Stránka 3 z 8

Kontrolka dobíjení 21044i

Napsal: pon čer 09, 2008 18:36
od FOMA
Dotaz kde je umístěno relé kontrolky dobíjení na 21044i a popř.jaké k němu vedou dráty(barvy).
Jde mi o to zda-li je(mělo by být..) umístěno na pp podběhu a nebe již schováno na nějakém panýlku pod přístrojofkou?
dík za reakce

Napsal: pon čer 09, 2008 21:48
od Saša
044i relé kontrolky dobíjení NEMÁ . (pokud tam někdo nedobastlil altík z "kulaté" řady) .
Altík (04,05,07a modifikací) má již vše v alternátoru . Ke kontrolce vede jen drát z altíku (z jeho regulátoru)

Napsal: úte čer 10, 2008 08:03
od Roman
Pokial si dobre pamatam z 05 altika zo zabudovaneho regleru ziadny drat ku kontrolke vyvedeny nieje. Altik ma vyvedeny stred vinuti a ten sa da pouzit na rozpinacie rele pre kontrolku dobijania. Ale spominali sa tu niektore novsie modely (044?), ktore maju kontroku pripojenu priamo na altik......... Ako je to tam zapojene neviem..

kontrolka dobíjení 21044í

Napsal: úte čer 10, 2008 15:07
od FOMA
No právě je to tam jinak než na klasice 05-07,tak kdyby jste někdo znali přesné schema zapojení dejte vědět,dík

Napsal: stř čer 11, 2008 06:44
od Luděk Musil
FOMA píše: ... kdyby jste někdo znali přesné schema zapojení dejte vědět ...
Tak dáváme vědět :D :D :D , že to víme. L.

Napsal: čtv čer 12, 2008 11:53
od Luděk Musil
A abyste neřekli :? , že jsme škrti :cry: , tak kromě toho, že víme :roll: , tak i víme jak :lol: :

kontrolka dobíjení 21044í

Napsal: čtv čer 12, 2008 16:49
od FOMA
Kua tak řeknu,že je tam buzení přes kontrolku tak jak na spoustě jiných aut...
.....ale pokud je to tak ,tak se ptám,jak je tedy možné že kontrolka nesvítí(žárovka je o.k) a alt.funguje na 100%(13,9- 14,1V na baterce) :?: :roll:
No jak soused dojede a bude čas tak sa na to pozrem

Napsal: pát čer 13, 2008 07:13
od Luděk Musil
FOMA píše: ... ale pokud je to tak ,tak se ptám,jak je tedy možné že kontrolka nesvítí(žárovka je o.k) a alt.funguje na 100%(13,9- 14,1V na baterce) ...
Příčin může být několik ... .
Tohle je originální schema zapojení pro originálně osazený "dvouvývodový" alternátor. Třeba byl ve voze osazen jiný (např. "třívývodový") altík, tak vývod 67 je zapojen přímo na pojistku a kontrolka je zapojena na ten třetí vývod - od uhlíků přes relé a když potom nebylo relé "potřeba" a zůstaly po něm jen drátky ... :roll: :dontknow: . L.

Napsal: pát čer 13, 2008 11:19
od Petr HC
Možná pomůže origo-schema

Kontrolka dobíjení 21044i

Napsal: pát čer 13, 2008 13:28
od FOMA
'Ooo,dík tak to bude ono tohle jsem měl na mysli,dík moc :wink:

[ Komentář přidal: Luděk Musil: pá červen 13, 2008 15:43 ]
Petr HC: nádherné schema :prayer:
FOMA: namaloval jsem totéž (jen více schematicky) :D

Napsal: čtv črc 31, 2008 11:42
od kubahosi
vymenil jsem uhliky na altiku za nove, svitilo, pak jsem dal stare prestal svitit a ted zase sviti cim by to mohlo byt?

Napsal: čtv črc 31, 2008 12:37
od Roman
Nesadli, treba skontrolovat ci nedrhnu, pripadne ich jemne zbokov obehnut jemnym smirglom..

Napsal: úte srp 05, 2008 19:53
od kubahosi
tak jsem nechal udelat altik, stocit na soustruhu, vymena loziska nove uhliky, a porad mi svidi kontrolka dobijeni, rele ok cim by to mohlo byt? uz nevim driv fachal po vymene uhliku dofachal proto tenhle zakrok diyk

Napsal: úte srp 05, 2008 19:59
od Dusan
Merat znamena vediet !!!!!

Napsal: stř srp 06, 2008 16:25
od kubahosi
jasne jak trilozim ze jde z neho stava? + prilozim na uhliky a - na kostru? Je to tak ? pak s nim pootocim?