Stránka 18 z 19

Napsal: pon bře 29, 2010 15:52
od rosta
jo a on bude o dvacet centimetrů vyšší a o 30 kilo těžší-a bude mít tmavou pleť -tak to bych fakt chtěl vidět co by jsi dělal

Napsal: pon bře 29, 2010 19:44
od Yellow01
To se nesmíš zaleknout :)

Napsal: pon bře 29, 2010 20:42
od peet2101
rosta píše:o dvacet centimetrů vyšší a o 30 kilo těžší-a bude mít tmavou pleť
Tak mám vedle sedačky pálku :lol: :lol: :mrgreen:

Napsal: pon bře 29, 2010 20:58
od Lada Rider
Ta ti bude prd platna, to je fakt tak proti mantakom. Kazdy kto sa vie poriadnejsie bit, tak ti ju vezme a dostanes - to je pomala zbran :D

Napsal: pon bře 29, 2010 20:59
od peet2101
Jednou se snad trefím, pak dojde k mému zadostiučinění a uteču :lol:

Napsal: stř led 12, 2011 21:55
od Maniac
TAk se po čase zase zpět, konečně sem si našel čas a dodělal projekt převodovky - long drive . Původně sem to chtěl vše ve skořepině F124 ale kvůli určitým problémům tam nešla zařadit 5. Tak sem ustoupil a vše zůstalo v lada skořepině, čím sem přišel o tom supr řazení.
Long drive´se tak skládá jen s převodovek 2106 (4st. 19-28 zubů) a 2107 5st a jeho hodnota je ted 0,7756 . ještě k tomu 3,9 diferák a poměry ideální :) viz. tab hodnoty v km/h.

Napsal: čtv led 13, 2011 00:23
od Cory
To riadenie si mozes posunut blizsie, ako si mal s fiatackou skrinou, staci iba kulisa z chevroletu niva.

Napsal: pát bře 04, 2011 10:51
od Maniac
svině lada kvalt :x at sem udělal cokoli zase ta 5 vyskakuje vůbec tam nedrží a přitom je vše nové!!!! Už to musí být leda tou hřídelí (točení na tisícihranu, se mi zdálo že je tam velká vůle ) POkud by mě někdo prosím lada 5q v dobrém stavu nebo ještě lepší 5q Fiat124 předem děkuji . sem v nouzy :cry:

Napsal: pon bře 07, 2011 07:23
od Trevor
Fu tak tuto prevodovku vidim prvy krat. Ty mas tu asi novsiu :D Stare 5q mali iba drazku na kajel a 5q koleso sa davalo cez take puzdro. Mohol by si poslat foto tych kolies to ma zaujima. Problem moze byt vtom ze oproti starej prevodovke je to inak riesenie neviem ci tam nie su nejake podlozky. Pozri si manual nivy tam su vyobrazene tusim obidve varianty prevodovky. Mozes potom porovnat stym co mas na stole :D

Edit

Novsi typ
Obrázek

Starsi typ
Obrázek

Napsal: úte bře 08, 2011 10:36
od Maniac
Je to pro mě uplná záhada :( foto dodám , říkám nepřišel sem včem je problém. Pořád to vyskakuje:(. JInak uložení je : kolo zpátečky,pružná podložka, speciální jakoby segerovka , o ní se opírá kroužek o který se opírá ozubené kolo, pak je mírná vůle(pár desetin asi kvůli mazání a pak roztřivací kroužek , kolo pro náhon tachometru .

Je to pro mě totální záhada. Jo vyhazuje to rychlost při přidání plynu, jako by tam vůbec nebyla dosednutá , ale když sem měl převodovku venku tak to dosedly bylo . ještě mě napadlo jestli by to nemohla dělat kulisa řazení?

jestli na to nepřijdu, tak to vypadá že tam nakonec půjde starý hučák s fiata

Napsal: úte bře 08, 2011 11:01
od cackler
Ono to neni až taková záhada, převodovky a ozubení obecně nejdou jen tak poskládat z libovolnejch dílů. Tam jsou desetiny milimetru tolerence a vůle, který je třeba dodržet. Takže i když máš nový díly, ale nejsou vyrobený v toleranci, tak ti budou vyskakovat rychlosti nebo hučet i nová převodovka.

Napsal: úte bře 08, 2011 11:58
od Maniac
No jo ,ale právě to uložení(hřídel ,ozubené kolo, podložka je originál a nebylo to nikterak špatné) :( jïnak když to tam držím (dokud nedotanu ranu po ruce) tak nehučí.

Napsal: úte bře 08, 2011 12:25
od Luděk Musil
Maniac píše:at sem udělal cokoli zase ta 5 vyskakuje vůbec tam nedrží a přitom je vše nové
Je to blbá otázka, když čtu odpověď již před otázkou, přesto se zeptám: ale opravdu je vše nové?
Tedy konkrétně mě zajímají díly č. 12 a 19 na prvním obrázku resp. díly 15 a 17 na obrázku druhém. Tyto díly se jmenují jádro/náboj spojky a přesuvník (vše na V. stupni).

Napsal: úte bře 08, 2011 12:53
od Maniac
Jádro je původní přemýšlel sem o něm že bych ho koupil ,ale nebylo na něm zpozorováno jakékoli opotřebení (omočkaní ,čí velká vůle), posuvník byl hodně šptaný ten se dal nový

Napsal: úte bře 08, 2011 14:06
od Luděk Ondrůch
V jakém stavu je vidlička řazení 5. stupně? Pokud by byla obroušená, tak je možné, že nedokáže správně zařadit a pak rychlost při záběru vypadne ven.