Stránka 3 z 3
Napsal: úte bře 03, 2009 22:35
od Netopýr
jo tak to byla hoooodně dobrá koupě :c)
BTW taky jsem nakupoval - nakonec jsem lassy nevzal a koupil jsem TRUCK 2000 v rozměru 205/80R16 i s diskama - doufám, že difer i poloosy budou držet a ten posr...j kopec bude můj :cD
jestli se pamatuju dobře, tak mají o víc než 4cm víc na průměru než origo.... ale s tím VIKovým popisem mé jízdy na VL5 .... Je jen malo mist ktere se jezdej stylem, mala dvojka, zavru oci a drzim plnej..... bude konec :c)
Net.
Napsal: stř bře 04, 2009 00:45
od chomjak
Ty už to máš zvedlý, takže tobě se tam vejdou. O tom já si můžu nechat zdát.
Furt ještě hledám blbuvzdornej návod na zvednutí ve stylu - krok za krokem
Ty podložky jste dělali podle výkresu, nebo jen obkreslili diry podle příruby těch čepů?
A máš vydělanej stabilizátor? Trochu se bojím do toho prasknout takhle radikálně. Jezdím s tím i "civilně", tak abych nemusel jezdit jak s hnojem...
Napsal: stř bře 04, 2009 07:17
od Majo
ver tomu ze bez stabiku sa da stale jazdit viac nez civilne
Netopyre: Trusk 2000 v tom rozmere nie su natolko hardcorove gumy aby si musel uplne zmeni styl jazdy - ja mam M/T o 5cm sirsie a dovolim si tvrdit viac terenneho vzoru a stale vsetko drzi relativne dobre(musim sa velmi nasrat aby nieco povolilo)...
Ale na to prides sam ze na terennych gumach netreba jazdit bezhlavo, ked vacsinu prejdes na pohodu
Napsal: stř bře 04, 2009 09:18
od Netopýr
čemu říkáš civilně?
já nemám stablik, mam to výš tak o 5-7cm a 80 s tím jezdím taky :c) až poladíme geometri, bude to ještě víc vpohodě :c)
jinak ty gumy jsou na diskách z užasa, tak doufám, že se tam vůbec vejdou, jinak budu mít problém :c(
Majo, ty máš ale novější difer i hrubší poloosy :c) a o pár let víc zkušeností :cD
Net.
Napsal: stř bře 04, 2009 10:41
od Majo
hrubsi diferak som rozlamal - povolili satelity, takze mam tenke polosy - hrubu polos som v zivote nezlomil....
civilne= podla predpisov, teda 99 na okreske, 139 na dialnici, 69 (teraz uz 59) v meste....
viac nez civilne = kolko uzna vodic za vhodne = zakruty so stabikom po 3 kolesach - bez stabika nakloneny ale na 4och
Napsal: stř bře 04, 2009 16:50
od Luděk Ondrůch
chomjak píše:Ty podložky jste dělali podle výkresu, nebo jen obkreslili diry podle příruby těch čepů?
Já je dělal tak, že jsem vyvrtal podle čepu jednu díru, pak jsem k ní čep přišrouboval a vyvrtal ostatní díry.
Napsal: stř bře 04, 2009 16:51
od vik2
vzorek T2K neni extra, ale pri jizde ze svahu dopredu, pod plynem pustit spojku se zarazenou zpateckou! myslism ze by ruplo neco.
Chomjaku nevim esli je nekde az tak podrobnej navod. spis chce ziskat odvahu se do toho pustit. A nebo si to nechat udelat......
kdyby na hrube poloosy delali 4satelity,,,, tak uz by jen tak neco neruplo
Napsal: stř bře 04, 2009 20:56
od Majo
vik2 píše:pri jizde ze svahu dopredu, pod plynem pustit spojku se zarazenou zpateckou! myslism ze by ruplo neco.
to urobil kto
kamosova zena to spravila na jimnym a pretocila motor dozadu
Napsal: čtv bře 05, 2009 07:37
od vik2
kdyby sis pustil to video, tak by sis mozna vsiml. ze to Net udelal 3x na tom svahu.......
Napsal: čtv bře 05, 2009 08:33
od Netopýr
mno... jak řikam, s T2k už to nepůjde, nebo to bude drahý a navíc spousta práce :c)
Net.