Stránka 3 z 10

Napsal: pát led 23, 2009 10:49
od EL
to ne,když sundám sytič tak ještě tak 3 km jede,pak hzačne škubat a domů bídně dojedu,akorát že ted už to nenatočím vůbec.... :cry:

Napsal: pát led 23, 2009 12:06
od Wolf
A jak vlastne vypadají svíčky, nejsou černé? Aby nakonec nebyl i děravý plovák.

Napsal: pát led 23, 2009 17:46
od EL
že by se zaplavovala?No ty svíčky,co tam byly,tak černý byly-nemám jí moc pěkně seřízenou,aůle jezdila jak drak-no plovák děravý nebyl,ale to už je tak dva měsíce,co jsem měl karbec frozdělanej,ted co jsem tam dal svíčky-jiskru hážou,ale když je vyndám,jsou mokrý...

Napsal: sob led 24, 2009 01:21
od glociik
zdravim.ja ted řeši problem a vodou v oleji nemoh sem na to přijit a zazračne přišel a vi o čem mluviš když zkoušiši všechno možny a nic.ja sem si přečet co tady se řešilo a bud sem si nevšim a nebo se to neřešilo nastaveni předstihu zapalování.ja mam nivu hodne starou a že by dostavalal zvlašt peci se řict neda ale když sem si nastavil že mi to pali 7 stupnu před horni uuvrati dal sitič niva naskočila na prvni otočeni.a když sem mel dneska sundanou tu hlavu tak svičky byli krasne vypaleny.ja bych zkusil odtrh a předzapal aby mi to palilo kdy ma.uvidiš

Napsal: sob led 24, 2009 11:50
od EL
když to je právě to,že mi nejdřív jela pěkně,pak blbě,ted vůbec

Napsal: sob led 24, 2009 11:53
od Saša
EL píše:ted vůbec
To je dobrá správa nejhůř se hledá vada když to zrovna nedělá

Napsal: sob led 24, 2009 18:13
od EL
tak mi chytla,chvíli běžela,pak jsem jí sám chcípnul a už nenatočil,ale asi pomalu začnu věřit,že je karbec nějakej vyšlehanej.Když je chcíplej motor a šlapu na plyn-mělo by to stříkat palivo do difuzoru ne?Mě se nic neděje-membrána v pumpičce nová....

Napsal: sob led 24, 2009 18:15
od Saša
Zacpaná akcelerační tryska , nebo v karbeci není benzín :P

Napsal: sob led 24, 2009 18:21
od Cory
Naozaj nemas vadny palec v rozdelovaci??? ja som takto opravoval samaru, niekde by tu mala byt aj téma... nastartoval som, isla, bez zataze super a ked som jej pridal, tak zdochla a viac som ju uz nenastartoval.

Napsal: sob led 24, 2009 18:59
od EL
nevím,palců mám doma spoustu-no asi pět,může ten odpor nějak navlhnout?Když pustím do prostředka proud,tak převádí,ale jinak to propojený asi není ne?myslím prostředek palce s krajem.

Napsal: sob led 24, 2009 19:20
od glociik
ja mam med samy jak sem tam dal novou hlavu tak mi nechtela nastartovat pak chytla jela vynechavala proste jako vynechavalo zapalovani.před vymenou jela krasne vše šlapalo s karbcem sem nic nedelal a ted hotovo nedrži volnobeh nechce nastartovat takže si myslim že to mam tim předstihem.zitra to doladim a uvidim myslim si že to bude ono a možna maš to samy

Napsal: sob led 24, 2009 19:20
od Cory
to neviem, ale vezmi merak a premeraj aspon odpor toho rezistora, na poskodenom bude hodnota stale skakat

Napsal: sob led 24, 2009 19:25
od EL
jak se měří odpor?Nejsem zrovna elektrikář :oops: mulitfunkční měřák doma mám....

Napsal: ned led 25, 2009 12:18
od Saša
EL píše:jak se měří odpor?Nejsem zrovna elektrikář

Jednoduše , Přepni měřák do polohy pro měření odporů (ohm řecké písmeno "omega") a nastav rosah 100 kohm . Pak měřící "šňůry připoj k odporu . Na měřáku by se měl oběvit údaj 5 až 10 kohm . Pak je vše OK .

Napsal: ned led 25, 2009 12:25
od Cory
presnejsie, ked som to meral ja, asi na 4 palcoch, tak tie hodnoty boli vsetky okolo 5,37 kohm. A pri nefunkcnych skakali hodnoty ako šialene.