Stránka 3 z 29
Napsal: pon pro 28, 2009 20:10
od MacGyver
No češtinu už na škole nemam, tak jsem se zde těžce zostudil
. Žádnej nástavec ani mě nepovědomé nářadí jsem nenašel, ale mam v kufru docela neuklizeno, takže nějaká šance, že ho při úklidu najdu zde stále je. Možná taky zůstal na silnici, že by jsme ho v té tmě neviděli.
Napsal: pon pro 28, 2009 20:47
od dmatej
Spíš si říkám, že je v kufru Laděny, dneska jsem zapomněl klíčky, takže zatímco auto jsem nechával odemčené, do kufru jsem se nedostal a ničit si zámek šroubovákem atp. nehodlám.
Fotky jsou tu:
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Ladka
A den jsem zakončil otestováním pekáče, jakožto dárku, který jsem našel pod stromečkem ... test dopadl na jednotku:
http://picasaweb.google.com/dmatej79/Ji ... 6308018754
Zdá se, že budu potřebovat přední nárazník i s úchyty, protože napravo se to nedá povolit, protáčí se to. Asi přijde na řadu flexa ...
Napsal: ned úno 07, 2010 00:06
od dmatej
Opravil jsem link na galerii, a přidal nějaký fotky
Obtisk ventilu - myslíte, že budou ventily OK? Koukal jsem na ně a nevypadaly, že by jim něco bylo ...
http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 1150815682
http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 2724720050
Ideálně bych nasadil hlavu jak je na novej blok, ale mám trošku obavu ... blbost ... teď mě docvaklo, že by to stejně chtělo vyměnit aspoň gufera ... ach jo.
Dírka v bloku:
http://picasaweb.google.com/dmatej79/La ... 2853269106
Napsal: ned úno 07, 2010 18:39
od Vašátor
Jak poznat těsnost ventilů?
Do sání / výfuku nalej nějaký vzlínavý olej - petrolej, nech to chvíli být a pak se podívej do spalovacího prostoru hlavy, jestli okolo ventilů petrolej "neprotýká".
Napsal: ned úno 07, 2010 19:07
od EMI
no když už je ta hlava dole, tak by bylo nejlepší jí přejít ne? tj. teda gufera a zabrousit ne
Ale jak píše Vašek, tak tam něco najelt... stačí i stříknout drobet WD spreje
Napsal: ned úno 07, 2010 19:49
od Maysner
ja jsem testoval benzinem. kdyz tam neco nalejes a budes koukat, tak uvidis zda tece nebo ne
Napsal: úte úno 09, 2010 22:44
od dmatej
Vďaka za rady, teď mi to tam trochu vymrzá, takže to nechám na jaro ...
Brousit se mi nic nechce, pokud to těsní, nebudu to mršit
Napsal: čtv kvě 27, 2010 07:06
od dmatej
Jaro je tu, sháním nárazníky a blok nebo motor ...?
Napsal: sob srp 14, 2010 21:29
od dmatej
Nárazníky mám, motor mám slíbený, resp. akci kulový blesk. Měli bychom se na to vrhnout a spojit to třeba s víkendovou akcí na mém kolchozu
Dneska jsem vyndal všechny věci kolem motoru, hlavu jsem sundaval už někdy na podzim, dneska vodní pumpu, alternátor, chladič, prsa, zachránil jsem těsnění pod prsy, který jsem měnil s rozvodama, aj ty rozvody jsem zachránil, napínákovou lištu, ozubený kolečka rozdělovače, čidlo tlaku oleje, benzínovou pumpu, ...
Zítra se chystám sundat převodovku a vytáhnout blok. Při té příležitosti se pokusím domlátit nápravnici do místa, kde má správně být, vyměním i silentbloky. Když už tam bude prázdno, možná začaruju s flexou, kartáčem, penetrátorem a případně i tou elektrodovou svářečkou, když už s ní ještě pořád neumím udělat hezkou housenku
Když už jsem se dostal sem, tak ta Laďka jezdit bude
Pokud pojedu do Jedovnice, rád bych Laděnkouuuu
Safra, to budu muset ale obout i ty Vašátorovo liťáky, přece nepojedu na zimních ... já prostě musim toho zaměstnavatele změnit ... děněg nět.
Napsal: stř zář 08, 2010 21:28
od dmatej
Čte to vůbec někdo?
Hlásím, že dnes trosky motoru opustily karoserii. Blok je "prokopnutý" z obou bočních stran a prostřelená je i vana.
Našel jsem v zásobách i nové silentbloky.
Po Stanlym musim převařit aspoň elektrodou některý plechy na podlaze, kanec jeden ...
Žížala a Míra pro mě měli myslím nějaké motory, nééé? Tak který víkend uděláme akci "kulový blesk"?
Podotýkám, že blok bez setrváku váží cca 60-70kg, zvedal a nosil jsem to sám, docela masakr. Teď si připadám jak siláááák
Plán na tenhle víkend:
1) Dovařit jeden nedovařenej plech
2) Vyměnit pomocný čep a poslední nevyměněný spodní čep.
3) Očistit, obrousit a natřít Penetrátorem rezatý fleky v motorovém prostoru.
4) Pokud zbude čas, zatmelím zadní blatníky.
5) Mám taky nový přední ložiska ...
Tak kurva, přece to nebudu dělat všechno zbytečně, motor sem!
Tuší někdo, jak vyndat motor z auta bez rozebírání (hlava, spojka)? Leda si pozvat Železnýho Zekona
. Kladku nemám, jen dva asi metrový řetězy.
Napsal: stř zář 08, 2010 21:34
od Marťas
dmatej píše:Čte to vůbec někdo?
Čte
Martin, jméno mé. Muj motor mi momentálně ještě stále vrčí v autě, máš pro mě ty tu 15ku?
Napsal: stř zář 08, 2010 21:37
od Hurikán
dmatej píše:Čte to vůbec někdo?
Budeš se divit, ale čte.
Zatím jsem zvědavý na další průběh reinkarnace vazu.
dmatej píše:Tuší někdo, jak vyndat motor z auta bez rozebírání (hlava, spojka)? Leda si pozvat Železnýho Zekona
. Kladku nemám, jen dva asi metrový řetězy.
On by asi někdo i tušil, jenže když nemáš dostupnou patřičnou vébavu, tak i dokonalé nápady jsou k ničemu. Na takovéhle extempore bys potřeboval mimo jiných věcí pojízdnou žirafu s kladkou a ideálně i dva další lidi. Manipulace s takovýmhle rozměrným mamlasem je dosti složitá a hrozí podření podběhů, příp. i jiné škody.
Napsal: stř zář 08, 2010 21:43
od ger007
staci bud dva kusy cloveka a lesenarska trubka alebo hupcuk a drobek
Napsal: stř zář 08, 2010 21:57
od dmatej
Díky za zpětnou vazbu.
Prověřím tu patnáctku.
Žirafu jsem už viděl, svářečku mám prozatím elektrodovou, teoreticky by se žirafa dala udělat, mhm ... čert ví, kolik dalších operací v mojí garáži ještě proběhne
. Zatím jsem si udělal takovou vohnoutrampu z tvárnic a traverzy, ale nakonec jsem si poradil lépe bez ní. Jenže rozebírat fungující motor se mi nechce. Mooožná ... ve 2-4 chlapech, motor na lanech by mohlo jít usadit ... už asi vim i bez žirafy, stačí ta trubka, co jsem použil dneska, řetězy a někoho, kdo nedopustí, aby to sjelo
Možná. Páč nevim, jestli to půjde takhle tak vysoko zvednout.
O podběhy si starost nedělám, veterán z Laďky už nebude. Spíš koukám jak reznou ramena, ale na technickou by to ještě mohlo stačit a pak si s tím budu hrát až budu mít chuť.
Potěšující je, že už umím povolit snad cokoliv, aniž bych to znčil a když už to zničim, mám to čím nahradit
Teda ... dneska jsem zlámal závlačky v obou matkách na páce pomocnýho čepu. Na řadě je flexa, ale čepy měnit nechci, takže musím spasit závit. Ještě to asi zkusím vyklepat přes nějakej hřebíček ...
Napsal: čtv zář 09, 2010 07:48
od Teepee