Stránka 3 z 10

Napsal: pát říj 02, 2009 13:49
od Petr HC
Luděk Musil píše: ...skladují jako SUCHÉ, PŘEDNABITÉ. Když si o takovou baterku řekneš, tak Ti ji připraví (nalijí patřičné množství ellytu, nechají odstát, přeměří ....) a prodají. L.
A "pečliváci" (kteří již vymřeli) ,po odstátí baterii vybijí na 1,9 V na článek, znovu nabijí, nechají odstát, přeměří... a prodaji Ti baterii ZFORMOVANOU, čímž podstatně prodlouží její životnost (ale proč by to dělali - kšeft je kšeft).
P.S. a to nejsou "kecy" , to je letitá zkušenost.

Napsal: pát říj 02, 2009 14:07
od Saša
Jo baterky - kapitola sama pro sebe . Nechápu jak to dokáží vyrobit tak "dobře" že to přežije záruku a pár měsíců po ní to zdechne . Ve Čtvrtek mně takhle odešla baterie Perion . Ve středu zaparkuji do té doby s naprosto bezproblémů startující baterkou a ve čtvrtek ráno neotočila motorem . Pokus o dobití je marný - rozsvítí světla ale víc nic . Kupuji Vartu , tak snad na 2 roky pokoj .
Takhle mi odešly minimálně 3 baterky .

Napsal: pát říj 02, 2009 14:19
od Luděk Musil
Petr HC píše:
Luděk Musil píše: ...skladují jako SUCHÉ, PŘEDNABITÉ. Když si o takovou baterku řekneš, tak Ti ji připraví (nalijí patřičné množství ellytu, nechají odstát, přeměří ....) a prodají. L.
A "pečliváci" (kteří již vymřeli) ,po odstátí baterii vybijí na 1,9 V na článek, znovu nabijí, nechají odstát, přeměří... a prodaji Ti baterii ZFORMOVANOU, čímž podstatně prodlouží její životnost (ale proč by to dělali - kšeft je kšeft).
P.S. a to nejsou "kecy" , to je letitá zkušenost.
Petře - těch pár teček, které jsem ve svém příspěvku nechal, čekaly právě na tohle upřesnění! :prayer: Děkuji! L.

Napsal: pát říj 02, 2009 14:29
od čmelák
sasa varta je to iste ako perion len ina nalepka a cena

Napsal: pát říj 02, 2009 20:27
od Kewint
jo Perionka nam taky odesla mesic po zaruce,mel jsem ji v žiguloj a minulý týden přestala točit,po proměření odešly dva články

Napsal: sob říj 03, 2009 20:27
od Dusan
No ked mate znameho v servise...:D tak baterie z dizlakov sa vyradzuju skor ... ale v ziguliku este nieco nabehaju :D

Napsal: sob říj 03, 2009 20:36
od Jelen
Taky mi začíná odcházet baterka. Nebo starter u žigula. Když jsem dnes vyjel z garáže, aby auto trochu vyvětralo na sluníčku, tak jsem normálně nastartoval. Když jsem chtěl auto uklidit, tak to sotva převalilo motorem. Vzal jsem kliku a auto chytlo na první drc. Po chvíli běhu motoru a zajetí do garáže jsem to chcíp a cvičně nastartoval a světe div se, chytlo to úplně normálně. Asi se ta potvora doživila. Je fakt, že auto poslední dobou jen stojí, to taky tý baterce neudělá úplně dobře.

Napsal: sob říj 03, 2009 21:10
od Teepee
Originální autobaterii Made in France jsem dnes vyexpedoval z Peugeota. Nějak se mi nezdála od chvíle co jsem auto v červenci koupil, přišlo mi že startér sotva točí. Během posledního týdne se ukázalo že je po ní (nenastartovala, dobití a za pár dní zase nenastartovala). Obrázek napoví, za povšimnutí stojí datum výroby 27 08 1999 :shock:

E-shop se mi svého času (na jaře) líbil tento http://www.akushop.cz/ s tím že vyrábějí i pryžovoasfaltové AKU do veteránů a doprava zdarma. Teď jak se zdá je asi všechno jinak, černé autobaterky v e-shopu nemají, a doprava zpoplatněná. :dontknow:

Napsal: sob říj 03, 2009 21:16
od Jelen
Ještě mi teda prozdraď, kam ji vyhodíš. Pokud pro ni nemáš uplatnění, hlásím se o ní.

Napsal: sob říj 03, 2009 21:18
od Křečík Barbuška
Teepee píše:27 08 2009
Nebude to spíše 1999?

Re: Baterka

Napsal: úte říj 06, 2009 12:52
od Wolf
Marek píše:Vypadá to, že se mi baterka co nevidět (tj. ještě před zimou) nejspíš odporoučí.
Marku tady http://www.aukro.cz/item766007140_autob ... _akce.html je na první pohled velice lákává nabídka jak finančně tak i technicky. Prakticky ale tyhle baterky neznám, tak nevím.

Napsal: úte říj 06, 2009 20:14
od Maysner
kdyz se tu resi ty baterky. muze mi nekdo rici jak dlouha baterka se vejde do nivy? do toho vyklenku pro baterku. dik moc

Re: Baterka

Napsal: stř říj 07, 2009 07:21
od Marek
Wolf píše:
Marek píše:Vypadá to, že se mi baterka co nevidět (tj. ještě před zimou) nejspíš odporoučí.
Marku tady http://www.aukro.cz/item766007140_autob ... _akce.html je na první pohled velice lákává nabídka jak finančně tak i technicky. Prakticky ale tyhle baterky neznám, tak nevím.
Tak to je fakt zajímavé. Koukám na jejich web a opravdu to vypadá lákavě. Nicméně ten inzerát je trochu o ničem, rád bych totiž koupil kapacitně větší baterku.

Napsal: úte říj 20, 2009 21:52
od Kewint
zeitra přiveze bratr do traktoru uplně novou Perionku 44 AH ,jelikož nemám do vaze baterku (banerka ze dne na den odešla) , a traktor přes zimu bude v GO,tak si ji dám zatím do žigula,jsem zvědav jak dlouho vydrží,poslední nám vydržela 2 roky a cca 14 dní po záruce odešly dva články najednou a voda se při nabíjení začla kalit( asi rozpadlé desky) ,nevím jestli to byl (pro ně dobrý pro nás méně) obchodní tah ,nebo shoda náhod,ale je tomu tak,i když za tu cenu co se bratrovi jednou za čas nasyktne ,přes firmu,se to vyplatí :) zimu odjezdím na této,a na jaře koupím nějakou 55AH :)

Napsal: stř říj 21, 2009 05:52
od Luděk Musil
Při vzpomínce (rok 1988) na svou první Ladu s téměř vybitou 50 Ah Akumou, která dokázala motorem aspoň otočit (ale nenastartovala) musím vzpomenout na zapůjčenou 44Ah baterii ze Škody 120, která v podstatě nedokázala rozsvítit kontrolky :shock: .
Jinými slovy: nemám rád tyto "slabé" baterie. Ve vozech naší provenience musí být minimálně 50 Ah. Uvědomte si, jaký má odběr "jen" startér - 1,8 kW ... . A čím slabší baterka - tím kratší doba životnosti. L.
PS: u felicie stačí "čtyřicítka" - ale ta (rozuměj felicie) má zcela jiné/menší nároky.