Stránka 3 z 4

Napsal: úte bře 10, 2009 17:02
od Lada Rider
tak som sa nasral a spravil som mensiu go, komplet nove rozvody a vyzera ze bol zly ten pruzinovy picus co tlaci do listy, teraz je to ok a reraz napnuta na bomby, vymenil som tesnie pod sacim/vyfukovym potrubim, zatiahnem vyfuk vsetko ok, zatiahnem sanie a pozeram ze s novym tesnenim je zhora medzi sacim a hlavou fuga taka ze sa tam zmesti maly sroubovak... tak idem rozmyslat kde vezmem nove sacie

Napsal: úte bře 10, 2009 17:07
od Drobek81
Little Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. :) měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. :) to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
ehm...ono hladina se presneji zmeri jak bylo popsano, proste zmeris vysku v plovakove komore...ja to delal spise orientacne, benzinu tam ma byt kousek nad to srazeni pro pant plovaku...ale jestli je to xx mm tak to sem neresil, proste jen nastavit plovak a vyzkouset-jedna se spise o zpetnou vazbu

Napsal: úte bře 10, 2009 17:08
od Dobi
Little Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. :) měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. :) to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
No to mě právě mate. Obvyklý způsob měření výšky hladiny pomocí válečku příslušného průměru ( viz obrázek např. v Tůmovi ), atd.... mi je jasný a má to své opodstatnění. Ale na základě toho, co napsal Marek, jsem usoudil, že se to dá změřit i jinak. Prostě napumpuješ benzin do karbu, sundáš víko komory a měříš výšku hladiny od okraje komory. A když to není Markem udávaných 28mm, tak je někde problém. A pak už záleží na tom, jestli je to pod 28mm nebo nad 28mm.

Napsal: úte bře 10, 2009 20:56
od Pája
TO Lada Rider: Ty sací parohy vem buď nějakym silnym opravdu rovnym pilníkem, nebo je dej někomu šikovnýmu na brusku. Hlavně žes to místo objevil.

Napsal: stř bře 11, 2009 08:35
od Marek
Dobi píše:
Little Red Riding Hood píše:Dobi, ano píšeš blbost.. :) měží se to měrkou (například vyrobeným válečkem, ale dá se použít i třeba vrták s patříčným průměrem... ).. a měří se na to na sundaném víku karburátoru ma kterém je samozřejmě plovák.. :) to víko si dáš do svislé polohy a měříš 2 různé vzádalenosti mezi plovákme a víkem..
No to mě právě mate. Obvyklý způsob měření výšky hladiny pomocí válečku příslušného průměru ( viz obrázek např. v Tůmovi ), atd.... mi je jasný a má to své opodstatnění. Ale na základě toho, co napsal Marek, jsem usoudil, že se to dá změřit i jinak. Prostě napumpuješ benzin do karbu, sundáš víko komory a měříš výšku hladiny od okraje komory. A když to není Markem udávaných 28mm, tak je někde problém. A pak už záleží na tom, jestli je to pod 28mm nebo nad 28mm.
Pánové, já vás rozsoudím.

Pravdu má Dobi i LRRH. Správný způsob měření hladiny paliva v plovákové komoře se skutečně měří tak, že do plovákové komory napumpuji palivo, dokud ruční čerpadlo tlačí. Pak je nutné odpojit hadici paliva od karburátoru, protože pokud to neudělám, po demontáži víka karburátoru mi díky přetlaku v hadičce palivo do komory cákne a tím zkreslí výsledek měření. Pak teprve demontuji víko karburátoru. Pomocí hloubkoměru (postačí posuvné měřítko) změřím výšku hladiny paliva od horní hrany komory. Měření se provádí ve všech rozích komory, tedy měření jsou čtyři a správným výsledkem je průměrná hodnota čtyř měření.
Správná hodnota musí být 28 - 29 mm.

Nastavování plováku kulatým kalibrem je jednodušší způsob zajištění správné výšky hladiny v komoře a je přepočítán z původního měření pomocí hloubkoměru. Nutno však podotknout, že je to způsob méně přesný.
Já pokud můžu (nebo pokud si nejsem jist), radši nastavuji výšku hladiny prvním (výrobcem daným) postupem, tedy měřením výšky hladiny paliva hloubkoměrem. Plovák totiž může být mírně deformovaný, těsnění více či méně vymačkané, víčko prohnuté atd. - a toto vše potom může nastavení pomocí plováku ovlivnit.
Měření hladiny paliva hloubkoměrem je vždy přesné.

Napsal: stř bře 11, 2009 12:12
od Lada Rider
Pája, skusim tam dat prv druhe a uvidim to bude pre zaciatok jednoduchsie, idem dnes cmelaka otravovat :lol:

Napsal: pát bře 13, 2009 15:49
od Lada Rider
tak dopasovanie potrubia sice pomohlo, bol krivy ten stredny dlhy stift, tak vzduch to netaha, ale ten ozon bol na picu, to sicanie - ja neviem ale za chodu som kukol do prvej komory a benzim tam tiekol prudom ako z vodovodu, tak som zlatal weber z 03 dal tam a vyzera to uz lepsie.
A dalsia vec pri starej aj novej rozvodovej retazi to iste - aj ked som mal prsia dole a kluku presne na znacke tak znacka na vackovom kole nebola nikdy presne oproti tomu naliatku. Vzdy pred alebo za, tak sa pytam ako to dat spravne, trosku pred alebo trosku za? Ta "troska" je posunutie o jeden zub na vackovom kole.

Napsal: sob bře 14, 2009 13:34
od Marek
Jeden zub je kravina. Dělá to necelého půl zubu a musí to být zpožděné, tedy značka na kole musí být ZA nálitkem na vačce.

Napsal: sob bře 14, 2009 16:04
od Lada Rider
Ok je to tak ako vravis, lenze ten motor nejde ani za boha nastavit, pre zmenu su teraz sviecky cierne a stale ten motor tak cudne poskakuje... nemozu byt podpalene ventily alebo nieco podobne?
ja zacinam mat podozrenie na tesnenie pod hlavou asi zajtra spravim generalny remont vol. 2

Napsal: sob bře 14, 2009 22:10
od Luděk Musil
Lada Rider píše: ... pre zmenu su teraz sviecky cierne ...
bohatá směs - nastav karburátor. L.

Napsal: ned bře 15, 2009 13:20
od Lada Rider
no ono to islo v prvom rade na 3 valce :lol:, ale ked uz je hlava dole tak dostane mensiu GO a znizenie

Napsal: pát bře 20, 2009 18:19
od Lada Rider
Marek, mam dalsi dotaz, aka je sirka dosadecej plochy na sedle ventilu, lebo som dal otcovi aj zafrezovat sedla, tak aby to bolo tiptop. dik

Napsal: pát bře 20, 2009 18:27
od Pája
Ťipťop znamená v rusku sedlo jak hovado. Jestli chceš výkon, tak musíš zůžit, ale ne zas moc. Nevim, kolik je psáno v knize, ale když sem viděl origo hlavu po 30tkm, tak měla sedla přes dva milimetry. :shock:
Já mám asi 1.3mm a nestěžuju si, ale chce to i náběhy...

PS: A sory, že se Vám dvěma do toho pletu, když si oslovil Marka. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Napsal: pát bře 20, 2009 18:45
od Lada Rider
Pája, okej uz som nakazal spravit aj nabehy, este pockam na tie rozmery

Napsal: pát bře 20, 2009 19:36
od Křečík Barbuška
Tůma tam má toto.