Stránka 18 z 106

Napsal: pon dub 18, 2005 10:34
od Skalouš
Ta zvednutá plečka 2111 se mi líbí. Jen bych, namísto těch hliníkovejch kol, dal raději poctivé plecháče, abych to nemusel každý rok (jako teď )nechávat rovnat. :-)

Napsal: pon dub 18, 2005 12:34
od Jiri
zvednuta plecka.. no rika se tomu snad TARZAN, nekde v rusku jsem videl na srovnani fotku s normalni 2111
ma to i 4x4verzi s haldexkou, tjezdi to ale jen 140 a chlasta to cca 9litru oproti 7. na hory by se mi to libilo:-) do prahy je to na nic:-)

Napsal: pon dub 18, 2005 12:38
od Skalouš
To by mě zajímalo, kolik by to žralo mě, když 2111 1,5L 16V mi baští 9L. :-)

Napsal: pon dub 18, 2005 12:43
od Jiri
no spocitej si koeficient:-)
btw.. myslim ze je tam jine zprevodovani kdyz testovali ladu v nemecku tak jim vysla spotreba 8,5litru (1,5, 16v) tedy na 5ku a s cihlou po dalnici 200km/h:-)

Napsal: pon dub 18, 2005 13:00
od Skalouš
To Německo podle mě sedí. Víc než 8-9L/100km do toho nenaleje nikdo. (tedy bez úprav motoru).

Napsal: pon dub 18, 2005 18:24
od Ctirad Vyskočil
Tak to je tohle auto celkem spořínek.
Jinak tam maj ještě trochu mírnější verzi s motorem 2,0 Opel.Obrázek

Napsal: pon dub 18, 2005 18:27
od Ctirad Vyskočil
A tady je to srovnání.Obrázek

Napsal: pon dub 18, 2005 19:48
od Jiri
Jo piseme tu o 2litrovem motoru z Opelu, o 4x4, o modelu Tarzan..atd jenze to jsou vsecko skoro kusovky nebo male serie u kterych nelze pomyslet na evropskou homologaci. to same cokoliv od lady s wankelovym motorem....

Napsal: pon dub 18, 2005 20:01
od Ctirad Vyskočil
A to je na tom to nejsmutnější.Je to docela škoda.Nevím,čeho všeho se homologace týká,ale emise by to s tím Opelem mohlo splňovat.Nebo se pletu?

Napsal: pon dub 18, 2005 20:35
od dmatej
Emise se neřídí přímo nějakými normami EU, ale výrobcem. Jenže výrobce, aby to tu mohl prodávat, musí se podřídit právě nějakým (asi tajným) normám EU. Někdy mi to přijde, že ty EURO4 atp. dávají za nějakou sumu, ne podle nějakých daných limitů.

Pokud jde o emise, nepochybuju, že by Lada prošla. Jenže on ten Kocourkov není jen u nás, ale v celý EU.

Napsal: pon dub 18, 2005 20:40
od Ctirad Vyskočil
Tak na to mám asi malej mozek. :(
To jako že si to dělaj,jak se jim zlíbí?
Takže to mám chápat tak,že jako z EU je všechno O.K. a z Ruska všechno K.O.? :?

Napsal: pon dub 18, 2005 20:54
od dmatej
Nevím, já jsem možná vůči EU zaujatý, ale je to můj dojem. Jen vím, že na STK nikoho nezajímají normy EU, ale to, co máš napsaný v techničáku. Jinak by asi polovička aut u nás neprošla emisema, kdyby chtěli třeba EURO2 (pominu-li fakt, že nemám ponětí, co EURO1-4 vlastně znamenají a nevím, kde to hledat).

Napsal: pon dub 18, 2005 21:00
od Ctirad Vyskočil
A co dovozce,ten by s tím nemohl něco udělat?
I když nevím,kolik toho opravdu dovozce Lady do ČR dělá.

Napsal: úte dub 19, 2005 05:41
od Jiri
no myslím ze nic tajného na tom neni, ani zadna zaujatost. Nejsem expert na automobilovou techniku, ale z jineho oboru vim, ze certifikace a testy jsou docela draha legrace, dlouho to trva atd atd.
Vetsinou se nikdo nespokojo s tim ze urcita modifikace ma spoutu veci totoznych a tak to znamena pro kazdy typ znova (opakuji, nepisu primo o automobilove technice ale myslim ze postupy budou podobne)
Co se tyce emisnich limitu pozadavek je jejich dlouhodoba stabilita, takze je tam jakasi rezerva vzdy. Ale ne na to aby to presahlo az do limitu dalsiho stupne Z euro 2 na euro 3.. to nehrozi

Napsal: úte dub 19, 2005 06:46
od Skalouš
Někde jsem četl, že ten motor od Opla je zastaralej.
(Snad nějaké Euro 2, nebo tak nějak, ale sem se to jako nové auto dovést nedá.)