![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
211x
Moderátor: Moderátoři
Ještě řemen
Má se řemen nějak šponovat v období mezi výměnou? U 21061 jsem napínal rozvodový řetěz, ale tady nevím . Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Mě ho po 45000km nějak dopínali, ale vím prd jak.
Zdál se jim podle zvuku volnější, tak se tam koukali.
Nevím vůbec, jak by měl být napnutej...atd.
Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal.
Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu.![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Já jsem jen prostý uživatel a servis mi dělaj na Mělníce.
Zdál se jim podle zvuku volnější, tak se tam koukali.
Nevím vůbec, jak by měl být napnutej...atd.
Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal.
Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Já jsem jen prostý uživatel a servis mi dělaj na Mělníce.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Teď mě malinko trápí jiný problém: když hodně říznu pravoúhlou zatáčku doleva, tak mi něco bouchá u pravého (víc zatíženého) zadního kola.
Aby to bouchalo musím pravoúhlou odbočku projet skoro šedesátkou, takže při běžné jízdě jiného člověka by k tomu ani nedošlo. (Rychlost je na hranici těsně před tím, než začnou v zatáčce na suchém asfaltu kvičet gumy) Tak mám pocit, že se mi to auto snaží naznačit, abych jezdil pomaleji. Chybí mi ještě 2000km (cca měsíc) do prohlídky po 75000km, ale než půjdu do servisu, nechám někde na STK "proklepat" tlumiče, jestli není zakopanej pes tady. Už mi jeden zadní tlumič odešel asi po 40000km.
Tohle ale není stížnost na Ladu. Tlumiče jen nevydrží moc dlouho můj způsob jěždení. U Š125 jsem je taky měnil po 2 letech - déle mi tam žádné nevydrželi. Ale vzhledem k tomu, že před zpomalovacím prahem zrychluju na 60km/h, aby to moc nehoupalo a před dírama nebrzdím, tak to považuju za přiměřenou životnost. A tady mám ještě pořád tři tlumiče původní. (po třech letech mé laskavé péče)
Aby to bouchalo musím pravoúhlou odbočku projet skoro šedesátkou, takže při běžné jízdě jiného člověka by k tomu ani nedošlo. (Rychlost je na hranici těsně před tím, než začnou v zatáčce na suchém asfaltu kvičet gumy) Tak mám pocit, že se mi to auto snaží naznačit, abych jezdil pomaleji. Chybí mi ještě 2000km (cca měsíc) do prohlídky po 75000km, ale než půjdu do servisu, nechám někde na STK "proklepat" tlumiče, jestli není zakopanej pes tady. Už mi jeden zadní tlumič odešel asi po 40000km.
Tohle ale není stížnost na Ladu. Tlumiče jen nevydrží moc dlouho můj způsob jěždení. U Š125 jsem je taky měnil po 2 letech - déle mi tam žádné nevydrželi. Ale vzhledem k tomu, že před zpomalovacím prahem zrychluju na 60km/h, aby to moc nehoupalo a před dírama nebrzdím, tak to považuju za přiměřenou životnost. A tady mám ještě pořád tři tlumiče původní. (po třech letech mé laskavé péče)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
- Bydliště: Kraj Lučanů
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ještě řemen
Eriku, ja Ti mohu odcitovat prislusnou stat z noveho Tumy, kterou mam cerstve. Resi to Samaru, ale asi v tom nebude rozdil :Erik píše:Má se řemen nějak šponovat v období mezi výměnou? U 21061 jsem napínal rozvodový řetěz, ale tady nevím . Erik
Stejne jako u retezoveho rozvodu, doporucuje vyrobce napinat i rozvodovy remen kazdych 10 000 km. Postup je obdobny (jako u retezu - moje pozn.) : sejmeme horni kryt rozvodu, povolime srouby konzoly napinaci kladky, poootocime klikovym hridelem o dve az tri otacky. Napinaci prizina se automaticky postara o dostatecne napnuti remene. Upevnovacimi srouby zajistime spravnou polohu napinaciho mechanismu.
Tolik citat, snad Ti to pomuze. W.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Skalouš
Netvrdím, že je to ono, ale mě to takhle bouchalo, když mi odešlo pravý zadní ložisko na 2101. Když jsem vytáhl poloosu, zjistil jsem, že je úplně na sračku - kuličky vyběhaný drážky, jak jezdily po hraně a z boku ten plast byl rozřezanej na kousíčky. Prostě se vyvalilo. Najel jsem na tom asi 800km, než jsem to vyměnil. Ložisko mě stálo 110 Kč, práce odpoledne - částečně u Křížka, páč nemám autogen na nahřátíTeď mě malinko trápí jiný problém: když hodně říznu pravoúhlou zatáčku doleva, tak mi něco bouchá u pravého (víc zatíženého) zadního kola.
Wolfe a skalouši, díky. Pojedeme v červenci do Chorvatska a tak chci ještě před odjezdem zajet do Mělníka na diagnostiku. Ten řemen vezmu při tom. Erik
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Jeď radši do Bulharska - byl jsem tam loni a před třema rokama.
Jednou jsem mezi to vložil Chorvatsko a už bych tam nejel.
Je to tam drahý a pláže samej šutr a ježek.
Těch cca 1000km, o které je to dál než Chorvatsko se bohatě vyplatí.
Sk.
Jednou jsem mezi to vložil Chorvatsko a už bych tam nejel.
Je to tam drahý a pláže samej šutr a ježek.
Těch cca 1000km, o které je to dál než Chorvatsko se bohatě vyplatí.
Sk.
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Napínací rolna je na výstředníku.Povolí se matka na čepu,do děr na prostředku rolny nastrčíš něco jako vidlici aby šlo zapáčit,pootočíš abys natáhl řemen a utáhneš.Skutečně,ta věc se rozkládá v prostoru od řidiče směrem dopředuSkalouš píše:Mě ho po 45000km nějak dopínali, ale vím prd jak.
Zdál se jim podle zvuku volnější, tak se tam koukali.
Nevím vůbec, jak by měl být napnutej...atd.
Ani pořádně nevím, kde bych ho v autě hledal.
Ale tuším, že bude od řidiče směrem dopředu.
Já jsem jen prostý uživatel a servis mi dělaj na Mělníce.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pro Speedyho:
Servis na Ladu je v Bulharsku v pohodě.
Rumunsko a Maďarsko jsem při cestě neřešil.
Člověk zase nesmí být moc velký pesimista.
Moje Laděna už byla v Chorvatsku i v Bulharsku a v pohodě.
Martina měla smolíka, mě ta plečka zatím nikde nenechala.
Jediná závada, která byla příčinou nepohyblivosti auta se mi stala před servisem na Průběžný v Praze a do servisu jsem dojel setrvačností. (Utrhlo se ovládání spojky.)
Prostě klika.![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Servis na Ladu je v Bulharsku v pohodě.
Rumunsko a Maďarsko jsem při cestě neřešil.
Člověk zase nesmí být moc velký pesimista.
Moje Laděna už byla v Chorvatsku i v Bulharsku a v pohodě.
Martina měla smolíka, mě ta plečka zatím nikde nenechala.
Jediná závada, která byla příčinou nepohyblivosti auta se mi stala před servisem na Průběžný v Praze a do servisu jsem dojel setrvačností. (Utrhlo se ovládání spojky.)
Prostě klika.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Pro Václava:
A to si jako mám povolit kolo? Co když ho pak ztratím? Nebude mi chybět?
Tuhle jsem ztratil jedno kolo u přívěsu s koňma a dost mi chybělo. Zaplaťpanbůh byl dvounápravový, takže mi nechybělo zase tak moc a dalo se s tím v pohodě zastavit.
A to si jako mám povolit kolo? Co když ho pak ztratím? Nebude mi chybět?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Když ztratíš kolo u dvoukoláku,ztratíš 50% kol.U čtyřkoláku je to pouhých 25%.Mělo by to být lepší.Ale není.Samosebou ne volný kola,jenom nepřetažený.V.Skalouš píše:Pro Václava:
A to si jako mám povolit kolo? Co když ho pak ztratím? Nebude mi chybět?Tuhle jsem ztratil jedno kolo u přívěsu s koňma a dost mi chybělo. Zaplaťpanbůh byl dvounápravový, takže mi nechybělo zase tak moc a dalo se s tím v pohodě zastavit.