Kromě 2107Luděk Musil píše:.
Mimochodem - dokonalé auto neexistuje. .
L.
Coryho 2171 - Jean Prior SE a Jean Baklažán
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Cory,
zajímalo by mne, jestli máš u Priory převodovku na poloosách těsnění jen takovejma těma gumovejma prachovkama. Ptám se proto, že je to jak jsem zjistil asi obecná bolest předních pohonů přijít poměrně nenápadně a rychle o olej v převodovce během několika hodin, nebo dnů. A všichni se diví, že mají nový auta po pár tisících kilometrech vymletý převodovky, když pak běží na sucho.
12 letý Fiat mi minulý týden tekly 2 deci oleje denně. Byl jsem nemile překvapen (neznal jsem ten systém), že u poloos není klasický gufero, ale jakýsi dlouhý plochý ložisko v té prachovce a celá prachovka je naplněná olejem z převodovky, stažená ledabylou páskou k převodovce. Když to kape, tak si toho na ulici normálně skoro nevšimneš, protože je všude na parkovištích spousta kapek od oleje nových i starších fleků. Měl jsem tam po předchozím majiteli neoriginální prachovky asi 3. rok, ty originály předtím byly 9 let. Prachovka byla pěkná, ale na prvním prohybu u převodovky bylo téměř neznatelné zvrásnění, kde to prostě teklo. První kapky právě člověk moc nepozoruje, jak je to všude na ulicích zamaštěný, až když to kape trochu víc. No a pak jsem zjistil, že to má takhle blbě dělaný i služební felicie. Prostě jsem tím chtěl říci, že když kapou současný nový Lada gufera na starých modelech, že bude potřeba už po takových 2-3 letech poměrně pečlivě a často hlídat únik, aby to těsnilo. Prachovky Lada asi nebudou kvalitnější, než současný gufera Lada. No a u těch starých gufer na klasických Ladách víme, že to vydrželo od doby kdy pouštělo další měsíce a roky a nějaká kapka byla v normálu. Za rok se dolila 1-2 dcl a nebylo třeba řešit.
zajímalo by mne, jestli máš u Priory převodovku na poloosách těsnění jen takovejma těma gumovejma prachovkama. Ptám se proto, že je to jak jsem zjistil asi obecná bolest předních pohonů přijít poměrně nenápadně a rychle o olej v převodovce během několika hodin, nebo dnů. A všichni se diví, že mají nový auta po pár tisících kilometrech vymletý převodovky, když pak běží na sucho.
12 letý Fiat mi minulý týden tekly 2 deci oleje denně. Byl jsem nemile překvapen (neznal jsem ten systém), že u poloos není klasický gufero, ale jakýsi dlouhý plochý ložisko v té prachovce a celá prachovka je naplněná olejem z převodovky, stažená ledabylou páskou k převodovce. Když to kape, tak si toho na ulici normálně skoro nevšimneš, protože je všude na parkovištích spousta kapek od oleje nových i starších fleků. Měl jsem tam po předchozím majiteli neoriginální prachovky asi 3. rok, ty originály předtím byly 9 let. Prachovka byla pěkná, ale na prvním prohybu u převodovky bylo téměř neznatelné zvrásnění, kde to prostě teklo. První kapky právě člověk moc nepozoruje, jak je to všude na ulicích zamaštěný, až když to kape trochu víc. No a pak jsem zjistil, že to má takhle blbě dělaný i služební felicie. Prostě jsem tím chtěl říci, že když kapou současný nový Lada gufera na starých modelech, že bude potřeba už po takových 2-3 letech poměrně pečlivě a často hlídat únik, aby to těsnilo. Prachovky Lada asi nebudou kvalitnější, než současný gufera Lada. No a u těch starých gufer na klasických Ladách víme, že to vydrželo od doby kdy pouštělo další měsíce a roky a nějaká kapka byla v normálu. Za rok se dolila 1-2 dcl a nebylo třeba řešit.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Prioracku prevodovku som uz rozobratu videl a na vystupoch z diferencialu su guferá, ak si dobre pamatám (a myslím, že dobre, pretože mocný Majo mi dal doveru a nechal ma naklepnut ich tam ) No nespomínam si na ziadne prachovky na polosach. Priora ma okrem mierky oleja v motore aj mierku oleja v prevodovke, takze ked kontrolujem hladinu v motore, tak hned aj v prevodovke. Parkujem v garazi a na dvore a nikde ani kvapka.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Prachovky - takový ten vlnovec, manžeta vizuelně vypadá jako na šaltpáce v kabině u starý klasický Lady. Tak to dávají na poloosy. V průchodu poloosy je něco jakoby 2 trubky v sobě se stěnou cca 2mm a neběží to tiše. Když s tím zatočíš v ruce, tak to škrábe jakoby byl břit z plechové planžety a ne z gumy. Dával jsem servismanovi do ruky nový ital originál, protože k druhovýrobku jsem neměl důvěru. Není do toho vidět, není rozebiratelné. A už od pohledu to nebudí důvěru. Ale po výměně to nikde okolo neteče. Tahle hloupost může být dneska u mnoha aut. A spolehlivost do času, nevyzpytatelné a náhlý konec.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Když jsme u toho, Cory .... : kdy plánuješ přestavbu na zadní náhon ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Fiat vymyslal rozne kokociny, ale priora ma solidne gufera, prevodovka je samaracka, gufera dost kvalitne a problemy s unikom oleja z prevodovky nikdy nebol nijak vyrazny.
So zadnym nahonom som spekuloval aj ja, nabastlit tam napravu z bmw, kardan a prevodovku z lancie integrale...
Ale koniec koncov, mame koncernove 4x4 montovane napr do Kaliny....
Na ziadost autora temu zamykam, nepacilo sa mu kam to smeruje.
So zadnym nahonom som spekuloval aj ja, nabastlit tam napravu z bmw, kardan a prevodovku z lancie integrale...
Ale koniec koncov, mame koncernove 4x4 montovane napr do Kaliny....
Na ziadost autora temu zamykam, nepacilo sa mu kam to smeruje.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Odmeknout! Kde jinde si poctu o nove lade, kdyz ne tady? Cory neblbni a odmykej
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
No, tak Priora uz ma 2 roky aj niečo, 38tis. km na krku. Pre rýpalov, zatial som vymenil asi 3 ziarovky v hlavnych svetlometoch, nechal si na garancke premazat mechanizmus stieracov a opravil som si ciastocne skrizene sklo na vodicovych dverach. Klop-klop.
Co sa tyka uprav, auto dostalo uz spominane kocky pod zadne tlmice, 5.drziak motora, ktory som dal momentalne stranou, pretoze som vsetky silentbloky zamenil za silentbloky z Priory2, upravil som napojenie reaktivneho tiahla kulisy na prevodovku, osadil kulisu s kratkym chodom, rozperu medzi spodnymi ramenami, automaticke svietenie, programovatelny cyklovac, 2DIN radio s dotykovym displejom a navigaciou, upravu spinacej skrinky kvoli vypinaniu radia pri vytiahnuti kluca zo zapalovania a nakoniec som vytlmil vsetky dvere, batozinovy priestor a motorovu priecku s palubovkou. Na rade bude vytlmenie zvysku podlahy, strechy a prednej kapoty. V plane je osadenie sania s premenlivou geometriou z Priory2 a nakoniec mozno aj domcek riadenia z Kaliny Sport.
Krátka kulisa Rozdiel medzi origo (spodná) a krátkymi kulisami
Co sa tyka uprav, auto dostalo uz spominane kocky pod zadne tlmice, 5.drziak motora, ktory som dal momentalne stranou, pretoze som vsetky silentbloky zamenil za silentbloky z Priory2, upravil som napojenie reaktivneho tiahla kulisy na prevodovku, osadil kulisu s kratkym chodom, rozperu medzi spodnymi ramenami, automaticke svietenie, programovatelny cyklovac, 2DIN radio s dotykovym displejom a navigaciou, upravu spinacej skrinky kvoli vypinaniu radia pri vytiahnuti kluca zo zapalovania a nakoniec som vytlmil vsetky dvere, batozinovy priestor a motorovu priecku s palubovkou. Na rade bude vytlmenie zvysku podlahy, strechy a prednej kapoty. V plane je osadenie sania s premenlivou geometriou z Priory2 a nakoniec mozno aj domcek riadenia z Kaliny Sport.
Krátka kulisa Rozdiel medzi origo (spodná) a krátkymi kulisami
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Tak ať to bez problémů slouží dál Já zatím žádnou žárovku neměnil, ale je fakt, že mám dení svícení a s ním jezdím víc %
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Uprava spínačky spočívala v osadení mikrospínača zo 110ky a prislusneho kolika, ktory vsak musel byt z novsieho typu, ktora uz ma kratci kluc, cize dlhsi kolik.
Spínačka z Priory a príslušné ingrediencie Diera pre mikrospínač - prežitok zo 110ky Už len doplniť potrebne ingrediencie Hotovo Dakujem Valdo, uvazoval som aj nad svetlami z Priory2, ktore maju integrovane denne svietenie.
Spínačka z Priory a príslušné ingrediencie Diera pre mikrospínač - prežitok zo 110ky Už len doplniť potrebne ingrediencie Hotovo Dakujem Valdo, uvazoval som aj nad svetlami z Priory2, ktore maju integrovane denne svietenie.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
A teraz to tu zaspamujem fotkami
Takto vyzeralo povodne odhlucnenie, same medzery a k tomu odstávalo od plechu Okolo volantovej tyče široko daleko nic a potom sa clovek cuduje, ze prevodovka strasne huci STP Bimast Bomb 4,2mm antivibracny material STP Bitoplast 5mm hlukopohlcujuci material Bitoplast len na motorovej priecke a blatnikoch, na podlahu pojde termoizolator Vytlmena kazda medzera Navrchu ostala povodna izolacia, plochy, ktore nezakryva boli doplnene materialom STP Splen 8mm Palubovka zozadu, vytlmena antivibracnym materialom STP S&S 1,1mm a hlukopohlcujucim STP Bitoplast 5mm
Takto vyzeralo povodne odhlucnenie, same medzery a k tomu odstávalo od plechu Okolo volantovej tyče široko daleko nic a potom sa clovek cuduje, ze prevodovka strasne huci STP Bimast Bomb 4,2mm antivibracny material STP Bitoplast 5mm hlukopohlcujuci material Bitoplast len na motorovej priecke a blatnikoch, na podlahu pojde termoizolator Vytlmena kazda medzera Navrchu ostala povodna izolacia, plochy, ktore nezakryva boli doplnene materialom STP Splen 8mm Palubovka zozadu, vytlmena antivibracnym materialom STP S&S 1,1mm a hlukopohlcujucim STP Bitoplast 5mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Dvere v origo stave
Zvuko-termo izolator STP Splen 8mm Hlukopohlcujuci material STP Bitoplast 5mm Rozobraty tapacir, kazda plocha musi byt vytlmena Otvory vo dverach boli povodne opatrene tvrdymi ciernymi "foliami" aby na tapaciry netiekla voda. Bol to nesutocny zdroj hluku, pretoze boli tak tvrde, ze v zadnych dverach sa dolamali. Otvori boli zalepene antivibracnym materialom Vikar 2mm. Analogicky to vyzera u ostatnych dveri, aj 5. su spravene rovnakym sposobom. Batozinovy priestor je vytlmeny materialom STP Bimast Bomb 4,2mm + STP Splen 8mm, no zadne blatniky este planujem dotlmit Bitoplastom. Miesta dotyku plastovych casti a plechu su taktiez opatrene Bitoplastom a dotyk tapacira s dverami 4mm PU tesnenim.
Antivibracny material Vikar 2mm
Kazda medzera zaplnena Zvuko-termo izolator STP Splen 8mm Hlukopohlcujuci material STP Bitoplast 5mm Rozobraty tapacir, kazda plocha musi byt vytlmena Otvory vo dverach boli povodne opatrene tvrdymi ciernymi "foliami" aby na tapaciry netiekla voda. Bol to nesutocny zdroj hluku, pretoze boli tak tvrde, ze v zadnych dverach sa dolamali. Otvori boli zalepene antivibracnym materialom Vikar 2mm. Analogicky to vyzera u ostatnych dveri, aj 5. su spravene rovnakym sposobom. Batozinovy priestor je vytlmeny materialom STP Bimast Bomb 4,2mm + STP Splen 8mm, no zadne blatniky este planujem dotlmit Bitoplastom. Miesta dotyku plastovych casti a plechu su taktiez opatrene Bitoplastom a dotyk tapacira s dverami 4mm PU tesnenim.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
A na dnes už len spominane silentbloky a sanie z Priory2.
Tzv. záchyty reakcie od švédskej firmy Silentbloky motora a prevodovky, vyvinuté specialistami z Porsche Sanie s premenlivou geometriou 21127 zo 106 konovej 1,6 16V. V základe je o 8cm dlhsie, vo vysokych otackach sa v nom otvoria klapky do pomocneho zasobnika vzduchu, cim sa sanie skrati cca o polovicu Membrána ovladajuca preklopenie klapiek pomocou podtlaku cez elmag. ventil ala karburator OZON
Tzv. záchyty reakcie od švédskej firmy Silentbloky motora a prevodovky, vyvinuté specialistami z Porsche Sanie s premenlivou geometriou 21127 zo 106 konovej 1,6 16V. V základe je o 8cm dlhsie, vo vysokych otackach sa v nom otvoria klapky do pomocneho zasobnika vzduchu, cim sa sanie skrati cca o polovicu Membrána ovladajuca preklopenie klapiek pomocou podtlaku cez elmag. ventil ala karburator OZON
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
clovek by cakal, ze touto dobou uz budes z Priory sklamany a skormuteny(asi ako Tommel) a ono nie, este furt do toho vrazas cas a peniaze
Ale ja mam co hovorit, ja som si sice hodil nutenu pauzu od tohto auta, ale uz som spat pri jeho upravach(hoci za tych skoro 7rokov som toho spravil mozno aj menej ako Ty za rok)
A vlastne aj ta pauza u mna bola len neschopnostou zohnania ingrediencii na 1,8+ motor
Ale ja mam co hovorit, ja som si sice hodil nutenu pauzu od tohto auta, ale uz som spat pri jeho upravach(hoci za tych skoro 7rokov som toho spravil mozno aj menej ako Ty za rok)
A vlastne aj ta pauza u mna bola len neschopnostou zohnania ingrediencii na 1,8+ motor
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4