srovnavaci test
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Za 2-3 roky bych do ní asi taky šel. Teď musím ale dořešit studium, pak bydlení a pak Kalinu, příp. Prioru (ale Kalča se mi zatím zdá vhodnější ).
Pokud to bude krám, přiznám to - ale bývám dost trpělivý, takže spíš se jen dočtete co všechno se opravovalo, podělalo a vyměnilo. Pro případ nouze si ponechám Laďku, tou dobou snad v maximální kondici
Pokud to bude krám, přiznám to - ale bývám dost trpělivý, takže spíš se jen dočtete co všechno se opravovalo, podělalo a vyměnilo. Pro případ nouze si ponechám Laďku, tou dobou snad v maximální kondici
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
omlouvam se, ale mohl bych poprosit o nejaky zaver z testu v ceskem jazyce? dekujuJiri píše:a dalsi
http://www.lada.cc/articles.phtml?rubri ... icle&id=40
VAZ 2104 1.3 1989
Jiri píše:nerekl bych ze to tolik rve.. rendlik R19 s 1,4 motorem je do 120-140 tissi nez lada a pak to rve jak o zivot. pri 160-170 je to dost znat. fabka 1,2 je docela ticha a to i kdyz se toci okolo 6500rpm.
hahaha fabka ma zvuk jako vysavac 1200Wattov a ked toci 6500 tak potom smrdi... strasne hnusne smrdi!!!
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
ad motory: docela jsem žádostiv jak budou skvěle fungovat nějaký (dnes) úžasný VVTiC či PD za 20let ježdění bez ůdržby. stejně dobře jako motory lady nebo starý GM po 20letech ježdění bez údržby ?
(toyota motory se mi osobně líběj)
stejně takzvaně moderní auta jsou kravina - automobilový pokrok za posledních 20 let zaznamenal jediné a to vstřikování
za posledních 10 let taky jediné - airbag
takže kecy o zastaralosti lady mě vždycky dokážou nadzvednout
(toyota motory se mi osobně líběj)
stejně takzvaně moderní auta jsou kravina - automobilový pokrok za posledních 20 let zaznamenal jediné a to vstřikování
za posledních 10 let taky jediné - airbag
takže kecy o zastaralosti lady mě vždycky dokážou nadzvednout
Ten hluk dělá většina normálních aut nad 120km/hod. (R19,Lada,Felda atd). Dnešní auta bez údržby opravdu vcelku trpí a co se týče zmiňované Toyoty:motor u Corolly 1,3 má životnost 250tis a je po všem. Při +-170tis žere olej jako moje Lada 1l/1000km. Bohužel, je jiná doba a je to jako s elektronikou-TV už taky nevydrží 15 let jako staré Tesly.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
tome ..tak trosku nesouhlasim- uber 20 procent ze svych "pravd" a ja te nenarknu z ladafanatismu:-)))
prece jen servisni interval je dneska u aut 30 0000 -50 000km nenastavujes nic na rozdelovaci, karburatoru atd.
Kalina neni vykrik zadne moderni technologie ale specificke auto site na miru pro rusky trh.
ad hlucnost.. myslim ze lada desitkove radyma vyhodu v dlouhych prevodovych stupnich a tak jak pise skalous do 160km/h celkem pohoda.
Jinak co se tyce pazvuku tak na zacatku to nebyla zadna slava a po 4 letech jezdeni je to biiida.
zivotnost... neni problem udelat dnes auto se zivotnosti 1 000 000km jenom ze ---- - bude drahe a diky tomu ze za par let moralne zastara je to neefektivni.
Dnesni "moderni" vyrobky me dost serou tim ze jejich zivotnost je vetsinou cilene kalkulovana tak aby je clovek stale musel obmenovat:-(
K tomu se vetsinou hodi plastova kolecka , loziska z totalne srackoveho materialu atd.
Jinak televize tesla-- no commet - v dobe studii jsem se prizivoval ( a celkem kralovsky opravama konzumni elektroniky) diky spolehlivosti dnesnich soucastek a docela narocne diagnostice (pokud se to ma delat seriozne) bych si tim dnes ani na plny uvazek nevydelal no rekneme kalinu:-))) (dva mi spoluzaci si zacatkem 90 let zalozili servis konzumni eketroniky a mesicne mel kazdy 20 000 cisteho.... jenze poslednich 7 let ty prachy nejak nejsou a neni moc co opravovat....)
prece jen servisni interval je dneska u aut 30 0000 -50 000km nenastavujes nic na rozdelovaci, karburatoru atd.
Kalina neni vykrik zadne moderni technologie ale specificke auto site na miru pro rusky trh.
ad hlucnost.. myslim ze lada desitkove radyma vyhodu v dlouhych prevodovych stupnich a tak jak pise skalous do 160km/h celkem pohoda.
Jinak co se tyce pazvuku tak na zacatku to nebyla zadna slava a po 4 letech jezdeni je to biiida.
zivotnost... neni problem udelat dnes auto se zivotnosti 1 000 000km jenom ze ---- - bude drahe a diky tomu ze za par let moralne zastara je to neefektivni.
Dnesni "moderni" vyrobky me dost serou tim ze jejich zivotnost je vetsinou cilene kalkulovana tak aby je clovek stale musel obmenovat:-(
K tomu se vetsinou hodi plastova kolecka , loziska z totalne srackoveho materialu atd.
Jinak televize tesla-- no commet - v dobe studii jsem se prizivoval ( a celkem kralovsky opravama konzumni elektroniky) diky spolehlivosti dnesnich soucastek a docela narocne diagnostice (pokud se to ma delat seriozne) bych si tim dnes ani na plny uvazek nevydelal no rekneme kalinu:-))) (dva mi spoluzaci si zacatkem 90 let zalozili servis konzumni eketroniky a mesicne mel kazdy 20 000 cisteho.... jenze poslednich 7 let ty prachy nejak nejsou a neni moc co opravovat....)