Stránka 179 z 190

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 13:42
od Laďuša
Marek trucker píše:...
Spotreba... vedci zistili že auto nad 85km/h už tlači vzduch pred sebou samotrejme je to ovlivnene aj nepriazdnou počasia vietor,voda na ceste ,pred vami degen przda plyn atd.
Jo, to je pravda, jenže potřebuješ plochu, aby ten kužel vzduchu, kterej sám sobě vzduch rozráží, před sebou tlačila a ideálně eště s rantlem, aby vzduch nemoh tu plochu pořádně obtejkat. Takže u aut by to mohlo fungovat tak trochu u hranatců :lol: Byly s tim pokusy na železnici, nejdál s tutim zašli asi v Nizozemí, teď narychlo ale ten dizajnovej skvost nemůžu najít. U nás to lze vidět u lokomotiv v dizajnu řady 363 a příbuzných. Dále vědcí zjistili, že aerodynamickej tvar a lehký obtejkání vzduchu je mnohem lepší.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 16:45
od stano112
Georgius píše:...že na předposlední (4.) převodový stupeň dosahuje maximální výkon originální Euro 6c při 5870 otáčkách, což je 167 km/h (což je od 200 km/h dost daleko) Pro 200 km/h na čtyřku je potřeba točit lehce přes 7000 ;-) ...
Na sedane áno,ale pre SW Cross toto určite neplatí...

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 16:58
od Georgius
z paměti úplně nevím, ale to je ten rozdíl stálého převodu až tak velký ? Asi by měl někdo z majitelů nových Krosek obětovat pár desítek Eur za návštěvu brzdy ;-)

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 16:59
od stano112
Marek trucker píše:ak chceme aby motor prevodovka vydržala čo najdlhšie treba sa točiť v pracovnych otáčkach 2000-3500 otaček samotrejme niekedy autu treba dať cez prdel aby ožil :lol:
Spotreba... vedci zistili že auto nad 85km/h už tlači vzduch pred sebou samotrejme je to ovlivnene aj nepriazdnou počasia vietor,voda na ceste ,pred vami degen przda plyn atd.
Mne na prevodovke vadi 2jka... v kolone pri rych.pusteni spojky kope no 3ok 4kratka a 5 by mohla byť dlhšia pri 120tke auto toči 3100ot. spotreba 6.9 no ak idem 105km/h motor toči 2800ot spotreba klesa na 6,5lit Vesta SW samozrejme dialnica čo sa tyka mesta 8,5lit priemerka 7,2. Neviem ale ak by som bol Dušan kupim si Mitsubichi Evo.Subaru Impreza octaviu rs :D
Tie pracovné otáčky 2000-3500 si odkiaľ zabral? Krútiaci moment na tom motore sa začína ako tak zbierať pri 2500ot.a vrcholí pri 4200ot.
4 a 5 chceš dlhšiu? Pochopte to konečne,že to auto s tým motorom,pri svojej váhe,jazdnom odpore a na 17-kach má extrémne ťažké prevody. 5-ku nie je schopné pomaly odtiahnúť na rovine. Odporúčam sa previesť na Kaline cross s rovnakou prevodovkou,potom pochopíš,ak si to nepochopil doteraz :wink: .

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 17:24
od stano112
Georgius píše:z paměti úplně nevím, ale to je ten rozdíl stálého převodu až tak velký ? Asi by měl někdo z majitelů nových Krosek obětovat pár desítek Eur za návštěvu brzdy ;-)
Rozdiel v stálom prevode nie je,pokiaľ tam nemáš francúza,ako napr. Cory,Grafi a zrejme aj Jajo(sedan).
Rozdiel je v obvode kolies,samozrejme nie je ani zďaleka taký,aby to išlo pro 6000ot. 200 :D .

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 17:25
od Dusan
Tak schvalne dnes bolo troska casu.
Tak ze ak som dobre pozeral, tak neuveritelne hodnoty vhodne pre turbo benzin a nie 75kw atmosferu.
Sw cross 2 do 100km (pri 6000ot)
3 do 140km
4 do 200km
5 do 245km

Okukane z otackomera a rychlomera (ten bude kecat, odcitane pri 3000 a 5 pri 2500ot)

Fakt uzasne prevody. Priste to chcelo 6 kvalt.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 17:46
od Vašátor
Člověk má radost z Vesty ... pak si přečte tady tu remcavou debatu a je po všem. Proboha, kupte si jiný auto. Tohle remcání fakt nemám rád. Krom Georgiuse tady nikdo nenapsal objektivní náhled. Jen samé subjektivní pocity. Pokud jste chtěli sporťák, měli jste si koupit Vestu Sport..
Na brzdu se se svojím kombikem chystám, ale to bude ještě chvilku trvat.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 17:50
od Georgius
Dusan: Ale takhle veřejně propíchnout, že po čipu ušetřím řazení jednoho kvaltu ... jo, reálně vyzkoušeno, dvojka se dá v pohodě natáhnout i nad kilo ;-)
Vašátor: ale ty nemáš úplně standardní 1.6 :lol: Ale i tak jsem zvědavý co z toho vyleze

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 20:05
od stano112
Vašátor píše:Člověk má radost z Vesty ... pak si přečte tady tu remcavou debatu a je po všem. Proboha, kupte si jiný auto. Tohle remcání fakt nemám rád. Krom Georgiuse tady nikdo nenapsal objektivní náhled. Jen samé subjektivní pocity. Pokud jste chtěli sporťák, měli jste si koupit Vestu Sport..
Na brzdu se se svojím kombikem chystám, ale to bude ještě chvilku trvat.
Tú radosť ti nikto nechce brať a ver mi,že teším sa s každým jedným človekom,čo si to auto kúpi. Ja sám by som inak nechoval doma tri :) . Lenže treba sa na tie autá pozrieť aj triezvymi očami. Aj ja momentálne riešim obrovskú dilemu,či to vymeniť za Kalinu Cross(pretože sa mi po troch rokoch nebezpečne priblýžil údaj 100 000km,aktuálne 96tkm a nakoľko to vyzerá tak,že Lada v EU na určitý čas skončí,tak by sa zišlo niečo s nulou na tachometri),alebo nie. Lenže popravde ten dôvod na výmenu sa mi hľadá dosť ťažko,lebo keď presadnem z Kaliny do Vesty,tak si pripadám ako na odvykacej kúre. A mne sa odvykať nechce...
Objektívne údaje čo sem dal Jirko sú síce pekné(mimochodom test z brzdy Kaliny cross som sem pred cca dvomi rokmi dal aj ja) a určite si zaslúži za to palec hore,ale sú ti s prepáčením na dve veci...Keď presadneš z jedného modelu Lady do druhého s takmer identickým motorom a zrazu si "brzdou" dopravy. Ako aby ma auto otravovalo nedostatkom výkonu a neustálym radením,tak za to nie som akosi ochotný platiť prachy...
A ružovo to nevyzerá ani s motorizáciou 1,8(na konci priložím video). Ono totiž Vesty Cross zabili obe...1,6l s ruskou prevodovkou zo stálym prevodom 3,9 a 1,8l s francúzom a stálym prevodom 4,2. Pritom tie motory majú úplne odlišnú charakteristiku. Vyzerá to tak,že tie prevodovky mali byť použité opačne...
https://m.youtube.com/watch?v=Dm4ETslKF ... e=youtu.be
PS:viem o čom píšem,v lete som mal doma dva mesiace sedan aj cross a najazdil som nimy cca 5400km...

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 20:56
od Marek trucker
stano112 píše:
Marek trucker píše:ak chceme aby motor prevodovka vydržala čo najdlhšie treba sa točiť v pracovnych otáčkach 2000-3500 otaček samotrejme niekedy autu treba dať cez prdel aby ožil :lol:
Spotreba... vedci zistili že auto nad 85km/h už tlači vzduch pred sebou samotrejme je to ovlivnene aj nepriazdnou počasia vietor,voda na ceste ,pred vami degen przda plyn atd.
Mne na prevodovke vadi 2jka... v kolone pri rych.pusteni spojky kope no 3ok 4kratka a 5 by mohla byť dlhšia pri 120tke auto toči 3100ot. spotreba 6.9 no ak idem 105km/h motor toči 2800ot spotreba klesa na 6,5lit Vesta SW samozrejme dialnica čo sa tyka mesta 8,5lit priemerka 7,2. Neviem ale ak by som bol Dušan kupim si Mitsubichi Evo.Subaru Impreza octaviu rs :D
Tie pracovné otáčky 2000-3500 si odkiaľ zabral? Krútiaci moment na tom motore sa začína ako tak zbierať pri 2500ot.a vrcholí pri 4200ot.
4 a 5 chceš dlhšiu? Pochopte to konečne,že to auto s tým motorom,pri svojej váhe,jazdnom odpore a na 17-kach má extrémne ťažké prevody. 5-ku nie je schopné pomaly odtiahnúť na rovine. Odporúčam sa previesť na Kaline cross s rovnakou prevodovkou,potom pochopíš,ak si to nepochopil doteraz :wink: .


stano 112 si mysliš že ja na 8hod. ceste do rakuska budem vytačať motor na 4200ot?

potom članky že auto veľa žere ?
mne sa zda že tu každy študoval v Bajkonure či Nasa .
jedniny tu normalne prispevky pišu bratia česi inak same chvastanie
ja na veste sw robim ročne cez 35000km niekto to ma na celu životnosť auta
mam 15 kola tie 17 maš nižši profil gumy ale rozteč ta sama azda si nemysli že rusi ti vyrežu večši blatik bo komandir obuva 17 kolesa ...a netlač ma do kaliny nesedel som v tom . to ako by si zrovnaval Octaviu s fabkou tym nechcem nikoho uraziť myslim rozmerovo-priestorovo

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 20:58
od grafi2
Jebte už na to... každopádne Vesta pre Dušana auto vhodné nieje a nemal ho kupovať. Ak chce jazdiť do 2500 otáčok mal si kupiť dáky 3 liter diesel...

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 21:22
od Dusan
Len pre Aujimavost. Francuzka JH3 ma na dvojke 7,92 a vaz ma 7,68 tak ze francuzka je lepsia na pohybnie v kolone. Navyse francuzk ma 4rs prevod 3,98 a ruska 3,7. A potom preco ta ruska na 4 netaha.....

Okrem toho vesta s povodnou prevodovkou vaz s dif. 3,87 zrala 6,9l a s novym 3,94 7,5l.

Takze nech nikto nevravi ze to na 6 nepotiahne. Proste blba prevodovka, a 4rychlost katastrofa.

Tak ze ten kto ma renaultacku prevodovku JH3 je na tom najlepsie.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 21:25
od Marek trucker
grafi2 píše:Jebte už na to... každopádne Vesta pre Dušana auto vhodné nieje a nemal ho kupovať. Ak chce jazdiť do 2500 otáčok mal si kupiť dáky 3 liter diesel...
Myslim že Dušanovy by bol maly aj 6liter :supz: :supz: :supz:

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 21:46
od Vašátor
.... zrazu si "brzdou" dopravy....

Já teda nevím jak jezdis. Já mám najetych šílených kilometrů s Opelem Corsou B 1.0 12V a většinou jsem nejrychlejším vozem na trase. Motor nepretacim, spotřebu mám nízkou. Zda-li jsi brzdou dopravy vůbec nezáleží na motorizaci.

Re: Lada Vesta

Napsal: sob lis 09, 2019 21:55
od dušan 1
Ako je to z vestou a tým novým bio benzínom ktorý sa má predávať namiesto 95