Stránka 3 z 8
Napsal: pon srp 09, 2010 21:20
od jjenik
já mám právě problém stím že mi vodešla spínačka a ke všemu, kdyš otočím klíčken a první polohu tak mi imobilizér zablokuje čerpadlo.
Napsal: stř črc 20, 2011 16:15
od L Kulič
Na 2112 mám problém s imobilizérem. Červená LED stále svítí a po zapnutí zapalování zhasne a neraguje na klíč. L
Napsal: stř črc 20, 2011 21:03
od radek mb
L Kulič píše:Na 2112 mám problém s imobilizérem. Červená LED stále svítí a po zapnutí zapalování zhasne a neraguje na klíč. L
A motor naskočí nebo ne?
Napsal: stř črc 20, 2011 23:45
od L Kulič
radek mb píše:L Kulič píše:Na 2112 mám problém s imobilizérem. Červená LED stále svítí a po zapnutí zapalování zhasne a neraguje na klíč. L
A motor naskočí nebo ne?
Motor nenaskočí
Napsal: čtv črc 21, 2011 08:28
od Petr HC
L Kulič píše:radek mb píše:L Kulič píše:Na 2112 mám problém s imobilizérem. Červená LED stále svítí a po zapnutí zapalování zhasne a neraguje na klíč. L
A motor naskočí nebo ne?
Motor nenaskočí
Najdi si
www.chiptuner.ru/content/immobil/ máš tam vše o ruských imobilizerech. Nejdůležitější pro Tebe asi bude poslední odstavec.
Napsal: pát črc 22, 2011 14:47
od Petr HC
Poněvadž vypršel časový limit na úpravu, tazatel se neozval a ve strojovém ruském překladu jsou zásadní chyby ,dávám sem strojový + do češtiny upravený překlad aktivace IMO -platí pro ŘJ řady MP 7xxx.
Napsal: pát črc 22, 2011 17:21
od mirozv
Manuál АПС-4 rusky
Napsal: pát črc 22, 2011 20:10
od zelvotron
Heh, ten záložní systém deaktivace imobilizéru pomocí šílenýho zadávání hesla sešlapáváním plynu opravdu funguje.
Napsal: stř črc 27, 2011 10:28
od jjenik
mě přestal fungovat sám
Napsal: stř črc 27, 2011 16:03
od Petr HC
jjenik píše:mě přestal fungovat sám
POZOR na jednu věc. V době, kdy se IMO aktivuje (tiše hvízdá vzestupným tónem) NESTARTOVAT (tím se může jeho procesor "zbláznit"). Pravděpodobně postrádá funkci "watch dog". Je nutno nechat aktivaci doběhnout (až LED začne znovu blikat) a poté teprve startovat. Pokud se Vám toto "povede" musí se provést aktivace červeným klíčem podle popisu v odkazu chiptuner.ru.
Napsal: stř črc 27, 2011 16:11
od JmJ
Obcas pristihnu impobilizer ve stavu, kdy blika, ale ne tak rychle jak by mel. Prilozeni cerneho klice nema zadny vliv, pomuze zapnout a vypnout zapalovani. Pak se rozblika spravnou frekvenci a funguje jak ma.
Netusite prosim nekdo, co je to za rezim?
Prvne sem si toho vsiml, kdyz sem auto odstavil u letiste a po navratu za asi 4 dny sem to nasel v tomhle stavu.
Napsal: stř črc 27, 2011 18:53
od pjaksa
Pomalé blikání LED indikuje STAND-BY režim (imobilizér "spí"). Aktivuje se otevřením dveří řidiče nebo zapnutím zapalování.
Napsal: stř črc 27, 2011 19:36
od Vláďa B
Mně to dělá taky. Začalo to asi před třemi měsíci. Nejdřív jsem si myslel, že to je kvůli horku. Dělalo to jen, když jsem jel z práce domů. Ranní start v chladné garáži byl bez problémů. Ale v poslední době je to kdykoli. Dnes to bylo při každém startu. Zatím to startuje tak to neřeším. Za měsíc pojedu na výměnu oleje, tak si o tom promluvím se stájovým mechanikem.
Napsal: stř črc 27, 2011 19:46
od zelvotron
Zřejmě špatnej kontakt dveřního spínače, stává se to hlavně u aut co moc nejezdí.
Napsal: čtv črc 28, 2011 20:15
od Vláďa B
Potvrzuji ten špatný kontakt. Dnes jsem to študoval a po zmáčknutí dveřního spínače imobilizér fungoval jako dřív.