyt svodu sou prakticky vecny. :mrgreen:
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
pavel83
Příspěvky: 19
Registrován: pát srp 04, 2006 16:04

Příspěvek od pavel83 »

Vecny jo? za 4 roky 2 zhnily a třetí upadl u příruby (vypadla ta trubka z příruby, bylo to jen přibodované tak sem to pořádně povařil a dobré) Nevím jestli je to tím že jezdím na plyn, nebo tím že sou to nějaké šmejdy (ani to pořádně nepovaří)......
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jasny ze svody sou i na LPG vecny, dyt oni maj teplotu tak k tisici stupnu celsia, coz znamena ze i po zastaveni sou dost horky na to aby vsechna zbytkova voda se odparila a zkondenzovala napr v dalsich castech vyfuku.

Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6514
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Presne tak. posledni dil, ten se pri malem kilometrovem probehu za rok da odepsat tak za 2 - 3 roky pri stani venku. prostredni dil hadam tak 5 - 6 let a prvni dil, tedy svody, tak 8 - 9 let.

Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6514
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Pavel04 píše:aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy
mas pravdu. spravne se tak rika myslim tomu, co je primo na motoru. zblbnul jsem to ja. ale tak tenhle dil mi prijde fakt nesmrtelny :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

otazka je co myslel svody tazatel
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

já na svody kdysi o prázdninách prskl stříbřenku a zatim drží..
pavel83
Příspěvky: 19
Registrován: pát srp 04, 2006 16:04

Příspěvek od pavel83 »

já myslel takovou tu trubku z motoru dolů jeden konec se strčí do vodorovné části výfuku a druhý se pišroubuje na motor. Snmad se bavíme o stejné věci :D :D :D
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“