Mé zkušenosti (ostatně i Wolfovy) jsou veskrze totožné - katalyzátor nám funguje úplně stejně, správně a bezproblémově (oba dva máme kat doma ve skříni).Jiri píše: ... "hranate rady" s katem?? ...
Takže naše zkušenosti jsou Vám k ničemu . L.
Moderátor: Moderátoři
)Skalouš píše:Opravdu závidím všem s Euro 2. Mě ještě přibývá problém, jak vochcat tu druhou sondu. Případná porucha katu mě nejspíš znovu donutí k jeho výměně. Na druhou stranu si alespoň můžu říct, že méně škodím ovzduší. (Chtěl jsem původně napsat namísto ovzduší "životnímu prostředí", ale pak jsem si vzpomněl na jednu kočku a jednoho zajíce kteří zůstali ležet za mnou na cestě a jednoho ptáka, kterého jsem našel mezi mřížkama chladiče a jednoho motýla, který docestoval systémem ventilace až do auta a tak píšu jen "ovzduší".)
No u hranatých řad jsou příruby na katalyzátoru. Jednou z možností je vzít dlouhou tyč a vnitřek "vyčistit". Wolf to řešil výrobou trubky s přírubama (místo kat-u), já to řešil výměnou výfukového potrubí od začátku na konec (stejně bych musel kupovat prostřední a zadní díl - byly prorezivělé). Tak jsem koupil komplet výfuk 03 a v podstatě tam mám místo katu předtlumič/rezonátor.Jiri píše:Ludku.. i tak ptal jsem jak resite vyfuk bez katu - jestli vymaltite kat a nebo tam prijde roura.. (pokud vim tak u hranatych lad nejsou priruby ) ...
Nevím, jak to řešili u Tebe. U mně je LPG řešeno tak, že ŘJ vůbec neví, že benzín nejede. Elektrika do vstřikovače (vstřikovací jednotky) je sepnuta pomocí vloženého relé (jedu na benzín - relé je sepnuto, benzín proudí. jedu na plyn - relé je rozepnuto, benzín neteče). L.Skalouš píše:Wolf: Ale plynaři se na to nepálení vykarasili (asi je ani nenapadlo, že by to v tom autě vůbec mohlo být, vždyť je to Lada) a byl problém......