alternator
Moderátor: Moderátoři
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: alternator
Neviem aky rozdiel okrem ceny je v tych volnobezkach, na mna su tiez v rozlicnych cenach, nakoniec som kupil nemecku kvalitnu znacku INA za nejakych 700Kc a je na nej hrdy napis INA MADE IN SLOVAKIA
Roman
Re: alternator
Renault prvovyroba bola INA(ta na fotke). Za 31€ je tiez INA. Aj za 95€ je INA(len iny dodavatel). No a potom sa v tom vyznaj
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: alternator
Ani jedno jsem neměl v ruce a zřejmě ani mít nebudu. Každopádně podle ceny to levnější bude takový ten běžný standard ložiska už podle toho, že stojí spíše jako "levný" značkový ložisko do kola západního auta. Druhý bude pravděpodobně přesnější ložisko. Kdyby to druhé bylo u jiného prodejce stejné jako první, tak asi chce ten druhý prodejce trochu víc vydělat. Já kupoval klapku sání na Fiata od prodejce origo Magneti Marelli za 3500 Kč a Autokelly za ní chtělo 16 000 Kč.
Re: alternator
Cenové rozdíly různých prodejců můžou být (a jsou) diametrálně rozdílné. To o kvalitě dílu nic neříká. Stejně tak neznamená, že dražší díl bude kvalitnější, než levnější pod jiným katalogovým číslem. Hraje tam spousta aspektů, samozřejmě od kvality až po výprodeje, kdy daný díl nově dostává komponenty od jiného výrobce. Důležitý je výrobce, ten ručí za kvalitu. A pokud lze daný díl koupit s takovým cenovým rozdílem, většinou se jedná právě nějaký doprodej, který bývá kvalitativně velmi podobný dílu drahému.
P.S. Autokelly je dělané hlavně jako obchod pro automechaniky, kteří tam mají takové slevy, o kterých se běžnému kupujícímu ani nezdá. Srovnávat ceny u Autokelly bez slevy, s cenami ostatních prodejců, proto prostě nelze.
P.S. Autokelly je dělané hlavně jako obchod pro automechaniky, kteří tam mají takové slevy, o kterých se běžnému kupujícímu ani nezdá. Srovnávat ceny u Autokelly bez slevy, s cenami ostatních prodejců, proto prostě nelze.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: alternator
Mě se o slevách v Autokelly nemusí zdát. Jeden člověk mi tam dříve sem tam nakupoval a ukazoval mi i fakturu, dával mi za nákup. I tak to přestalo mít smysl v Kelly, protože jinde v maloobchodě se dá sehnat naprosto stejný výrobek za nižší cenu, někdy i za zlomek ceny. Nemyslím náhradní druhovýrobu, nebo jinou variantu, ale opravdu identický výrobek. Kromě toho Kelly právě takovéto výrobky rovněž nemá skladem a objednává je obvykle v časovém rozmezí 1-2 týdny (chová se jako poslední internetový prodejce s omezenými možnostmi se sídlem v obýváku). Ovšem až na tu cenu..... V případě klapky nešlo o výprodej. Prodejce objednával a čekal jsem 2 dny se složenou zálohou. Další 2 prodejci byli s cenou téměř na dvojnásobku pořizovací ceny.
Re: alternator
Doporučte elektronický regulátor k alternátoru v Lada 2103. Případně, kde se dá koupit. Hledal jsem zde na fóru, ale nenašel. Díky.
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Forman, manuál, 1994 (2x) / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 a 1990 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 (2×) / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
To by jsi měl mít "relé" na podběhu. Nedobíjí ti to? Nemáš třeba krátké uhlíky? Jinak třeba toto: http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21003.html .
Nebo tady: http://autobazar.avizo.cz/lada-dily-10020338.html kupme to na půl, já si vemu tlumiče a ty si nech zbytek .
Nebo tady: http://autobazar.avizo.cz/lada-dily-10020338.html kupme to na půl, já si vemu tlumiče a ty si nech zbytek .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Díky.
Kontrolka sice nesvítí, ale dobíjení při nízkých otáčkách a pod zátěží není dobrý. Bez zátěže ve vyšších otáčkách je sice 14,0 V, ale stačí rozsvítit světla a padne to na 12,5 V. Při volnoběhu s rozsvícenými světly to má pod 12 V.
Uhlíky zkontroluju taky. (http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21004.html)
Kontrolka sice nesvítí, ale dobíjení při nízkých otáčkách a pod zátěží není dobrý. Bez zátěže ve vyšších otáčkách je sice 14,0 V, ale stačí rozsvítit světla a padne to na 12,5 V. Při volnoběhu s rozsvícenými světly to má pod 12 V.
Uhlíky zkontroluju taky. (http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21004.html)
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Forman, manuál, 1994 (2x) / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 a 1990 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 (2×) / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Re: alternator
aby to nebola skor jedna mrtva jednosmerna dioda v alternatore...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: alternator
Zkus totéž s dobrou baterkou. Když začíná "odcházet, chová se nabíjecí soustava takto i když je alternátor v pořádku.pohan píše:Díky.
Kontrolka sice nesvítí, ale dobíjení při nízkých otáčkách a pod zátěží není dobrý. Bez zátěže ve vyšších otáčkách je sice 14,0 V, ale stačí rozsvítit světla a padne to na 12,5 V. Při volnoběhu s rozsvícenými světly to má pod 12 V.
Uhlíky zkontroluju taky. (http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 21004.html)
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Ono jakmile na baterce poklesne napeti na svorkach pod 12V vyjma startovani tak to vzdy znaci, ze ma problem.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Na volnoběh, když rozsvítím světla, tak jsem u palubního voltmetru v bílým políčku, nebo na začátku červenýho. A to přitom většinou nesvítí kontrolka. Jakmile přidám na 1000 - 1200 ot, prudce se dostanu do zelenýho. Při volnoběhu bez světel odběr el. zapalování tak tak, ale spíš nepokrývá celou spotřebu. Bral bych za směrodatné co je až okolo těch 1200 otáček. Alternátor má u Lady oproti mnoha jiným autům svým způsobem poměrně velkou řemenici na alternátoru. Má to výhodu, že je o něco méně náchylná k prokluzování řemene. Proto ve volnoběhu nic moc a brzy ten skok na pokrytí spotřeby. Třeba tomu není vůbec nic, pokud vše jinak funguje. A nebo jak píší ostatní, zkusit i jinou baterku, pak řešit dobíjení, konektory a nakonec i diody.
Když se zatíží dobrý akumulátor, který třeba týden stál, v klidu bude mít před zkouškou 12,4 -12,5 V. Při zatížení 12-20 A (světla a el. zapalování) bude mít 11,6-11,8 V, tak to na volnoběh 12V nepřeleze. To je přeci jasný, ne ? Na těch 1200 ot. (se světlama možná až od 1500 ot.) už vše musí být vpořádku tak jak má být. Po týdnu stání mi stačí na dobití baterky s denníma světlama 50 km. Hlavní reflektory potřebují za provozu k dobití baterky skoro 200km jízdy bez přestávek, takže po městě se stáním na semaforech za 200 km baterku určitě po týdenním stání nedobiju.
Když se zatíží dobrý akumulátor, který třeba týden stál, v klidu bude mít před zkouškou 12,4 -12,5 V. Při zatížení 12-20 A (světla a el. zapalování) bude mít 11,6-11,8 V, tak to na volnoběh 12V nepřeleze. To je přeci jasný, ne ? Na těch 1200 ot. (se světlama možná až od 1500 ot.) už vše musí být vpořádku tak jak má být. Po týdnu stání mi stačí na dobití baterky s denníma světlama 50 km. Hlavní reflektory potřebují za provozu k dobití baterky skoro 200km jízdy bez přestávek, takže po městě se stáním na semaforech za 200 km baterku určitě po týdenním stání nedobiju.
Re: alternator
Měl bych velkou prosbu koupil jsem novy alternator na 2107.Mel by to byt s tim regulatorem,akorat je pry nejaky novejsi a nema tu hranatou kosticku vzadu ale je to kulaty.....je tam jen jedna zdirka na jeden konektor....na starym jsem mel dve zdirky na 2 konektory...
Problem po zapojeni nejde vypnout motor neni nekdo kdo tomu rozumi? diky Petr
Problem po zapojeni nejde vypnout motor neni nekdo kdo tomu rozumi? diky Petr
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: alternator
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: alternator
Takže bude Ičkovej asi....
Takže asi lepší vyměnit za ten co tam má být 2105...... na alternatoru je napsano 2107 a ted nevim jaky cisla.......
Takže asi lepší vyměnit za ten co tam má být 2105...... na alternatoru je napsano 2107 a ted nevim jaky cisla.......