Stránka 3 z 4

Napsal: stř led 07, 2009 19:48
od Puhi
Hlavný som nemenil, písal som o pomocnom, a trubka - z hlávneho, hadička- od trubky po pomocný... to aby bolo jasno :wink: Tuším že som sa pýtal aj na hlavný, a niečo okolo 4kíl pýtala, ale ten ešte slúži, tak ho nechám... :P ale pokiaľ odíde, určite nebudem kupovať gumičky a veriť šmirglom, trepnem nový, nechcem niekde ostať visieť pre pár korún :roll: teda eur :evil:

Napsal: stř led 07, 2009 19:53
od Křečík Barbuška
Také jsem přemýšlel, že bych třeba vůbec nekupoval východní válce, ale koupil hydrauliku jinde, ale ty ceny jsou také jinde. Na Rozmaru mi s jistotou teče brzdový a hlavní spojkový, jestli pracovní nevím. Koupil jsem si 10 gumiček za 50Kč, z nich dvě vyřadil pro naprostou odpornost. Uvidím kam tato cesta povede, zatím je moc kosa na šaškování venku.

Napsal: stř led 07, 2009 22:22
od JmJ
Gumickovani mi nikdy nepomohlo. Podotykam ze to pregumickovaval ostrileni automechanik, ne ma gramlava osoba. Zlepseni, ale porad obcas problem. Novy valec a basta. Mam Fenox a zatim zije.

Napsal: čtv led 08, 2009 07:24
od Křečík Barbuška
Ostřílený, češtinářu jeden. Gumičkovat budu v rámci experimentování, finanční úspory a snahy o sebezdokonalení což ovšem nevylučuje pozdější nákup nových.

Napsal: pon led 12, 2009 22:26
od Zajda
Taky mi umrela spojka jak zacalo poradne mrznout. Kdyz se to poradne prohreje zacne fungovat, jinak slapnu pedal na podlaze a pri trose stesti tam stiihnu aji dat kvalt dokud je rozpojena (sama se vrati a pedal zustane na podlaze) V sobotu jsem pregumickoval pomocny valec a ono je to porad stejne... Hlavni jsem daval novy v lete. Akorat mi nejde do hlavy proc se neztrati ani kapka kapaliny?
Neni to spatny hlavni (ze by se kapalina vratila zpet do nadrzky ??? ). Vedlejsi kdyby propoustel tak potece ne?

Napsal: úte led 13, 2009 10:31
od Vašátor
Pokud se kapalina nestrácí, je to špatný hlavní válec. To jsou ty nové náhradní díly ... :(

Napsal: sob led 17, 2009 14:40
od Zajda
Tak snad uz je spravena... Dam to sem kdyz to tema je:
Byl spatny ten pul roku stary hlavni spojkovy valec. (FENOX). Dnes sem nasel na hure nejaky rezavy asi 30roku stary, kuchl sem ho dal tam nove gumicky (taky jakesi nekolik desitek let stare) a namontoval. Spojka ide lehucko jak nikdy.
Akorat mensi poznatek pote sem rozebral jeste ten fenox spatny. Vlastne ani tak spatny neni, jen je konstrukcne trosku jiny nez ten totalitni. V totalitnim je ta prvni gumicka u pera navlecena na dute tycince ve ktere jsou dirky, kteryma jde kapalina a pri stlacovani tu gumicku jak kdyby roztahuje. Kdezto u toho Fenoxu je ta gumicka jen na konci ledabyle nasazena. Nic ju neroztahuje a navic byla uplne na volno, takze je jasne proc propoustela. Skoda jsem to nevyfotil. kdo mel oba rozdelane tak chape..
Jedine co me mrzi ze mi z Krce prijdou zitra oba nove (hlavni i pomocny) takze kdyby nekdo chtel napiste SZ.

Napsal: sob led 17, 2009 19:52
od dmatej
Popsal jsi to dokonale, chápu. MZ tuším reklamoval 3 fenoxy, než ten poslední přegumičkoval tak, aby fungoval...

Napsal: ned led 18, 2009 15:56
od Stanley__001x
Ns nějakejch je poslední H manžeta, místo obyčejné gumičky. :shock:

Napsal: stř bře 25, 2009 16:58
od popest
Doporučuju značku LPR nebo TRW. na www.mjauto.cz to maji. Ne všechno maj v katalogu... Cena není zase o tolik vyšší. S dílama z východu jsem to dávno vzdal.

Napsal: ned čer 19, 2011 11:12
od Mi85
Asi dva týdny nazpět sem si všiml, že za mnou u parkování Laděnka nějak hárá. Koukám a nádržka s brzdovkou u spojky je úplně prázdná. Navíc si pamatuju, že když tam kapalina byla, tak byla dost tmavá - špatný gumičky asi. Teď bych auto rád odvezl k panu Kavlíkovi, ale bojím se, že bych po cestě někde se sekl a třeba už nemohl vyřadit. Tak sme domluvený s kamarádem, že mě dneska odtáhne.
Není to ale zbytečný? Co kdybych tam prostě jen dolil brzdovku na těch pár přeřazení? Je to asi 10km. Hlavně kdybych se pokusil jet sám (+safety car :axe: ) a spojka přestala poslouchat úplně (zatím řadit jde), tak jde nějak jenom vyřadit a až tehdy se nechat táhnout?

Napsal: ned čer 19, 2011 11:46
od Cory
dolej kvapalinu, pripadne odvzdusni...vyradit sa da bez spojky, nesmie byt vsak motor v zabere...bez spojky sa da aj normalne radit, len je problem zaradit prvy stupen

Napsal: ned čer 19, 2011 12:01
od Mi85
Díky moc!... to je přesně to co sem potřeboval vědět. Myslel se, že už bych bez spojky nevyřadil.

Napsal: ned čer 19, 2011 12:06
od MartasBrno
Ta černá kapalina není tím, že jsou špatné gumičky, ale tím, že se na to někdo vybodl a nedělal údržbu. Kapalina se má měnit v celém okruhu za novou vždy po několika letech.
Když se nemění, udělá to strašné věci. Třeba to rozežere právě ty chudinky gumičky a koroduje válečky a pístky. Pak to přestane těsnit, cedí z toho... atd. Jde to potom rozebrat, vypucovat, dát nové gumičky a novou kapalinu. Pokud není poškozený válec, teda.

Napsal: ned čer 19, 2011 12:14
od Cory
MartasBrno píše:Ta černá kapalina není tím, že jsou špatné gumičky
MartasBrno píše:Třeba to rozežere právě ty chudinky gumičky
A preto je kvapalina cierna prave kvoli gumickam :mrgreen: