Stránka 3 z 9
Napsal: pon říj 11, 2010 17:02
od Luděk Ondrůch
Je na přední straně přídavné převodovky, vedle náhonu tachometru.
Napsal: pon říj 11, 2010 17:09
od TomasNM
Wau,tak teraz si ma dostal. Viem,ze su tam 2 rovnake diery,do ktorych ide zapojit lanko tachometru. Silno sme rozmyslali,ktora je ta spravna a pritom to pasovalo do oboch. Bolo nam to divne,co to znamena. Zeby jedno z toho bolo to cidlo? Akurat si nepamatam,ze by odtial trcali kable. Pre upresnenie,bavime sa o 17i. Dalsia vec je,ked z toho cidla vypadne napajanie,je mozne ze motor nenaskoci,iba kasle-teda v zime?
Napsal: pon říj 11, 2010 17:31
od Luděk Ondrůch
Též se bavím o 1,7i. Pokud tam máš dvě díry tak ti to čidlo chybí. V pravé (při pohledu zepředu) je našroubován náhon tachometru a v levé má být našroubováno čidlo. Z čidla vedou tři dráty, po zhruba 20 cm je konektor a z něho vedou dráty podél náhonu tachometru do kabiny. Pokud tam čidlo chybí tak ř.j. jede v nouzovém režimu.
Napsal: pon říj 11, 2010 20:57
od hush
Kurňa Luďku teď si mě dostal, já bych řekl, že při pohledu zepředu auta mám náhon tachometru nalevo (tedy o něco níž) a to čidlo napravo, tach ukazuje normálně a já už to s tím tak koupil. Ty převody jsou stejný? Zítra se musím jít podívat
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Napsal: pon říj 11, 2010 21:44
od TomasNM
Tak to je dobra informacia. Ako sa sprava motor v nudzovom rezime? Nam to pripada,ze ide normalne,akurat obcas blikne kontrolka. Jo,vykon nic moc a obcas ked zbada kopec radsej umre popredu. Esteze ja take patalie nemam. Stary dobry karbik.
Napsal: úte říj 12, 2010 07:22
od Luděk Ondrůch
hush píše:Ty převody jsou stejný?
Jsou stejný.
TomasNM: Motor má větší spotřebu a občas se dusí.
Napsal: úte říj 12, 2010 07:33
od TomasNM
A moze mat kvoli tomu aj mensi vykon aj ked ide plynule? A co ta kontrolka? Ta blika iba obcas. Ta sa tohto cidla netyka?
Napsal: úte říj 12, 2010 08:00
od Petr HC
TomasNM píše:A moze mat kvoli tomu aj mensi vykon aj ked ide plynule? ...
Zcela určitě. Viz L.O. <<Pokud tam čidlo chybí tak ř.j. jede v nouzovém režimu.>>
Napsal: úte říj 12, 2010 08:05
od TomasNM
Jasne,tomu rozumiem.
Len nerozumiem tomu,ze motor ide plynulo,kontrolka svieti iba obcas (hlavne na ceste,na neceste je vsetko OK).
Ano,ked zasvieti kontrolka,tak to dusi,ale inac vsetko v pohode.
Napsal: úte říj 12, 2010 09:12
od Luděk Musil
TomasNM píše:ked zasvieti kontrolka
- tak vyblikej chybový kody (postup někde je - Luděk ho psal) a budeme chytřejší. L.
Napsal: úte říj 12, 2010 11:01
od TomasNM
To je prave vec,ktoru sme nikdy nepochopili.
Napsal: úte říj 12, 2010 12:10
od vintera
blikání kontrolky je něco jako morseovka, avšak blikání každé číslice se třikrát po sobě opakuje než začne blikat další, také třikrát. Je to z důvodů aby jsi stihnul blikání zaznamenat a nespletl se. Chce to papír, tužku a vyzkoušet. Napoprvé se mi to také nepovedlo, ale jak si zvykneš na sled blikání, jde to.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Napsal: úte říj 12, 2010 12:11
od Luděk Musil
TomasNM píše:To je prave vec,ktoru sme nikdy nepochopili.
Zde je to napsáno zcela jasně:
Napsal: úte říj 12, 2010 12:16
od Luděk Musil
vintera píše:avšak blikání každé číslice se třikrát po sobě opakuje
Drobná oprava: blikání každého kódu se 3x opakuje!
Každá číslice má svůj kod:
jednička = blik
dvojka = blik blik
trojka = blik blik blik
čtverka = blik blik blik blik
Takže takový kod 23 půjde takto:
blik blik přestávka blik blik blik
dlouhá přestávka
blik blik přestávka blik blik blik
dlouhá přestávka
blik blik přestávka blik blik blik
atd. ...
L.
Napsal: úte říj 12, 2010 12:24
od vintera
jo díky za opravu, byl jsem nepřesný. Budu dávat větší pozor
[ Komentář přidal: Luděk Musil: út říjen 12, 2010 13:39 ]
Z toho si nic nedělej ... stárneme všichni ... chybovost se bude již jen zvyšovat
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
L.