Stránka 18 z 25
Napsal: pon lis 02, 2009 22:10
od Yellow01
To není možný, takový úpravy a 80 kW?

Ten motor by měl být s touhle civilnější vačkou skoro na úrovni VFTS, ne?
Napsal: úte lis 03, 2009 06:49
od Pája
Co Vám na to všem říct? No popořádku....
To Luděk: Výpočty sou hezká věc, ale měl by sis uvědomit, že už si se několikrát přepočítal. Navíc nevěřim tomu, že sériová 1,7i ukáže na brzdě 62 kW.
To Maysner: Taky je mi to málo, neboj.
To Cooper: Je to výkon motoru se všemi agregáty(altík, pumpa, větrák, atd..), což v údajích automobilek nebývá pravidlem.
To Rosťa: Neznám lepšího výrobce, než je ten, co je podepsanej pod mojí vačkou. Mimochodem zdvih vačky je na maximu(péra ventilů už víc stlačit nejdou)...
To Yellow01: Až na sériovym atmosférickym motoru přihodíš 20kW a odbrzdíš je na stolici, tak budem diskutovat, co je moc a co málo. Ono výpočty a teorie je krásná věc. Ale jak řikám, ještě sem nezkončil.
Napsal: úte lis 03, 2009 13:30
od rosta
už mlčím ale vím že za totáče se pro soutěže upravovaly ZASTAVY-to je licenční FIAT 128-a ty měly s úpravami výkon kolem 100 kw-z objemu 1200, tak si myslím že by 1800 s dvěma webry měla mít víc než píšeš-ale byl to vývoj kterej trval asi 3 roky než z tý 1200 vymáčkli takovej výkon-u žigulů to taky hned nešlo-trvalo to zhruba stejnou dobu než dosáhli max. výkonu
Napsal: úte lis 03, 2009 14:42
od čmelák
jedno kolko to ma koni, pravda je ze ma POHAR!

Napsal: úte lis 03, 2009 19:10
od dusin
Gratulace.
V domácích podmínkách za škudlení z výplaty je tohle solidní mazec.Asi se vypravim do Pardubic na čumendu...
Napsal: stř lis 04, 2009 05:21
od Atex
Spatne krmeni, sestelovat poradne ty karbce .... jestli se zvysil vykon o nejakych 10 koni, tak to je 100% malo! Nerikam ze jsem odbornik a ze bych to dokazal, ale par znamych co jezdili rally se skodovkama a zigulikama mi delali prednasku. Pokud tam fakt je ta kompres, vacka, vyfuk, tak karbcema to musi vyletet aspon o 30 koni.
Napsal: stř lis 04, 2009 18:26
od Maysner
tak premyslim zda to nebude tou origo palivovou pumpou

majo tam mel cerpadlo z icka, plus ta kokotina z facka
Napsal: stř lis 04, 2009 19:45
od Pája
Maysner píše:tak premyslim zda to nebude tou origo palivovou pumpou

majo tam mel cerpadlo z icka, plus ta kokotina z facka
Slabá pumpa by se projevila chrchláním, ale tohle jede furt až do omezovače a bohatost s otáčkama nepadá... A budík tlaku paliva už mám doma, takže ho pro sichr zapojim a odzkoušíme jak to tlačí.
Napsal: stř lis 04, 2009 20:12
od Cooper
Omezovače?

Napsal: stř lis 04, 2009 20:17
od Atex
Cooper píše:Omezovače?

Regulator
Jinak tim to nebude, u karbecu to bud jede nebo ne, ale nijak to nedokaze ovlivnit vykon.
Na co ti bude ten regulator tlaku paliva u karbecu?? Asi jen tak pro zajimavost, jake ma seriova pumpa parametry ne? .....
Napsal: čtv lis 05, 2009 06:43
od Pája
Omezovač je omezovač otáček. Momentálně mám nastaveno 5900ot/min. Regulátor tlaku paliva tam žádnej nemám. Pumpa mi vytlačí benzín zhruba 4 metry vysoko, což při hustotě benzínu 750kg/m3 odpovídá 0,3 Baru. V ten moment už přestane pumpa tlačit dál a pumpuje naprázdno. Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
Napsal: čtv lis 05, 2009 08:05
od EMI
Cooper píše:Omezovače?

Pája má v autě zapalování od IMFsoft-u, kde toto jde ... nebo už jsi ho vyndal pájo?
Napsal: čtv lis 05, 2009 10:20
od Ondra 07
Pája píše:Otázka je, jak se tlak chová se vzrůstajícíma otáčkama a průtokem. Což se pokusím doměřit s tim novym manometrem.
Timhle bych zacal, nevis jaky prutok je v triskach kdyz tomu nakladas. Co jsme slysel, tak jeden delortho naplni motor vic jak seriovy karbec, ty mas dva. Uzivi palivova pumpa i dobra 3-4 karburatory? Ja myslel ze uz tam ani to seriove nema. Nemyslim to ve zlem, ale takovy motor uz snad zaslouzi poradne cerpadlo, a dva tisice uz neni takova investice.
Regulator tlaku a vracecka do nadrze..
VFTS mely seriovy primitivni cerpadlo paliva?
Napsal: čtv lis 05, 2009 11:46
od Trevor
najvyssi cas prejist na striekacku

Napsal: čtv lis 05, 2009 12:27
od Dusan
pokila viem tak na seriovu pumpu to nechcelo chodit....je to uz par rokov dozadu. Ale ta pumpa to bude brzdit toto musi mat spotrebu jak tank aby to slo. A to so seriovkou velmi nejde.