Stránka 19 z 20
Napsal: pát srp 05, 2011 19:52
od Luděk Musil
Možná by nebylo od věci (krom vyčištěného palivového potrubí) zkontrolovat Palivové čerpadlo v nádrži. Podle daných indicií to vypadá na nízký tlak v soustavě. Což může být buďto nízkým výstupním tlakem čerpadla (v nádrži) nebo netěsnícím přepouštěcím ventilem (vracečka do nádrže). L.
Napsal: pát srp 05, 2011 20:11
od slama
To Luděk Musil:
- čerpadlo som kupoval úplne nové. Má najazdené fakt málo.
- netesniaci prepúšťací ventil (ak dobre rozumiem jedná sa o tú membránu na vstrekovaní s tou pohyblivou plôškou na kyvadielku). S tou som sa hral, skúšal som pridať a ubrať a význam to nemalo. (vrátené do pôvodnej polohy)
Napsal: sob srp 06, 2011 20:47
od OndrejGTi
Ak RJ vyhodnoti chudobnu zmes, tak nedokaze doregulovat lepsiu- problem mimo elektriky. Malo paliva (ten nizky tlak), alebo je to niekde pripchate (vstrekovac)/to zle palivo. Tlak by si mal skontrolovat podla mna aj tym ci ti ide benzin naspat do nadrze (ci pretlaca ten regulator).
PS- co sa s tym babres, Jozo teraz opravoval Daihatsu, ukaze ti ako na to
V pondelok budeme dolu vo firme, prid pomeriame.
Napsal: sob srp 06, 2011 22:01
od zigul01
kamosovi taky delalo a mel spatny vstrikovani
Napsal: sob srp 06, 2011 22:40
od MartasBrno
OndrejGTi píše:Tlak by si mal skontrolovat podla mna aj tym ci ti ide benzin naspat do nadrze (ci pretlaca ten regulator).
Aj pri volbehu a aj pri zatezi. To by mohla byt dobra metoda.
Napsal: sob srp 06, 2011 23:36
od slama
Budem sa opakovať ale:
- potrubie plne priechodné (prefúknutý komplet celý okruh stlačeným vzduchom, prepláchnutý filter) - zlepšenie v tom, že prestalo cukať, no nič nezmenilo na tom že vždy pri rozjazde/rozbiehaní to neťahá/nereauje - tzn. nižšie otáčky)
- čerpadlo tlačí (presnú hodnotu tlaku som nemeral) no keby bol slabý tlak, tak by sa to chovalo presne naopak - tzn. zle by šlo vo vyšších, lepšie v nižšších otáčkach
- triska skontrolovaná, ani len náznak nečistoty
+ ak sa zadarí v pondelok by mohla byť komplet celá náhradná vstrekovacia jednotka + zistím tlak na čerpadle (ak to nepomôže, palivo a veci okolo môžem vylúčiť úplne)
To: OndrejGTi
Ak mi nič iné neostane, tak sa ozvem ...
PS: nič proti. Ale vaše opravárenské zručnosti som mal možnosť vidieť a stačilo mi
MartasBrno píše:OndrejGTi píše:Tlak by si mal skontrolovat podla mna aj tym ci ti ide benzin naspat do nadrze (ci pretlaca ten regulator).
Aj pri volbehu a aj pri zatezi. To by mohla byt dobra metoda.
Regulator som pritiahol aj povolil ... v oboch prípadoch bolo vidno rozdiely pri voľnobehu (takže tlak sa zvíšil/znížil) no pri jazde žiadna zmena = tadiaľto cesta nevedie = nachuja.
Skurvený príbeh pokračuje ...
Napsal: pon zář 05, 2011 18:29
od slama
Zdar všetkým vyznávačom niečoho čo už u mňa pod pojem "auto" nespadá ...
prídem k tomu šrotu:
- vymením celú vstrekovaciu jednototku (spravím malé kolečko - stále to cuká)
- vymením riadiacu jednotku (spravím malé kolečko - stále to cuká)
- vymením lambdu a ... no čuduj sa svete IDE TO skoro ako má
- spravím asi tak 10 - 20 km jazdu a okrem vyšších otáčok na voľnobehu to ide super
- tak reku trošku uberem na tej finte čo zvyšuje/znižuje tlak pri vstrekovači
- odvtedy to nejde VOBEC! Ani po vrátení do pôvodnej polohy!
- nechce to naštartovať - sprvu to chytilo keď som na klapku nalial trošku benzínu a motor sa rozbehol
- teraz to len kratučko odpáli a nič.
Mám na to už len dva slová ... vypičená kokodina ...
Ak niekto vyrieši túto hádanku ... je u mňa kúzelnik zo zlatej spičenej socialistickej éry ...
HAWK ... dohovoril som
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: stř zář 07, 2011 17:58
od slama
Opäť zdravím,
i keď každý to tu má ťažko na saláme udiali sa nasledujúce veci:
- voľnobeh ustálený (pretekalo tesnenie trysky a sypalo viac benzínu - dovtedy urobených skoro 100 km a okrem vyššej spotreby a nekľudného voľnobehu to ŠLO! žiadne cukanie)
- štartuje v poho
- cukajúci problém sa znovu objavil ako blesk z jasného neba (po napravení tesnenia trysky)
- takže, vstrekovacou jednotkou to nie je, RJ je tiež mimo hru a taktiež lambda
- vyblikaná - ŽIADNA CHYBA
... chce to niekto kúpiť? Nemám už na to nervy a ani čas ... celú zimu, ak nie viac by to aj tak stálo v garáži ...
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: stř zář 07, 2011 18:53
od Yellow01
Vyškubej to íčko, dej tam karbec a máš po problému.
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: stř zář 07, 2011 19:07
od slama
Aj nad tým som už vážne uvažoval, bohužiaľ nemám čas sa s tým viac srať a chuť znovu to celé prerábať už vôbec. A celkovo ... chcem sa toho zbaviť, vyčerpáva ma to auto.
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: stř zář 07, 2011 23:01
od MartasBrno
To je teda smutný co tady vidím.
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: pon zář 12, 2011 12:30
od radek mb
To je život.
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: sob lis 26, 2011 16:09
od Hurikán
MartasBrno píše:To je teda smutný co tady vidím.
radek mb píše:To je život.
Nemůžu si pomoct, ale neodbytně se mě vkrádá na jazyk úsloví:
Čím víc se do věci vrtá, tím víc se kazí.
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: sob lis 26, 2011 16:14
od Laďuša
Myslíš něco jako: Nerejpej do h***a nebo začne smrdět?
Re: BA3 2106 (1.7i) - on the roads
Napsal: sob lis 26, 2011 16:18
od Hurikán
Jo, přesně tak! Já se ale snažil držet slušné knižní varianty.