Stránka 20 z 25
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned bře 31, 2013 18:01
od Mičun
Ahoj,ahoj...
Chtěl sem se zeptat, jak choděj Priory??? A taky by mě zajímalo, jak v servise vysvětlili rezatici pod lištou kufru...
Já si na mechanické části stěžovat nemohu, ale ta kastle je trága...
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: úte dub 02, 2013 06:33
od Patrac
přijde mi že to je ještě jedna z věcí kterou prostě absolutně nemaj vychytáno.. Zatím to tak je. a bohužel to patří k sobě Lada a koroze... Většina starých aut byla motoricky a mechanicky v pohodě ale za jejich život by si musel 2x měnit kastli.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 18:57
od Fišer Jiří
Motoricky si nemužu fakt stěžovat,najeto 45000km,garančky za babku a korozi pátých dveří pod lištou mam na reklamačku,budou to lakovat a mám zkušenosti,že potom už by to mělo být v pohodě,původní lak je fakt pomerančovej
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 19:56
od Majo
tak ja si stazujem uz aj motoricky, hydrostely klepu ako o zivot a s ohladom na fakt, ze mi ostala rucna brzda v ruke(zrejme lanko) som zistil, ze auto neudrzi na rychlosti(1 ani R) ani v miernom kopci. K meraniu tlakov sa nejak nemozem dostat, ale tipujem, ze to bude dost mizerne...
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 20:04
od Cory
Aby to nebolo tým tvojim pridratovanym čidlom nerovnej vozovky
Ale kvoli tmu snad nestratilo tlaky.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 21:01
od Majo
uz ho mam pripaskovane stahovackami na rozpere
a kvoli tomu to tlaky isto nestratilo, to by skor mohli mat na svedomi hydrostely ak by nedovierali ventily...
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 21:09
od Cory
Ked hydroštely klepu, tak to by skor ventily neotvaralo doplna ako nedovieralo - väčšia medzera medzi vačkou a vahadlom.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: sob dub 06, 2013 21:49
od Mičun
Se nám ty pelechy nějako kazí...
Mně taky poklepe, ale jen po startu. Asi než se natlakujou. A nebo je to začátek konce...
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 08:10
od Majo
neviem si dost dobre predstavit co ine ako nedovieranie hydrostelov by mohlo sposobit pokles tlakov.
To, ze ked klepu su vole velke mi je jasne, lenze ono to kolise. Je dost mozne, ze pri nizkom tlaku oleja klepu a pry vysokom to naopak prehanaju. Samozrejme je to len hypoteza, dnes odmeriam tlaky a dam vediet.
Uz mi napadlo aj to ci to nebude pruser ako u Tommela. Ze hydrostely klepu pretoze do hlavy nejde olej pod dostatocnym tlakom. to by sa prejavilo aj inde, pri rozborke to zistim
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 09:52
od Mičun
Jako že by se přívod oleje do hlavy přicpal??? Nebo že ho čerpadlo pořádně nenatlačí???
Ale jestli to jezdí jak vítr, tak je to podezřelé...
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 10:08
od Cory
Hmmm...no je možne že su samotne hydroštely pricpate a trva kym sa natlakuju a kym uvolnia tlak. Ale neviem neviem. U Gera klepal jeden, možno 2 hydroštely, po špecialnych kupeloch prestali a myslim, že už je pokoj.
Čo sa tyka vydratych uložení vačiek - to by bol pruser. Ony tie vačky sedia v hlave asi na 3mm ploche, ktora sa postupne k vrchnej časti rozširuje. Neviem či by tam bolo dosť miesta na osadenie šálov.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 11:07
od Mičun
To nemá ložiskové půlky na vačce? Ložisko je přímo součást hlavy? A když se to po, může se to teda asi vyhodit?
Odkud máš takové znalosti o Prioráckým motoru? Máš takovou dobrou příručku? A nebo už si do motoru lezl to vokouknout.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 11:45
od Cory
Ložisko je súčasťou hlavy, takže keď sa po*** tak nasleduje výmena hlavy (viď Tommel). Vrchná časť sa vymeniť dá. Hlava by sa zrepasovať možno aj dala - vyfrezovanim a vyrobenim šálov.
Konkrétne do Prioráckeho motoru som neliezol, ale čo to viem z montáže motoru 2112 - 1,5 16V do Gerovej 2104. Tie motory sú v princípe rovnaké, ale dosť odlišné, no základ ten istý.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 15:45
od Majo
Cory píše:Tie motory sú v princípe rovnaké, ale dosť odlišné, no základ ten istý.
Vidno, ze chodis na vysku
Tak som sa v tom dnes vrtal, odisiel alternator, vybijal baterku, takze som to startoval cez kable a nenechal som to dost dlho, navyse som to dost dlho rozoberal a aby toho nebolo dost, sviecky boli v olejovom naleve. Kym som sa dostal k meraniu tlakov, bolo to prakticky studene a tlaky som nameral od 11 do 16. Najhorsie bol na tom prvy a najlepsie 4ty valec, tak nejak netradicne. Ten prvy je na tom tak zle, ze to liezlo hore tak pomaly, ze som musel tocit motorom 3x(vzdy to po nejakej dobe vypne). Ostatne boli skoro rovnako. Tipujem ze za tepla by to malo okolo 8atm. Hned na to ako som to zlozil som to postavil do kopca a zistil ze to stale nedrzi na rychlosti, takze v blizkej dobe pojde hlava dole.
Re: Lada Priora - vlastnící
Napsal: ned dub 07, 2013 15:58
od Cory
Bud rad, že som ti rovno neotestoval tvoje hypotezy - robim o tom diplomovku