Zaznělo tu mnoho věcí, se kterými souhlasím.
1) neodsuzujme něco, co nikdo z nás nezná, i když mnoho věcí k tomu může svádět.
2) stávající servisní síť je opravdu dost limitujícím faktorem prodeje aut. Navíc chtít prodat auto by mělo být v zájmu prodávajícího a ne zákazníka. Při současném přístupu mám skoro pocit, že CS AutoLada ani moc prodávat nechce a že čím míň prodají, tím jsou radši.

3) asi se u některých lidí opravdu naplňuje pořekadlo "na lepší se zvyká rychle a snadno". Vždy ale záleží na daném člověku. Já jezdil a stále občas jedu "novými" VW, Fordy, Citroeny, atd., ale nikdy bych si potom nedovolil Ladu kritizovat. Naopak se po návratu za její volant cítím opět v naprosté pohodě.
4) nejsem proti výbavě jako takové, ale nesouhlasím, aby vše muselo být v základu. Zbytečně tak vzrůstá cena a snižuje se lidem výběr. Prostě kdo co chce, tak si objedná/připlatí.
Teepee píše:... ale myslím že je čas neustrnout a občas vyvinout názor v souladu s pokrokem doby .... Je to stejné, jako chodit v oblečení z 80tých let, koukat se na černobílou televizi, vzdorovat mobilnímu telefonu. Většinu z těchto věcí jsme posunuli do historie, kam také patří auta s fatálními výsledky crashtestů, nebo zaostalou výbavou...
Neustrnout určitě. Jenže pro změnu je nutné, aby novější bylo neoddiskutovatelně lepší, což bohužel většinou nebývá. Proto nemám CD ale LP a kvalitní studiové pásky, nefotím digitálně ale na kvalitní film, ...
Jelen píše:Jedinej Boeing zůstává u řízení lanami z "beranů" přímo na plochy.
Už ani ten ne. Nové modely mají rovněž F-B-W. A počkejte, až zavedou elekronický pedál brzdy.
plavec píše:a ten posilovač je taky velké plus.Na tak těžkej koráb už to chce.Už i někdy na tý 111ce mi docela chybí při couvání
Posilovač beru. Jenom se mi moc nepozdává, že zvolili elektrický. Kapalinové servo je podle mě lepší. Pravda je, že jsem s auty s posilovači v absolutním měřítku moc nenajel a když, tak to byla většinou serva, ale prostě ta elektrika mě moc nenadchla.
A když už jsme u "těžkých" aut, tak já jsem z domu zvyklý na Sierru (1300kg prázdná) bez posilovače a nemám problém.

Moc dobře si vzpomínám, kolik dalo tátovi práce, než sehnal provedení které chtěl (nejsilnější 2litr DOHC, bez ABS, bez posilovače řízení, bez el oken, bez palubní kontroly, bez....). A věděl moc dobře, proč chtěl zrovna toto.

Ale to už je OT.
