by mne zajímalo jak by si se tvářil kdby ti ve 130km/h na dálnici najednou vyběhla hláška že je nutné restartovat systémJelen píše:Saša, S tou tyčí máš pravdu, nic takovýho bych nechtěl ani vidět.
Ad piloti, je to svatá pravda, já nejsem příznivcem airbusu, kterej je řízen elektricky (fly by wire), ale například TU 154 je řízeno podobně - hydraulikou, ve které, když klesne tlak/vyteče, tak jsi nahranej. Jedinej Boeing zůstává u řízení lanami z "beranů" přímo na plochy.
To auto bez tyče musí bejt hrob, co když dojde ke zkratu? Je to sice novinka, ale v autě s tímto systémem starým dvacet let bych se bál jezdit i po dvorku.
Pokračování ótéček z jiných témat, aneb nechceme bludišťáka
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Priora
Nic víc než jen souhlas.Patrac píše:asi bych se vrátil zpět k tématu..
Prostě s Priorou to vidím tak že zatím bych neházel flintu do žita. Bejt pesimistický hned od začátku to je asi blbost. Nepočítám že to bude bůhví co ale třeba budeme mile překvapeni. Křišet co to má nebo nemá ve výbavě je taky asi zbytečné. Mě osobně vyhovuje že si tam můžu cokoliv doplatit a i tak budu pořád na velice solidní úrovni. co jsem četl měl by to být celozinek tak snad to bude rezivět alespoň o trochu pomaleji než 04
mmj když tak nad tím uvažuju tak si vemte jak to probíhalo u škodovky aporovnejte s Ladou do které nikdo nefúzoval.
obdobná auta cca stejných let výroby a jejich výhody nevýhody kvalitu a porovnání nechávám na každém z vás..
Celé téma mi spíš vyvolává úsměv protože je to opravdu debata a nic víc...
až bude k projetí a k otestování rád otestuju a bud mít svůj vlastní úsudek. Co se týče dostupnosti servisu a spol je téma někam naprosto jinam..
Otevřel bych manuál , nalistoval "Systém reset" a postupoval dle manuálu "zařaďte zpátečku , vytočte kola do plného pravého rejdu a zapněte ostřikovač" (Ctrl , Alt , Delete)Patrac píše:jak by si se tvářil kdby ti ve 130km/h na dálnici najednou vyběhla hláška že je nutné restartovat systém
Poznámka MS : do doby než proběhne restart není možné používat brzdy .
Teď by mně také zaujímalo jak se "postaví" k cenám dovozce a prodejci . došlo totiž k velkému snížení cen nových vozů Škoda . Pokud chtějí něčím konkurovat tak jedině cenou .
Naposledy upravil(a) Saša dne čtv říj 23, 2008 14:57, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
JO a pak se z kufru ozve: pomoooc... počítač nenalezen!Saša píše:Otevřel bych manuál , nalistoval "Systém reset" a postupoval dle manuálu "zařaďte zpátečku , vytočte kola do plného pravého rejdu a zapněte ostřikovač" (Ctrl , Alt , Delete)Patrac píše:jak by si se tvářil kdby ti ve 130km/h na dálnici najednou vyběhla hláška že je nutné restartovat systém
Poznámka MS : do doby než proběhne restart není možné používat brzdy .
No já bych si tam dal jen závěs, lpg a ten posilovač je taky velké plus.Na tak těžkej koráb už to chce.Už i někdy na tý 111ce mi docela chybí při couvání, ale pořád lepší než historickej traktor, nebo Liazka
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
To pak už neni volant, ale řídící kontrolér, jako v lokomotivach Selsyny se ale pokud vim moc neserou, v nejhorším to jde přehodit manuálně ve strojovněSaša píše:v autě ve kterém není TYČ volantu
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
a Ty pujdeš za jízdy u proiry do strojovny to přehodit na manuál?
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Zaznělo tu mnoho věcí, se kterými souhlasím.
1) neodsuzujme něco, co nikdo z nás nezná, i když mnoho věcí k tomu může svádět.
2) stávající servisní síť je opravdu dost limitujícím faktorem prodeje aut. Navíc chtít prodat auto by mělo být v zájmu prodávajícího a ne zákazníka. Při současném přístupu mám skoro pocit, že CS AutoLada ani moc prodávat nechce a že čím míň prodají, tím jsou radši.
3) asi se u některých lidí opravdu naplňuje pořekadlo "na lepší se zvyká rychle a snadno". Vždy ale záleží na daném člověku. Já jezdil a stále občas jedu "novými" VW, Fordy, Citroeny, atd., ale nikdy bych si potom nedovolil Ladu kritizovat. Naopak se po návratu za její volant cítím opět v naprosté pohodě.
4) nejsem proti výbavě jako takové, ale nesouhlasím, aby vše muselo být v základu. Zbytečně tak vzrůstá cena a snižuje se lidem výběr. Prostě kdo co chce, tak si objedná/připlatí.
A když už jsme u "těžkých" aut, tak já jsem z domu zvyklý na Sierru (1300kg prázdná) bez posilovače a nemám problém.
Moc dobře si vzpomínám, kolik dalo tátovi práce, než sehnal provedení které chtěl (nejsilnější 2litr DOHC, bez ABS, bez posilovače řízení, bez el oken, bez palubní kontroly, bez....). A věděl moc dobře, proč chtěl zrovna toto. Ale to už je OT.
1) neodsuzujme něco, co nikdo z nás nezná, i když mnoho věcí k tomu může svádět.
2) stávající servisní síť je opravdu dost limitujícím faktorem prodeje aut. Navíc chtít prodat auto by mělo být v zájmu prodávajícího a ne zákazníka. Při současném přístupu mám skoro pocit, že CS AutoLada ani moc prodávat nechce a že čím míň prodají, tím jsou radši.
3) asi se u některých lidí opravdu naplňuje pořekadlo "na lepší se zvyká rychle a snadno". Vždy ale záleží na daném člověku. Já jezdil a stále občas jedu "novými" VW, Fordy, Citroeny, atd., ale nikdy bych si potom nedovolil Ladu kritizovat. Naopak se po návratu za její volant cítím opět v naprosté pohodě.
4) nejsem proti výbavě jako takové, ale nesouhlasím, aby vše muselo být v základu. Zbytečně tak vzrůstá cena a snižuje se lidem výběr. Prostě kdo co chce, tak si objedná/připlatí.
Neustrnout určitě. Jenže pro změnu je nutné, aby novější bylo neoddiskutovatelně lepší, což bohužel většinou nebývá. Proto nemám CD ale LP a kvalitní studiové pásky, nefotím digitálně ale na kvalitní film, ...Teepee píše:... ale myslím že je čas neustrnout a občas vyvinout názor v souladu s pokrokem doby .... Je to stejné, jako chodit v oblečení z 80tých let, koukat se na černobílou televizi, vzdorovat mobilnímu telefonu. Většinu z těchto věcí jsme posunuli do historie, kam také patří auta s fatálními výsledky crashtestů, nebo zaostalou výbavou...
Už ani ten ne. Nové modely mají rovněž F-B-W. A počkejte, až zavedou elekronický pedál brzdy.Jelen píše:Jedinej Boeing zůstává u řízení lanami z "beranů" přímo na plochy.
Posilovač beru. Jenom se mi moc nepozdává, že zvolili elektrický. Kapalinové servo je podle mě lepší. Pravda je, že jsem s auty s posilovači v absolutním měřítku moc nenajel a když, tak to byla většinou serva, ale prostě ta elektrika mě moc nenadchla.plavec píše:a ten posilovač je taky velké plus.Na tak těžkej koráb už to chce.Už i někdy na tý 111ce mi docela chybí při couvání
A když už jsme u "těžkých" aut, tak já jsem z domu zvyklý na Sierru (1300kg prázdná) bez posilovače a nemám problém.
Moc dobře si vzpomínám, kolik dalo tátovi práce, než sehnal provedení které chtěl (nejsilnější 2litr DOHC, bez ABS, bez posilovače řízení, bez el oken, bez palubní kontroly, bez....). A věděl moc dobře, proč chtěl zrovna toto. Ale to už je OT.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Asi ne, protože tam se nedostanu pod napětím a bez toho to jaksi pro jízdu nemá význam..plavec píše:a Ty pujdeš za jízdy u proiry do strojovny to přehodit na manuál?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsi na videa s crash testy Sierry asi nekoukal Ty jsou neoddiskutovatelné. Dále bych už byl v OT o focení.Hurikán píše:Neustrnout určitě. Jenže pro změnu je nutné, aby novější bylo neoddiskutovatelně lepší, což bohužel většinou nebývá. Proto nemám CD ale LP a kvalitní studiové pásky, nefotím digitálně ale na kvalitní film, ...
Mám stejné provedení, jen motor celolitinový OHC, ve sběrně při odjezdu zvážili překvapivě málo, ale jestli to bylo zhruba 1050 nebo 1150kg si nejsem schopen přesně vzpomenout, ale něco mi našeptává 1046kg. viz též: http://www.volny.cz/oleowr1/hlavni.htm (jen pro upřesnění nadsazené hodnoty).Hurikán píše:A když už jsme u "těžkých" aut, tak já jsem z domu zvyklý na Sierru (1300kg prázdná) bez posilovače a nemám problém.
Nicméně když jsem do toho sedl z Modrého LADY, taky jsem měl pocit že to má snad dvě tuny.
Bílý LADA a okřídlená spol.
rekneme ze 10% lidi dojizdet autem musi, pro dalsich 10% je to usetreni casu a je to pro ne prakticktejsi nez MHD, dalsich 50% chce ukazat, ze oni na to taky maji, a tech zbylych 30% bud dojizdi nebo cestovat do prace nepotrebuji.
Do Brna jezdim busem, neb a) je to o 2/3 levnejsi b) muzu po ceste neco delat c) ztrata casu proti autu je cca 1 hodina pri ceste tam a zpet d) mam klid, jen se vezu.
pak jsou ale mista, kam se dostat pmoci verejne dopravy je vazne o nervy a tam proste autem musim.
Do Brna jezdim busem, neb a) je to o 2/3 levnejsi b) muzu po ceste neco delat c) ztrata casu proti autu je cca 1 hodina pri ceste tam a zpet d) mam klid, jen se vezu.
pak jsou ale mista, kam se dostat pmoci verejne dopravy je vazne o nervy a tam proste autem musim.
VAZ 2104 1.3 1989
U niektorych uzivatelov mi pride, ze su strasne ako zaostaly, tak rovno poviem- hlupy. Ide hlavne o tu elektroniku a systemy ABS, ESP... sami nemate poriadne auto, ABS ste niektori v zivote nevideli a pisete o nom. Nech napise niekto, kto ma auto s ABS/ESP a povie, ze to je somarina. Taky nazor budem brat a nie nazor takychto saskarov s ladou ktora je vrcholom toho, co chceli dosiahnut v zivote...
Dalsi priklad mozem povedat automaticke prevodovky. Aj ked som k nim skepticky, nevravim, ze by mi nevyhovovali viac ako manual... preco? LEBO SOM ICH NIKDY NEVYSKUSAL! Preto sa naucte aj vy pisat o tom, co ste vyskusali, zazili, co mate doma a mozete porovnat!
"Novo vyvinutá funkcia ESP mu vychádza v ústrety. V kritickej situácii vydá impulz riadeniu. Vodič ho pocíti na venci volantu, intuitívne zareaguje protipohybom a natočí kolesá do žiadaného smeru. To znamená, že impulz zo strany ESP riadenie nekoriguje, ale vyvolá žiadanú reakciu vodiča."
Niektore nazory tu mnohi mate strasne mimo realneho sveta...
Dalsi priklad mozem povedat automaticke prevodovky. Aj ked som k nim skepticky, nevravim, ze by mi nevyhovovali viac ako manual... preco? LEBO SOM ICH NIKDY NEVYSKUSAL! Preto sa naucte aj vy pisat o tom, co ste vyskusali, zazili, co mate doma a mozete porovnat!
A ty si myslis, ze volant ti pojde do tej strany, kde mas otacat?Saša píše: Jeden příklad za všechny . Nevím jaká skratka mu náleží ale je to nejnovější jízdní stabilizační systém . Při začínajícím smyku brzdí různě kola aby vůz udržela (elektronika) na silnici - to existuje již dlouho , ale tenhle nový systém zapojuje do "hry" i řidiče že mu POHYBEM volantu naznačí kam má točit !
Teď si to představte a "hrábněte" si do podvědomí co uděláte v takové situaci a i většina skušených řidičů . Tuším že 99% neznalých téhle vychytávky zareaguje opačně a podvědomně "pudou" proti pohybu volantu . Dle mne normální reakce .
"Novo vyvinutá funkcia ESP mu vychádza v ústrety. V kritickej situácii vydá impulz riadeniu. Vodič ho pocíti na venci volantu, intuitívne zareaguje protipohybom a natočí kolesá do žiadaného smeru. To znamená, že impulz zo strany ESP riadenie nekoriguje, ale vyvolá žiadanú reakciu vodiča."
Niektore nazory tu mnohi mate strasne mimo realneho sveta...
Mi to tu silne pripomina debatu o Toyote FJ-Cruiser, tiez v tom nikto nesedel, ani sa neviezol a videli to prevazne len na obrazkoch, ale ta tema ma vyse 20 rozsiahlych stran. Esteze vsetci vedia ze by to nechceli
Len vydrzte, coskoro sa tu objavia aj skutocne dojmy...
A vyssie verzie budu koncom tohto roka, problem je v ruskom makretingu...
Len vydrzte, coskoro sa tu objavia aj skutocne dojmy...
A vyssie verzie budu koncom tohto roka, problem je v ruskom makretingu...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4