Stránka 3 z 7

Napsal: stř čer 30, 2010 18:19
od Cooper
Nemohl bys naskenovat, nebo lépe vyfoťit údaje z té brzdy? Dost by mě to zajímalo.....

Napsal: stř čer 30, 2010 20:38
od Dusan
Ine casovanie ventilov tak preto nesedia tlaky ????keby bol saci skor a dlhsie otvoreny pripadne vyfukovy....

Napsal: čtv črc 01, 2010 00:07
od Croft
Snad to bude lepsi - http://yfrog.com/juimg0613sj
Jo to nastaveni vacky je urcite mozny - chce to cas no - silene ho to auto zere :)

Napsal: čtv črc 01, 2010 03:23
od Cooper
Takže 64 kW/5900 ot. a 113/4900 ot. Nm? To je síla. Kolik tě stála ta brzda?

Napsal: čtv črc 01, 2010 06:56
od Croft
JJ 64 kW, ale ten kroutak je nejakej malej - snad se to jeste poladi, brzda me stala akorat nejakej peniz na pivo - bylo to pres kamose. Dalsi problem co se vyskytl tak bylo benz. cerpadlo - jak se zahreje tak obcas prestane davat benzin. A taky se me zda, ze je nejak blbe odvetrana nadrz - kdyz se sunda vicko z nadrze, tak se ten palivovej filtrik v motoru zaplni benzinem, ale pokud je vicko na nadrzi tak je filtrik skoro prazdnej - ale jede to - aji kdyz se tomu slape celkem na krk - takze nevim - neni jeste v nadrzi nekde nejaky sitko nebo neco co by mohlo byt ucpany?

Napsal: čtv črc 01, 2010 10:09
od MartasBrno
Měla by tam být hadička připojená shora k nádrži, stočená mezi nádrž a blatník a vyvedená do průchodky v gumovém deklu pod dvířkama k víčku nádrže.

Napsal: čtv črc 01, 2010 11:03
od vintera
víčko nádrže ale těsní gumou a dírka v něm není, proto zřejmě ten přetlak v nádrži, který se pak někudy tlačí ven.

Napsal: čtv črc 01, 2010 13:42
od Cooper
Croft píše:JJ 64 kW, ale ten kroutak je nejakej malej
To jo, krouťák je docela nic moc....Jestli to nebude těma malýma tlakama ;-)

Napsal: čtv črc 01, 2010 15:20
od Cory
Vykon zavisi od krutiaceho momentu, takze ak sa krutiaci moment prilis nezvysil a vykon ano, tak sa motor asi "toci" do vyssich otacok vdaka plneniu a vyprazdnovaniu a kvalitnej iskre.

Napsal: úte črc 06, 2010 20:04
od Croft
No na 6000 ot. mam omezovac, tak jsem premyslel ze bych to po zajeti te vacky pustil jeste kousek dal.

Napsal: stř črc 07, 2010 19:29
od Marek
No, já nevím, ale já měl podstatně méně drastické úpravy a motor měl 77kW a 135 Nm. Patnáctka... Kompresní poměr 10,5:1, vačka 1700i, maďar na konci roury, jinak vše origo (OZON 2107 v seriovém osazení).



Takže podle mého názoru je to odladěno mizerně. Motor nad čtvercem musí jít odspodu, ne že ho budu točit 5000-6500 otáček, aby to jelo.

Napsal: stř črc 07, 2010 20:20
od Croft
No vsak jsem psal ze to neni jeste naladeny, toto bylo prvni mereni a ladeni podle brzdy a emisi - aby se nam alespon podarilo zkulturnit chod toho motoru - tim jsme zjistili ze to melo extreme chudou smes - po postelovani to zacalo bezet uplne hladce - to zaprve a za druhe porad jeste nevime proc to nema tlaky - odhadem si myslim ze by to mohlo mit tak 14 a ma to sotva 11(origo motor by podle knizky nemel jit pod 11,8) - kompresni pomer podle tabulky by mel byt nejakych 9,4:1 - hlava sla o 1,5 mm dolu.

Napsal: stř črc 07, 2010 20:25
od Marek
Při kompresním poměru 9,4:1 by tlaky určitě měly být přes 13 Bar. Typoval bych na špatně zabroušené ventily.

Napsal: čtv črc 08, 2010 13:59
od Croft
Zkouseli jsme pres svicku natlakovat a nikde nic neuchazelo - nejakejma 8 barama.

Napsal: čtv črc 08, 2010 14:16
od jakke
Tak třeba 8baru to udrží ale přez těch 11b. a kousek to pak utíká . :|