Stránka 3 z 5

Napsal: stř kvě 25, 2011 22:23
od TomasNM
Sponovak riesim tu:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=328863#328863
Par znamych s frezami to zvladne.
Original system riesit uz nebudem,s tymto to uz musi prezit aj Lenina v mauzoleu.

Podložka pod malé rozvodové kolečko

Napsal: čtv čer 09, 2011 22:55
od Jarin
Chlapi dává se pod malé rozvodové kolečko na kliku nějaká podložka,
nebo kolečko přijde na kliku samotné.Nějak si nejsu jistý.Díky moc

Napsal: čtv čer 09, 2011 23:18
od popest
Žádná podložka.

podložka

Napsal: pát čer 10, 2011 07:54
od Jarin
Díky moc

Napsal: sob čer 11, 2011 20:29
od TomasNM
Hosi,za chvilu ma caka moment "M" a budem to musiet rozobrat. Teraz mam akurat dalsie otazky:
1. Je olejova vana na Nive dost hlboka na to,aby som mohol zhodit prsa motoru a aby nevytiekol olej? Alebo olej treba vypustit?
2. Ked budem povolovat remenicu,ako zaistim motor proti otacaniu?

Napsal: sob čer 11, 2011 22:45
od rosta
motor zajistíš tak že dáš kvalt a zatáhneš ručku..... a olej by ti vytéct nemusel protože niva má dost hluboku vanu....

Napsal: sob čer 11, 2011 22:54
od TomasNM
To s tym zaistenim som myslel trochu inak.
Rucka mi nepomoze,lebo funguje tak,ako na kazdom starom aute,cize max.na 7%. OK,brzda to dokaze vyriesit,ale...
Na tu matku treba "moment prekvapenia",cize ostry naraz. Brzda na kolesach dokaze akurat zabranit motoru v uplnom otacani,ale cez pruziny v spojke,hardyspojku a silentbloky to znacne pruzi,takze tam je to problematicke.

Napsal: sob čer 11, 2011 23:02
od popest
Povolit by se to mělo rázem... takže nasadit klíč a bouchnout kladivem... No, tohle jsem tehdy dělal a nic... zkoušel jsem to povolit i startérem... taky nic.

Já to povoluji tak, že vymontuji startér a pak vezmu tu kovovou úchytku co drží baterku a strčím ji do té díry po startéru tak, že jedna část se zaklesne mezi zuby setrváku a druhá se opře o blok.

Pak to jde krásně povolit a nemusím nikde bušit kladivem. Ten držák je z poměrně silného železa, takže to vždycky udržel.

Myslím, že i v knížce píšou, že při povolování řemenice se má motor zajistit proti otáčení nějakým přípravkem, který se právě strčí na místo startéru.

Napsal: sob čer 11, 2011 23:06
od TomasNM
To ma tiez napadlo,len som sa chcel uistit,ci neni nejaka "diera" pri zotrvaku,co by priamo k tomuto ucelu sluzila. Ono aj ten starter je robota navyse. Kazdopadne dik,zase som mudrejsi.

Napsal: ned čer 12, 2011 06:50
od Cory
remenicu som uz povoloval, ked som mal motorna zemi a bez zotrvacnika. Stacilo mi kladivo a majzlik. Samozrejme je dobre dat novu maticu, alebo staru opat "dotiahnut" majzlom.

Napsal: ned čer 12, 2011 20:53
od MacGyver
Mě taky ručka nepomohla, protože nebrzdí. U mě stačilo založit kola klínama a zařadit čtyrku. Ještě jsem použil dlouhou tyč, coby násobič momentu. Auto nejřív začalo vyjíždět vzhůru na klíny, pak se ozvala rána jak matka povolila a auto zase sjelo zpátky. To bych možná ještě zkusil, než by si začal sundavat startér, tím snad nic nezkazíš.

Napsal: ned čer 12, 2011 21:51
od Saša
Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .

Napsal: pon čer 13, 2011 16:10
od TomasNM
Cory píše:remenicu som uz povoloval, ked som mal motorna zemi a bez zotrvacnika.
Problem je v tom,ze ja ho mam v aute...

Napsal: pon čer 13, 2011 23:19
od Cory
TomasNM píše:Problem je v tom,ze ja ho mam v aute...
O to je to praveze lahsie ako na zemi.

Napsal: úte čer 14, 2011 08:34
od Teepee
Saša píše:Kladivo a klíč , nevymýšlejte vymyšlené . Jde to na první ránu .
Ták, ale nejdřív ještě zkusit jen klíč, napružit hardynu a převody do zatažené ručky a pak za to škubnout (nahoru), žádný tahání. Protože, když po úderu kladivem vyskočí klíč 36/38, tak nic moc, hlavně v případě když není vyndanej chladič...