Stránka 3 z 6
Napsal: pát dub 23, 2010 20:54
od Křečík Barbuška
Přidám se do hodnotné diskuze. Sedma po stočení bubnů a s novými paknami mi též blokuje, dokonce souměrně a na třetím zubu. Kombajnu s pofidérními lanovody, průměrně opotřebenými paknami a bubny se do toho moc nechce, ale pracuje se na tom, aby se tomu chtělo
.
Napsal: pát dub 23, 2010 20:56
od Ondra 07
Atex píše:original rucka plne funkcni
Kdyz se podari dosahnout aspon teto kvality tak budis...
Napsal: pát dub 23, 2010 21:12
od Grov3
lanko rucnej brzdy je nové, menil som ho asi pred dvoma mesiacmi ale ked pisete ze vam to blokuje normalne tak urcite bude problem v nastaveni tej rucky takze sa stym zajtra pohram a pojde to
ajtak ale ta hydraulika by nebola na zahodenie
Napsal: pát dub 23, 2010 23:08
od peet2101
Nebyla, ale alespon v ČR je problém s legislativou a auto by bylo možné použít jen sportovně. To je taky jediný důvod proč ji ještě nemám na autě.
Napsal: sob dub 24, 2010 10:28
od Puhi
peet2101 píše:...v ČR je problém s legislativou... To je taky jediný důvod proč ji ještě nemám na autě.
ach jaj to je výhovorka
pomaly aj čiapôčky na ventilky pneu by ste sa báli vymeniť
Napsal: sob dub 24, 2010 13:12
od peet2101
Puhi, Nejde o to když mě zastaví policajt, ale jakmile se stane nějaká nehoda budu mít průser já i když ji třeba nezaviním, za to mi hydraulika na ručce, kterou za jízdy použiju průměrně tak 2x deně, nestojí.
Napsal: sob dub 24, 2010 19:13
od Puhi
peet2101, ak chceš upravovať, tak upravuješ a zákony idú bokom
ak sa bojíš, to už je tvoj problém
s tou nehodou máš pravdu, ale to máš tak s kvantom úprav
Napsal: sob dub 24, 2010 19:21
od peet2101
Upravovat chci, ale všechno má své hranice. Je spousta úprav které auto vylepší a jsou legální nebo třeba maximálně na pokutu a stejně tak jsou úpravy tak na kriminál. Jde jen o to něco si odpustit, tet si radši odpustím hydraulickou ručku, až budu mít pod kapotou 200Hp na upravene 1.2
tak si namontuju hydrauliku i na kličky oken
a autem budu jezdit po poli nebo na podvalu.
Nejde mi o zákony, ale o bezpečnost. Představ si že ti do cesty vběhne dítě a ty nebudeš moct zastavit třeba proto že ti praskne hadice kterou máš zapojenom ručku, a to neplatí jenom o brzdách, ale třeba i o karoserii. Něco patří prostě na okruh a nemůže to být na cestě. To je můj názor
Napsal: sob dub 24, 2010 19:26
od Puhi
peet2101 píše:Je spousta úprav které auto vylepší a jsou legální
maximálne zámena 4q za 5q a výmena diferenciálu, prípadne ešte nejaké tvrdšie struny a iné tlmiče, a tam sme asi aj skončili
+ nejaké tie úpravy na motore, ale 1.2ku upravovať je asi trochu divné
peet2101 píše:Nejde mi o zákony, ale o bezpečnost. Představ si že ti do cesty vběhne dítě a ty nebudeš moct zastavit třeba proto že ti praskne hadice kterou máš zapojenom ručku, a to neplatí jenom o brzdách, ale třeba i o karoserii. Něco patří prostě na okruh a nemůže to být na cestě. To je můj názor
ano pravda, ale ak sa k úpravám pristupuje ako sa má a nieje to iba fláknuté, tak takéto veci by sa stávať nemali
ps. predné brzdy by ti šli aj po prasknutítej hadičky pokial viem
Napsal: sob dub 24, 2010 19:37
od peet2101
Puhi píše:maximálne zámena 4q za 5q a výmena diferenciálu, prípadne ešte nejaké tvrdšie struny a iné tlmiče, úpravy na motore
+pěknej lak, kola a udělat interiér a v podstatě by mi to stačilo, mám auto na ježdění a požitek z jízdy. Pokud bych chtěl lítat jak drak tak si postavím auto třeba na amater rally.
Puhi píše:1.2ku upravovať je asi trochu divné
To byl samozřejmě vtip
. Můj ideál by byla 1.6
Puhi píše:ak sa k úpravám pristupuje ako sa má a nieje to iba fláknuté
No právě, nikdy nevíš co kdo jak ubastlí a proto zákon omezuje úpravy. Neříkám že se nedá doma nic udělat, ale v některých věcech bych přece jenom věřil pánům v bílích pláštích kteří auto projektovali a asi toho ví trochu víc než já.
Puhi píše:ps. predné brzdy by ti šli aj po prasknutítej hadičky pokial viem
Ale pořád ti chybí zadní brzdy, což může někdy rozhodovat o životě a smrti.
Napsal: sob dub 24, 2010 19:51
od Puhi
peet2101 píše:+pěknej lak, kola a udělat interiér
to je v poriadku, ja som písal o mechanických úravách a tam je to asi tak ako som napísal
peet2101 píše:To byl samozřejmě vtip . Můj ideál by byla 1.6
A už to máš nelegálne
peet2101 píše:věřil pánům v bílích pláštích kteří auto projektovali
Ano, projektovali ho na bežné jazdenie s ohľadom na to, aby ušetrili na každej maličkosti. Ak chcem auto využívať na rýchlejšiu jazdu, napr kotúče v zadu niesu na zahodenie. Ono všecky úpravy niesu len taky vymysel čo si zmyslíš, ale všetko je to už testované a skúšané a je jasné, ktoré z nich sú lepšie a ktoré nie (kotúče sú účinnejšie ako bubny, turbo motor je výkonnejší ako atmosféra...)
Napsal: sob dub 24, 2010 20:06
od peet2101
Já si vůbec nemyslím že úpravy jsou výmysl nebo blbost, nazíval sem se tunerem než se z toho pro mě stala nadávka. Myslím že se v zásadě chápeme, jde mi jenom o to abych se nestal sponzorem PČR a nezavřeli mě když se něco stane.
Pochybuju že by mi dokázali že na autě mám jiný motor, pokud by po tom zrovna nešli, obvzlášť když Laďácké motory jsou vzhledově téměř totožné.
Napsal: sob dub 24, 2010 23:06
od Marťas
peet2101 píše:Ale pořád ti chybí zadní brzdy, což může někdy rozhodovat o životě a smrti.
Že ti nebrzdí zadní brzdy častokrát ani nepoznáš...
Napsal: ned dub 25, 2010 06:32
od peet2101
V krizovce ano, kdyby ne tak tam ty brzdy nejsou...
Napsal: ned dub 25, 2010 09:39
od Marťas
Poznáš to dobře třeba u stodvacítky, který leží na prdeli motor. Nám se to kdysi stalo u astry a poznali jsme to asi po 400 km a hlavně díky tomu, že jsme byli na mokrý trávě.