Stránka 3 z 9
					
				
				Napsal: pát čer 12, 2009 13:56
				od Michael 4x4
				tak ako? budete to niekto objednávať?
			 
			
					
				
				Napsal: pát čer 12, 2009 15:40
				od Majo
				ja osobne som uz rozbehol tolko veci, ze budem makat jak drak len aby som zaplatil to co som uz objednal. Nic dalsie si uz nemozem dovolit  

 
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 28, 2009 17:33
				od Michael 4x4
				na nivashope som objavil ešte niečo takéto: 
http://www.nivashop.ru/vcd-389-2-2619/goodsinfo.html
Mechanizmus vypnutie prednou nápravou pre Vaz-2121, * 2131.
Vypnúť / zapnúť prednej nápravy sú vyrobené z auta razdatki páky za behu. Pri jazde na suchej ceste spevnené prednej nápravy odpojí vám umožní ušetriť benzín (až 2,5 l/100km). kríž na prednú nápravu je tiež ľahko prechádzať od kabíny. Úspory dosiahnuť znížením trecích strát v mechanike razdatki 
preložené pomocou google translator, tak preto je to také blbé 
 
 
toto cenovo vychádza na cca 160, Euro, čo je určite priatelnejšia suma ako to od promolady
bola k tomu aj chéma, prikladám ju prílohe. 
A teraz, čo je lepšie, tá vychytávka od Promolady, alebo toto od rusov, alebo je to to isté 

 ??
edit:// koncová cena nakoniec vyšla véééľmi zaujímavo do cca 400 Eur  
  
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 28, 2009 19:04
				od vik2
				pokud ti staci jen system 4x4/4x2  vyrobim ti ho  levneji nez za 160e   esli chces.
			 
			
					
				
				Napsal: ned čer 28, 2009 21:30
				od Michael 4x4
				Vik, ďakujem veľmi pekne za ponuku, ale, ano, v podstate mi ide iba o 4x4/4x2, ale zas si chcem nechať aj možnosť zamknúť/odomknúť dif....nech tam mám všetko a v prípade potreby to netreba zas v budúcnosti prerábať
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 29, 2009 05:50
				od vik2
				vpohode. Na normalni Nivky bych si to asi nedelal, vyrabel jsem to kvulima tuhe naprave ve spojeni s vetsim zvednutim.
Ale ten ruskej system je pouze 4x2/4x4 (odevrena 4x4 odpada) chapu to doufam dobre?????
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 29, 2009 08:16
				od Michael 4x4
				mne sa zas vidí že to bude tak ako teraz, čiže odomknutý/uzamknutý medzidif a ešte naviac 4x2 zadok
teda tak dedukujem podľa tohto obrázku, že páka by mala mať 3 polohy:
 
(ale ten text v azbuke neprečitam 

 )
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 29, 2009 08:43
				od vik2
				a jak z obrazku poznas ze ma paka 3 polohy???  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 29, 2009 09:13
				od Michael 4x4
				tak predpokladám podľa tej schémy v ľavej časti toto obr. ale možno sa úplne mýlim
4x2
4x4 - zamknutý dif (diki Ludku)
4x4 
ale ako vravím, to si len domýšľam, vôbec to tak nemusí byť
			 
			
					
				
				Napsal: pon čer 29, 2009 09:21
				od Luděk Ondrůch
				Michael 4x4 píše:(ale ten text v azbuke neprečitam  )
Diferenciál blokován
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte čer 30, 2009 18:49
				od vik2
				jj uz to taky vidim, 3 polohy.
v praci  se me nezobrazoval obrazek..
Tenhle system je super........
			 
			
					
				
				Napsal: ned úno 14, 2010 12:22
				od Michael 4x4
				Takže, vďaka UA-RU konfliktom, moja prevodovka 4x2 dorazila teraz. (objednával som v máji 09) V priebehu týždna po nu pojdem. Ibaže sa stala malinká chybka 

 , a miesto jednej sú prevodovky dve. Takže ak by niekto jednu chcel, dohodneme sa 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 17, 2010 12:13
				od Majo
				No oni su tam cely dopleteny, ja som to tiez objednaval zhruba v dobe ako Ty, avsak jeden kus mal byt na Chevy Nivu/teda s jednou pako nie dvomi/, ak je to ono tak beriem, klasicka nivacka mi je na dve veci....
			 
			
					
				
				Napsal: stř bře 17, 2010 20:51
				od Maysner
				Majo píše:No oni su tam cely dopleteny, ja som to tiez objednaval zhruba v dobe ako Ty, avsak jeden kus mal byt na Chevy Nivu/teda s jednou pako nie dvomi/, ak je to ono tak beriem, klasicka nivacka mi je na dve veci....
Josse chce driftovat?  
vik. -- to by musel met auto s motorem
 
			 
			
					
				
				Napsal: ned bře 28, 2010 19:00
				od Puhi
				Michael 4x4, no priznaj sa už, čo sme dnes napáchali  
  