srovnavaci test

Moderátor: Moderátoři

Ziko
Příspěvky: 162
Registrován: stř bře 16, 2005 22:14
Bydliště: Brno - Oltec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ziko »

Jaký jsou změry Kaliny? Nenašel jsem to tam nikde..
Sch 130(6/04 - 1/06) -- Sch 105 (10/04 - 3/05) -- VAZ 2101(3/05 - 2/06) -- Lada 2107 (2/06 - ) -- Opel Astra F (11/09 - )
East Runner Brigade
<STODOLNÍ II> <III>
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

JmJ píše:
Myso píše: zacala ho vyrabat vo verzii 66kW a rok alebo 2 nato ho priskrtila na 55kW...kvoli zivotnosti?
nebo norma na emise?
koli zivotnosti urcite nie. Staci vyhodit kat a mas z nich vacsinu spat :twisted:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

citam to tu cele a prisiel som na to, ze fakt budem musiet rodicov dotlacit ku kupe Kaliny. Aby som vsetkym dokazal, ze to nie je az taky kram :lol:
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Majo píše:citam to tu cele a prisiel som na to, ze fakt budem musiet rodicov dotlacit ku kupe Kaliny. Aby som vsetkym dokazal, ze to nie je az taky kram :lol:
a priznas nam pak do oci, kdyz to bude kram? :lol: :wink:

fakt to tomu autu vubec nepreju (prejumu presny opak), jen mam proste spatny tuseni :oops:
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

JmJ píše:a priznas nam pak do oci, kdyz to bude kram? :lol: :wink:

fakt to tomu autu vubec nepreju (prejumu presny opak), jen mam proste spatny tuseni :oops:
ze by som Vam klamal??? Len to nie! Ale moc objektivne to asi nebude - sa v tom budem stale vrtat - preventivne :lol:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Za 2-3 roky bych do ní asi taky šel. Teď musím ale dořešit studium, pak bydlení a pak Kalinu, příp. Prioru (ale Kalča se mi zatím zdá vhodnější ;-) ).

Pokud to bude krám, přiznám to - ale bývám dost trpělivý, takže spíš se jen dočtete co všechno se opravovalo, podělalo a vyměnilo. Pro případ nouze si ponechám Laďku, tou dobou snad v maximální kondici :-D
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6525
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

omlouvam se, ale mohl bych poprosit o nejaky zaver z testu v ceskem jazyce? dekuju :oops:
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

taky se omlouvam... nestacil jsem to precist..snad vecer.... :-) jen jsem zahledl ze se jim nelibil vnitrni hluk v aute.
btw moje 111 je ticha na rovne silnici..kdyz to jede pres hrbate sesty tak vrze fsecko a v rusku rovne csety moc nejsou.......
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

+Na dálnici nad 160km/h, aby člověk používal interkom. :-)
Do 120km/h pohoda.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

nerekl bych ze to tolik rve.. rendlik R19 s 1,4 motorem je do 120-140 tissi nez lada a pak to rve jak o zivot. pri 160-170 je to dost znat. fabka 1,2 je docela ticha a to i kdyz se toci okolo 6500rpm.
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Jiri píše:nerekl bych ze to tolik rve.. rendlik R19 s 1,4 motorem je do 120-140 tissi nez lada a pak to rve jak o zivot. pri 160-170 je to dost znat. fabka 1,2 je docela ticha a to i kdyz se toci okolo 6500rpm.

hahaha fabka ma zvuk jako vysavac 1200Wattov :D a ked toci 6500 tak potom smrdi... strasne hnusne smrdi!!!
Flipper Tom
Příspěvky: 403
Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flipper Tom »

ad motory: docela jsem žádostiv jak budou skvěle fungovat nějaký (dnes) úžasný VVTiC či PD za 20let ježdění bez ůdržby. stejně dobře jako motory lady nebo starý GM po 20letech ježdění bez údržby ?
(toyota motory se mi osobně líběj)

stejně takzvaně moderní auta jsou kravina - automobilový pokrok za posledních 20 let zaznamenal jediné a to vstřikování
za posledních 10 let taky jediné - airbag

takže kecy o zastaralosti lady mě vždycky dokážou nadzvednout :twisted:
Uživatelský avatar
denis
Příspěvky: 308
Registrován: pon lis 07, 2005 15:06
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od denis »

Ten hluk dělá většina normálních aut nad 120km/hod. (R19,Lada,Felda atd). Dnešní auta bez údržby opravdu vcelku trpí a co se týče zmiňované Toyoty:motor u Corolly 1,3 má životnost 250tis a je po všem. Při +-170tis žere olej jako moje Lada 1l/1000km. Bohužel, je jiná doba a je to jako s elektronikou-TV už taky nevydrží 15 let jako staré Tesly. :wink:
Mitsubishi Colt 1,5GLX :-)
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

tome ..tak trosku nesouhlasim- uber 20 procent ze svych "pravd" a ja te nenarknu z ladafanatismu:-)))
prece jen servisni interval je dneska u aut 30 0000 -50 000km nenastavujes nic na rozdelovaci, karburatoru atd.
Kalina neni vykrik zadne moderni technologie ale specificke auto site na miru pro rusky trh.

ad hlucnost.. myslim ze lada desitkove radyma vyhodu v dlouhych prevodovych stupnich a tak jak pise skalous do 160km/h celkem pohoda.
Jinak co se tyce pazvuku tak na zacatku to nebyla zadna slava a po 4 letech jezdeni je to biiida.
zivotnost... neni problem udelat dnes auto se zivotnosti 1 000 000km jenom ze ---- - bude drahe a diky tomu ze za par let moralne zastara je to neefektivni.
Dnesni "moderni" vyrobky me dost serou tim ze jejich zivotnost je vetsinou cilene kalkulovana tak aby je clovek stale musel obmenovat:-(
K tomu se vetsinou hodi plastova kolecka , loziska z totalne srackoveho materialu atd.
Jinak televize tesla-- no commet - v dobe studii jsem se prizivoval ( a celkem kralovsky opravama konzumni elektroniky) diky spolehlivosti dnesnich soucastek a docela narocne diagnostice (pokud se to ma delat seriozne) bych si tim dnes ani na plny uvazek nevydelal no rekneme kalinu:-))) (dva mi spoluzaci si zacatkem 90 let zalozili servis konzumni eketroniky a mesicne mel kazdy 20 000 cisteho.... jenze poslednich 7 let ty prachy nejak nejsou a neni moc co opravovat....)
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelu Kalina“