Stránka 3 z 3

Napsal: ned kvě 31, 2009 17:08
od Vašátor
Pokud má motor opravdu takto málo najeto,znamená,že hodně stal. Tudíž bych se vůbec nedivil,kdyby všechny gufera byli tvrdý jako kámen. Dle mého názoru je spotřeba oleje způsobena tímto. Prostě a jednodušše to žere olej přes gufera ventilu. Výměnou nic nepokazis (hlavně dej silikonovy-třeba zelený na Favorita).
To "klepání" ... kdy byl naposledy dělany předstih?

Napsal: pon čer 01, 2009 09:32
od Luděk Musil
Sice trochu OT, ale zeptám se: o který Bedřichov se jedná? Pokud by to byl ten blanenskej tak na to můžem mrknout. L.

Napsal: pon čer 01, 2009 13:50
od Ladik82
No jistě, že je to ten blaneské :-) ...... dobře....udělám gufera a uvídím jak to dopadne......předstih jsme dělali tady se strýcem asi v prosincu, protože, když to dovezl prahy od toho druhýho strýca, zjistili jsme, že to bylo tak rozhozený, že svíčky pálily až nějaké ten stupeň za HÚ ...dost prasárna jako .....nechápu, jak s tím mohl dojet ... :-D ........tak já ještě řeknu a překontrolijem přestih ....snad to bude dobrý :-)

Napsal: pon čer 01, 2009 14:13
od Luděk Musil
Toš super :D :!:
Kdyby byl problém - tak přijeď o víkendu do Rašova. Bydlím přes chalupu nad Vojtou (husquarna). L.

Napsal: pon čer 01, 2009 14:38
od Ladik82
Ajo ..no vím kde :D ......kdyžtak se ozvu :)