Stránka 3 z 7
Napsal: pon čer 20, 2011 20:24
od Slimm
Jízda v každém případě verbotten , zase úplná blondýna nejsem, i když podle těch mých dotazů to tak občas může vypadat.
Jinak matice je na místě, to jsem kontroloval. Na tisícíhranu na konci poloosy zůstal jen nějaký kovový kroužek silný tak 2 mm a poloosa kouká ven z kola. S fotkou bude trošku problém, protože tyhle informace jsem zjistil jen díky tomu, že se mi při vytočených předních kolech podařilo stahnout manžetu po poloose kousek od kola a byla vidět poloosa nas volným koncem. Prasklá taky není, takže homo kloubík
Napsal: ned čer 26, 2011 18:46
od Slimm
Tak homokloubek je sice vyměněný, ovšem stejně je to divné. Ještě ten starý vypláchnu, ale vypadá v pořádku. Jediná závada, kterou jsem s kolegou našel, byla prasklá závlačka uvnitř kloubu na konci poloosy. Napadlo mě, jestli nebude problém ve sbíhavosti. Je možné, že by při velké sbíhavosti při plném rejdu vyběhla poloosa z kloubu? Žádné poškození homokinetického koubu ani poloosy jsme nenašli.
Napsal: pon čer 27, 2011 06:49
od astero
Podobny problem čo popisuješ - odpojena poloosa z kĺbu, som zažil aj ja. Stalo sa mi to pri rozjazde na snehu s vytočenými kolesami. Tiež som myslel že strihlo poloosu, no nakoniec ju stačilo narvať do kĺbu. Pri hovnokvalite C krúžku, ktorý zaisťuje poloos v kľbe sa ani nedivím. Pasoval tam feliciový, páč rusa som ani na tretí pokus dnu nedostal.
Napsal: pon čer 27, 2011 22:47
od Slimm
No takže problém pokračuje, chybu bude někde jinde. Jel jsem dnes do servisu na seřízení geometrie a sbíhavosti a těsně před dojezdem opakovčka, poloosa je zase venku, takže počkám, co mi řeknou v šervísu
Napsal: pát črc 08, 2011 19:29
od Slimm
Tak jen pro informaci případným dalším postiženým. Jednalo se o popraskané silntbloky pod motorem a tudíž při rychlejším vytočení otáček a současném vytočení kol, což je třeba rozjezd na křižovatce, se hnul celý blok motoru a dalších částí a poloosa vyběhla z kloubu. Naštěstí bez jakýchkoliv poškození poloosy nebo kloubu.
Napsal: pát črc 08, 2011 20:52
od astero
Nerad straším, ale poloosi končia v prednom dife, nejake drdlanie motorom na ne nema vplyv. To by už musel poriadne cestovať aby klepal po diferenciali.
Napsal: sob črc 09, 2011 07:11
od Luděk Ondrůch
astero píše:Nerad straším, ale poloosi končia v prednom dife, nejake drdlanie motorom na ne nema vplyv. To by už musel poriadne cestovať aby klepal po diferenciali.
Nemáš až tak pravdu, přední dif je natvrdo přišroubovaný k motoru, tudíž se hýbe zároveň s ním.
Napsal: sob črc 09, 2011 22:41
od Slimm
Tak jen pro info, asi to opravdu byly ty silentbloky, bo Nivka vyzkousena na silnici i v terenu a uz zadny problem
novy problem
Napsal: ned črc 17, 2011 07:13
od jiri.k
Novy problem co pasuje to tematu- at nezakladam dalsi tema: rano jedu 40km do prace a zda se, ze divne huci. Odpoledne jedu domu, nepravidelny volnobeh, zvuk jako u traktoru, auto netahne, zadna kontrolka nesviti. Kopecek na ceste co normalne jedu na 5, radim az na 3. dojel jsem domu, zhasnul motor, po prevleceni do monterek nastartuju, a vse v pohode. zvuk ok, tahne jako zamlada. Jen u pumpy mi vysla spotreba na 13l/100km, kdyz normalne jezdim tak za 9,5. Jde o 1,7vicebod, z r, 2009 a diagnostika taky nic neukazala..
A tad babo rad. Zatim jsem do nadrze nalil ten pripravek na cisteni vstrikovacu..
Napsal: ned črc 17, 2011 21:16
od veliz
Že by nekvalitní benzín?
Napsal: pon črc 18, 2011 04:52
od jiri.k
nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Napsal: úte črc 19, 2011 10:16
od Luděk Musil
Hele na svíčky u MPi bacha ... asi bych neváhal s výměnou a (pokud možno) osadil 3-bodovky
Napsal: úte črc 19, 2011 10:31
od jiri.k
tak tribodovky tam byly, ted jsou v kufru... vsichni mi tvrdi, ze pro stare konstrukce motoru nejsou primo to nejlepsi. ja nevim, s novejma to jede. zatim..
Napsal: úte črc 19, 2011 11:37
od Michael 4x4
jiri.k píše:nevim, zavada se uz neopakovala, to mne stve, protoze proste NEVIM... uvidime dale
Odpoledne upraveno: Závada se opakovala, blikla kontrolka CH-E. načtení závad, občasná závada zapalování 1.válce, +čidlo klepání motoru. Tak zatím jsem dal nové svíčky a je klid... uvidí se dál, ale vše svědčí tomu, že opravdu motor jel na 3 válce. Netáhnul, kolísal volnoběh, zvýšená spotřeba.. vše tomu odpovídá. Ale že by to byla jen svíčka s 10k km najetýma? uvidí se dál..
Ja som mal to isté cca pri 14.tis. Výsledok bol vadný vstrekovač benzínu. A na diagnostike sa to tiež hlásilo ako závada zapaľovania na valci.
Ale nemusí to byť tvoj prípad. Veď uvidíš čo to bude robiť ďalej.
Napsal: úte črc 19, 2011 22:04
od veliz
Luděk Musil píše:Hele na svíčky u MPi bacha ... asi bych neváhal s výměnou a (pokud možno) osadil 3-bodovky
A proč 3-bodovky, když z prvomontáže tam nejsou? Já používám Denso W20EPR-U11 (mám LPG).