Stránka 20 z 38

Re: Niva Ondra

Napsal: úte bře 05, 2019 18:12
od Marťas
Jasně, taková menší oprava :D

Re: Niva Ondra

Napsal: úte bře 05, 2019 18:21
od Ondra1,7mpi
Jo, dnes jsem odstrojil 2 nivy, nádrže, atak... Abych měl zdroj plechu a misky... A vyřezal tu pravou stranu...
Tak tak menší oprava :lol: už se s tím nijak nemažu... Vždyť je to vcelku jednoduchý vozidlo...

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 06, 2019 21:03
od Ondra1,7mpi
Tak se mi narodily delší šrouby na předek, kvůli liťákům, ta nedotočená matka se mi vůbec nelíbila...
Kdyby někdo chtěl, není to úplně nejdražší sranda... Matroš origo na šrouby...

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 06, 2019 21:10
od Ondra1,7mpi
By člověk nevěřil co ta přizvedlá vochcávka projede...

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 06, 2019 22:06
od Míra151
mám alu podložky asi 10mm pod kola a org. šteft opravdu nedosahuje potřebné délky na použití pro montáž
Tak leží v polici a odpočívaj

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 06, 2019 22:14
od Ondra1,7mpi
Normální šroub stojí 4 pětky, tenhle je 50mm a případně delší lze domluvit... Cca 6-7 pětek...
Ale o 1cm to nemá moc velkej význam... Vzadu dám asi podložky, mám 24mm, do těch se můžou dát štefty...

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 13, 2019 21:23
od Jarda_NIVA1.7
2 Ondra1,7mpi:
a co teprv 4x4, no niva je na rozjezdy lepsi, ale kdyz diagnoustikou sepnu haldex, tak to je jak niva, jen krizit to neumi a je nizka... mam jen podvozek pro spatny cesty, vic prizvedavat to nechci, jeste by zacaly chroupat kinetaky a jen bych se v tom vrtal, vsak to z nivek zname :)

Re: Niva Ondra

Napsal: stř bře 13, 2019 21:51
od Ondra1,7mpi
Já ji zvedl o 3cm všude, a nic slyšet není... Tak jsem rád...
Dal jsem jí 205/55/16 a 9mm zimní protektor, vyjedou v blátě fakt hodně, a mám lehčí zadek a myslím že to je znát... Je to taková herka, obouchaná a vysloužilá...ale jezdí... Ještě mám přes rok STK tak musí sloužit... Pak uvidím... Trochu lituju že jsem si nenechal tu spi bílou bez papírů... Teď dělám 1km od baráku jen lesem, ta by mi stačila...

Re: Niva Ondra

Napsal: čtv bře 14, 2019 16:00
od Ondra1,7mpi
Zase trochu řezání :mrgreen:
Ale jedna strana je hotová, u tý druhý jsem se odvážil řezat o trochu víc...

Re: Niva Ondra

Napsal: čtv bře 14, 2019 16:40
od Mara
Jak to je hotove tak to vypada ze to neco vydrzi. Dneska jsem v praci videl kastli stareho fiata ala zigul. Zadni dif i listove pera, kastle docela zachovala a vzadu kotouce i uchyty na trmeny, co by sly mozna i na nivu. Nicmene to behem chvilky dostalo zahul a bylo po vzacnostech. Kratke kosti i uchyty byly hodne bytelne.

Re: Niva Ondra

Napsal: čtv bře 14, 2019 20:17
od Jarda_NIVA1.7
2 Ondra1,7mpi:
Ty se teda te klempiriny nebojis...
2 Mara:
co se s nim stalo? kotouce by byly zajimave...

Re: Niva Ondra

Napsal: čtv bře 14, 2019 20:32
od Mara
No slo to do stareho zeleza a jako takove to dopadlo. Nez jsem videl co a jak to tam je, tak to trochu poštelovala hydraulika.. Ale uz vim, ze ty fiaty maji takove dily, jen toho asi moc uz nebude. Trmeny by na Nivu napasovat na ty mezikusy asi sly, ale jak potom dal resit poloosy a kotouce a jake trmeny zvolit, to uz by bylo asi dost narocne.

Re: Niva Ondra

Napsal: čtv bře 14, 2019 21:02
od Ondra1,7mpi
Vždyť niva není sportovní vůz :mrgreen: nač to komplikovat... :mrgreen:
Flexa a svářečka CO2 jsou moji kamarádi, v těsným závěsu je stíhá motorovka, křoviňák a v neposlední řadě vše objímající otvírák :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
S tím se dá vyřešit skoro vše.......

Re: Niva Ondra

Napsal: pát bře 15, 2019 10:28
od hush
Máš i foto jak jsi napojoval ty nosníky (zesílená čast karosérie - samonosný rám) co jsi uřezal na sebe?
Chtěl bych vidět fotku spodku auta po tom co jsi to dodělal. Dík.

Re: Niva Ondra

Napsal: pát bře 15, 2019 22:06
od Ondra1,7mpi
Ok zítra vyfotím...
Dotaz na odborníky: porovnání těchto dvou motorů, uživatel tvrdil že XUD7 byl živější než XUD9... Je to možné?
MOTORY - 1769
Obsah [cm3] 1769
Typ motoru XUD7
Výkon [kW/min] 44/4600
Výkon [PS/min] 60/4600
Točivý moment [Nm/min] 110/2600
Vrtání [průměr mm] 80
Zdvih [mm] 88
Komprese 23
Palivo Diesel
Karburátor/Vstřikovací zařízení Bosch VE Roto-Diesel

MOTORY - 1905
Obsah [cm3] 1905
Typ motoru XUD9Y
Výkon [kW/min] 47/4600
Výkon [PS/min] 64/4600
Točivý moment [Nm/min] 118/2000
Vrtání [průměr mm] 83
Zdvih [mm] 88
Komprese 23,5
Palivo Diesel
Karburátor/Vstřikovací zařízení Bosch VE Roto-Diesel