Čím natřít část výfuku?
Moderátor: Moderátoři
A ja to zrovna vcera natrel kon-korem v par vrstvach a pak sem na to vystrikal zbytky vsech akrylatovych laku co sem doma nasel o nejake zazracne trvanlivosti si iluze nedelam, ale vim, ze nejvice trpi zadni dil a na tom to celkem vydrzi. Ale jak jiz bylo receno za 2.5 roku to stejne prorezne zevnitr ven, tak jake pak s tim srani .
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Já mám výfuk homemade 3mm nerez, koupil jsem ho kdysi i s žigulem, (plynový) jak sem ho šrotoval, tak sem si výfuk nechal, vyklepal z něho bordel a znovu nasadil na svoji 2105ku. akorát svod je původní, ten vydrží tak rok a půl, (jezdím zase na plin ) v létě plánuju 2107čku tak doufám že výfuky půjdou zase prohodit těch 10ti kg nerezi už se nechci zbavit........
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
jasny ze svody sou i na LPG vecny, dyt oni maj teplotu tak k tisici stupnu celsia, coz znamena ze i po zastaveni sou dost horky na to aby vsechna zbytkova voda se odparila a zkondenzovala napr v dalsich castech vyfuku.
Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi
Opacnej extrem je treti dil vyfuku, ten je relativne studenej a tam se ta voda drzi
Vaz 2107 no engine - 0g CO2
Presne tak. posledni dil, ten se pri malem kilometrovem probehu za rok da odepsat tak za 2 - 3 roky pri stani venku. prostredni dil hadam tak 5 - 6 let a prvni dil, tedy svody, tak 8 - 9 let.
Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)
Na werglu I sem mel za 90 tisic km a 18 let druhy svody a menit je nebylo treba a na werglu II sem ted ve 148 tisicich po 17 letech vymenil pravdepodovne druhe svody za treti a to proto, ze byly nejak divne prohle a cert vi, jak dlouho tam byly (za cenu snad 400Kc nebylo nad cim dumat)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
mas pravdu. spravne se tak rika myslim tomu, co je primo na motoru. zblbnul jsem to ja. ale tak tenhle dil mi prijde fakt nesmrtelnyPavel04 píše:aha ja svody myslim nulty dil, tedy potrubi od hlavy
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: