Stránka 3 z 4

Napsal: ned srp 22, 2010 22:27
od Maysner
s origo kabelazi jsem nemel problem. vyznat se v tom clovek vyzna. do jakyho auta to chces delat? mam tu funglovku do 2107

Napsal: pon srp 23, 2010 11:25
od amiricas
do 05 z 85 ale rád bych si to udělal sám a rád bych tam dal třeba u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit. A kolik je to teda tak orientačně metrů kabelů? :)

Napsal: pon srp 23, 2010 12:16
od Maysner
hodne. to ti asi nikdo nerekne

Napsal: pon srp 23, 2010 12:31
od Luděk Musil
amiricas píše:A kolik je to teda tak orientačně metrů kabelů?
Maysner píše:hodne. to ti asi nikdo nerekne
Já bych se pokusil to "hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů. L.

Napsal: pon srp 23, 2010 12:45
od amiricas
no kurva :D čekal jsem tak cca nevim 100-150 ale až tolik XD

Napsal: pon srp 23, 2010 13:08
od Luděk Musil
No - hele: vezmeš-li v potaz pouze zadní lampy - tak to máš cca 12 pramenů po 4 m a máš hnedle cca 50 metrů, vezmu-li ten hrubý svazek, který mám pod palubkou - ten má průměr dobře 4 cm a délku 1,5 metru, spočítej si rozvod světel vpředu a zbývající legrácky vpředu(houkačka, ventilátor, alternátor, blikny ...) ... ono to naskáče. L.

Napsal: pon srp 23, 2010 13:56
od MartasBrno
Myslím si že pokud kabeláž nemá zjevný vady, tak je nesmysl ji dělat znova. Jestli má vady třeba koncovek, tak pokud nejsou zničený ale jen zoxidovaný, tak bych je jen očistil a po seskládání změřil úbytky napětí ve všech hlavních bodech tak, abych věděl kde mám třeba přechoďáky. A to si myslím je hračičkaření, který jsme si dělal, když jsme řešil zoxidovanou pojistkovku. Prošel jsem přední světla voltmetrem od baterky až po konektory ke světlům v motorovým prostoru a podivil se, proč je na nich místo cca 12,5 (baterka) asi 9V. Po vyřešení pojistkovky a prohýbání všech spojů po cestě mi opět světla svítí. A řekl bych že ještě dlouho budou.
JInak, na origo kabel jde znova nalisovat nebo přiletovat novej konec.

Napsal: pon srp 23, 2010 14:36
od Jelen
A to zapojení přístrojovky?
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit
To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.

Napsal: pon srp 23, 2010 14:49
od Křečík Barbuška
Pětka má taky v palubovce nějakých 5-6 konektrorů, přístup k nim je celkem v pohodě, prohodit velkým omylem jdou snad jen dva. Jedinou závadou bych viděl neizolovaný faston tuším na spínači ventilátoru topení a to lze snadno napravit. Vůbec nechápu potřebu do toho vrtat. Co se týče elektriky, tak bývají potíže snad jen s těmi slabomyslnými konektory na zadních lampách, paticemi žárovek bloku kontrolek (tuzexový šestižárovkový) a když už to moc přeženu, tak v konektorech blinkrů na předku. To už mne více irituje krátký náhon k tachometru, díky čemuž si člověk podrápe tlapky.

Napsal: pon srp 23, 2010 14:57
od Saša
Luděk Musil píše:"hodně" převést na číslo: hrubým odhadem je to cca 250, spíše však více, metrů.
Dobrý odhad . Je to víc a o hodně . Na 02 jsem tahal celou novou kabeláž kvůli požáru vzniklého při svařování a prvotně koupených 300m bylo málo .

Napsal: pon srp 23, 2010 16:56
od peet2101
Taky bych řekl že nová kabeláž je blbost, pokud není někde nějaká chyba. A myslím že by kluci z východu dokázali dotáhnout novou kabeláž z UA ;-) .

Napsal: pon srp 23, 2010 17:34
od Křečík Barbuška
Nová kabeláž z východu bude v tom nejlepším případě stejná jako ta původní, takže nevyřeší to co vadí jedinci amiricas.

Co vlastně vadí na té původní kabeláži jedinci amiricas? Oxidace začátků vodičů? Něbo něco zásadnějšího?

Napsal: stř srp 25, 2010 07:42
od amiricas
A to zapojení přístrojovky?citace:
u palubovky jiný koncovky protože ty co tam mám jsou pěkně na hovno protože každej kábl je samostatně takže když demontuju palubovku tk pak je celkem oříšek to zase zapojit

To to má 05ka vážně tak debilně? Tomu snad ani nevěřim, 03/06 má dráty s konektůrkama plastovejch konektorech, je jich tam asi 5 a zapojí se to celkem snadno.


vím že u tátovi O5 jsou obdélníkové klasické koncovky snad jako u každého žigula ale já mám nějakého podělaného protože jediné co tam mám jsou ty střívka z těch koncovek nevim jestli to takhle udělal první majitel ale asi jo a když sem teď měnil tacháč protože nahovno ukazoval ujeté kilometry tak nandat to mi zabralo půl hoďky a to sem si to ještě radši popsal. ale mám to proto že mi občas rozsvítí baterka a cca po 1-2 minutách zase zhasne. Alternátor Baterka i řemeny jsou dobré takže někde bude kraťas.

Napsal: stř srp 25, 2010 08:38
od MartasBrno
jednoduchá náprava, bez nutnosti zásahu do instalace je ta, že koupíš teplem smršťovací bužírku takovýho průměru aby šla na ty "střívka z konektorů" nasadit a oběhneš to dokola zapalovačem. Bužírka se stáhne a zaizoluje ten konec tak, že už se ti nikde nic nedotkne. Zabere to chvíli času, ale bude to celkem rychle, nemluvě o nákladech, který budou směšný oproti výměně instalace...

Ikdyž pokud jsou tyhle konce nandaný správně do konektorů, tak by i tak nemělo ke zkratu dojít, má to vůle... Ale budiž, stát se asi může ledacos.

Napsal: stř srp 25, 2010 08:42
od Luděk Ondrůch
Nejjednodušší je koupit ty plastový obaly konektorů a ty střívka tam zastrkat zpátky.