Stránka 3 z 3

Napsal: úte lis 24, 2009 06:20
od peet2101
MartasBrno, LRRH má karb tzn. že i když relé napojené na čidlo mazání vypne motor si bude ještě nějakou dobu cucat benzín z karbu.

Little Red Riding Hood, říká se že el. pumpa odstraní dlouhé startování teplého motoru, jak se to u tebe projevilo?? Funguje to??

Napsal: úte lis 24, 2009 06:51
od Pája
peet2101 píše:říká se že el. pumpa odstraní dlouhé startování teplého motoru, jak se to u tebe projevilo?? Funguje to??
Tak to je pěkná blbost.

Napsal: úte lis 24, 2009 10:06
od Saša
Pája píše:Tak to je pěkná blbost.
Ano ano.
Neochota horkého motoru nastartovat je spůsobeno nesprávnou bohatostí směsi (bohatá) . Čerpadlo tomu nepomůže - paradoxně může tuhle vlastnost ještě zhoršit . Plná plovákovka = vyší bohatost .

Napsal: úte lis 24, 2009 11:24
od Little Red Riding Hood
hele to jsem si od toho taky sliboval, protože když ti vyschne plovákovka, tak asi težko nastartuješ, jak někam pojedu asi až v patek bo sem nějakej nemocnej, tak ti dám vedět jestli to funguje jak má...

no jinak je paradoxni, že když dřiv když tam bylo mechanicke čerpadlo, tak to nechtělo chytnout a když se před startem zapumpovalo a doplnil se benzín do plovákovky, tak to chytlo na poprve... sašo nejezdiš ty nahodou na plyn.. :P

Napsal: úte lis 24, 2009 12:43
od Jelen
To, že to teplý nechytá je způsobený tim, že se benzín přes difuzory odpařuje do filtrboxu, kde je pak veliká koncentrace a nechytne to proto, protože je směs příliš bohatá. Proto je dobrý s tartovat s plným plynem, když je auto zahřáté.

Napsal: úte lis 24, 2009 17:54
od Saša
Little Red Riding Hood píše:když se před startem zapumpovalo a doplnil se benzín do plovákovky, tak to chytlo na poprve...
Ano to 100% platí u studeného motoru . O zahřátém jsem se zmínil a Jelen doplnil .

Napsal: úte lis 24, 2009 20:59
od Little Red Riding Hood
jo jo.. ja jsem si nevšim že se bavime o horkém motoru...