Stránka 3 z 8

Napsal: čtv bře 10, 2011 20:25
od mirozv
Laďuša píše:Nemůže to bejt třeba ze Zastavy?
Nebola zastava predohrab?

Napsal: čtv bře 10, 2011 20:30
od Marťas
mirozv, Byla.

Napsal: čtv bře 10, 2011 21:26
od Veverka
Není to srbochorvatski/bosensky?

Napsal: čtv bře 10, 2011 21:31
od ger007
alebo svahilsky ?? :-D

Napsal: čtv bře 10, 2011 22:02
od Laďuša
mirozv píše:
Laďuša píše:Nemůže to bejt třeba ze Zastavy?
Nebola zastava predohrab?
Tak Zastava 1100, známá nejvíc u nás, předohrab byla. Ale Zastava nekončí a nezačíná na tutom modelu, předtim tu byla třeba Zastava 1300, ale hlavně mě spíš v souvislosti s podobností s Ladou napadá Zastava 125PZ :wink: 8)

Napsal: čtv bře 10, 2011 22:37
od rosta
http://fiat.mysteria.cz/ tady to všechno je....

Napsal: čtv bře 10, 2011 22:43
od Sid
Veverka píše:Side,napiš sem i nějaký další slova.
Aj by som napísal, ale už ďaľšie niesú.

Dnes sme dali to auto umyť a navoskovať a odrazu omladlo o 5 rokov.
Aj som sa opäť vozil a žiaden pokrok.

Napsal: čtv bře 10, 2011 22:56
od Veverka
V SFRJ se montovala i 124,takže je to jasný. 8)

Napsal: čtv bře 10, 2011 23:34
od Sid
Teraz by som potreboval poradiť. Je 5stupňová prevodovka z Nivy taká istá ako z 21044, alebo sú tam nieaké odlišnosti? Vyskytli sa akési inzeráty, 2 sú z blízkeho okolia.

Napsal: čtv bře 10, 2011 23:36
od Marťas
Sid, Ta z nivy nebude mít vývod pro bowden k rychloměru.

Napsal: čtv bře 10, 2011 23:50
od Sid
To je snáď zakliate alebo čo. Čo by boli aj ponuky, tak je to všetko ďaleko a nemáme tam ani kedy ísť.

Napsal: čtv bře 10, 2011 23:51
od ger007
ale to je kompatibilne, ja budem mat tiez prevodovku z nivy, staci tam vylupnut jednu zaslepku a nasrobovat nahon

Napsal: čtv bře 10, 2011 23:52
od Marťas
Ale vím, že se tam ten náhon nějak nechá dát, jak a jak je to složité ti ale neporadím :/

Napsal: pát bře 11, 2011 00:08
od Sid
Ja sa s tým babrať nebudem.

Napsal: pát bře 11, 2011 00:26
od ger007
aj tak ho chcete generalkovat, to je robota na 30min s jednou rukou v prdeli :-D (teda ak je prevodovka na stole)