Stránka 3 z 3

Napsal: úte dub 05, 2011 17:41
od Veverka
JJ zítra to už zkusím,vždy je tu možnost že odešlo něco jen tak mimochodem.
Ale dneska to nezabralo,startérem jsem otočil vrchní kolo na značku,rozdělovač na čtvrtej a nic....

Napsal: stř dub 06, 2011 05:23
od Veverka
kde musi byt kladivko kdyz je palec na 4?spojeny nebo rozpojeny?

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st duben 06, 2011 12:00 ]
Kladívko by mělo být (ideálně) na základové desce rozdělovače ... na stole Ti asi bude k ničemu :dontknow:

Napsal: stř dub 06, 2011 05:35
od Luděk Musil
Láďo, předpokládám, že základní elektrotechnické dovednosti máš .... a že vlastníš multimetr (v případě nouze postačí i žárovka).
Prostá výměna rozdělovače a nastavení palce na 4. válec nestačí. K tomu, aby motor chytil je ještě potřeba nastavit předstih.
Kliku nastavíš na 5° před HÚ (prostě ji o těch 5° otočíš zpět) a na jeden hrot MM připojíš kostru a na druhý hrot MM připojíš kabel od cívky. Tělem rozdělovače otáčíš (po nebo proti směru) až se dostaneš do momentu rozpojení kladívek. Potom ten motor MUSÍ chytit. L.
PS:
MM = multimetr
Na MM si nastavíš nejnižší ohmy případně "pípák" a měříš. Okamžik rozpojení je ohlášen zmlknutím "pípáku" případně se místo nul objeví jednička

Napsal: stř dub 06, 2011 08:01
od JmJ
Ja si tak matne vzpominam, ze sem proste nastavil motor "na znacky" vrazil sem tam rozdelovac do jedne ze dvou moznych poloh, nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo. Pak sem to od ucha a od pocitu z jizdy poladil a bylo to. auto jezdilo, nez ho za tyden nechal jisty blazen z otrokovic sesrotovat. jiste, chtelo to nastavit predstih stroboskopem.

Napsal: stř dub 06, 2011 11:02
od Luděk Musil
JmJ píše:nechal sem nekoho startovat a s rodelovacem sem pri tom pokroutil, az to chytlo
Je to, pravda, poněkud primitivní až barbarský způsob, ale taky to tak funguje. L.

Napsal: stř dub 06, 2011 12:34
od Veverka
takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?

Napsal: stř dub 06, 2011 12:40
od Luděk Musil
Veverka píše:cim a kde otacet rucne klikou?
V Tvém případě to jde jen při zařazené 4 či 5 a tlačení auta, kulaťáci ještě měli kliku ... . Případně zde: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=323205#323205 . L.

Napsal: stř dub 06, 2011 13:12
od JmJ
Veverka píše:takze staci aby znacka na vacce byla navrchu,palec na 4ty kontakt,povolit rozdelovac a pri startovani s celym telesem kroutit?

Jeste blbej dotaz,cim a kde otacet rucne klikou?
musis posouvat autem, jak psal king, nebo objednat Drobka :lol:

Napsal: pon dub 11, 2011 18:27
od Veverka
Vypadá to,že si spíše musím objednat novou cívku a kondenzátor :evil: .

Napsal: pon dub 11, 2011 18:45
od MartasBrno
Cívky se zřejmě moc nekazí. Ale náhoda je blbec. Jakej je stav teď?

Napsal: pát dub 15, 2011 17:38
od Veverka
Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.

Napsal: pát dub 15, 2011 17:59
od MartasBrno
Takže už to jezdí a chyba byla všude jinde, jen ne tam, kde bysme ji čekali :D . No aspoň něco :lol: .

Napsal: sob dub 16, 2011 06:41
od JmJ
Veverka píše:Cívka zrezla,sama fungovala na 30%.
Kondenzátor shořel. :lol:
Už jezdí,ale výfuk prohnil.
kondenzator je treba eliminovat a vubec je potreba provest modernizaci na bezkontakt ;-) uz se tomu nebran a hura do toho :-)