Stránka 169 z 190

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 16:59
od Libi71
Dusan píše:Hlavne ze nimto nenapise aku ma spotrrbu pri tempomatovej 90 na rovine. Aj som vytvoril temu ohladom spotreby sw croos a nikto nic
Sedan, 4 prevodový tupeň, tempomat 56 km/h, rovina, aktuálna spotreba 4,5 - 4,7 l/100km. Veľmi často používam tempomat, aj v meste.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 18:29
od robelles
Sedan, 5 rýchlosť 88km/hod + tempomat - spotreba 4,8l. Pri 90 a viac už to šlo nad 5,4l. :D Ale takto jazdiť nikto asi nechce.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 18:33
od Dusan
No hej, lenze ja ked na tempomate nastavim 90km,tak mi ukazuje aktualnu 6,9l co sa mi zda vela. Nic cez vikend vyskusam znova. Viem mam este surovy motor ale aj tak.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 19:49
od grafi2
Tak choj tú istú trasu opačným smerom. Inak s Dukom sa pri spotrebe už len uškrnieme, že?

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 20:01
od Duko
grafi2 píše:Tak choj tú istú trasu opačným smerom. Inak s Dukom sa pri spotrebe už len uškrnieme, že?
:mrgreen: grafi: nech to žerie, čo to žerie, aj tak nás 1000km nestojí viac ako 40€.

Dusan a skús ísť 90 na 4° rovnaký úsek a porovnaj spotrebu :wink:

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 20:11
od Dusan
To sa dost blbo skusa pocas premavky, tj jedine skoro rano.
Ano niekto tu tvrdi ze radsej 7l a 5km do prace ale ja mam 50km. Cakal som vacsiu spotrebu ale nie o 2,5l. Navyse k tym spotrebam uvedenym vy4obcom sa momentalne ani omylom nepriblizim.
Nic zresetujem spotrebu a uvidim.
Ano meranym smerom je to trosicka to kopca ale ok nezistitelne, navyse ani opacnym smerom to nieje ziadna slava.

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 21:44
od kednok
Georgius píše:Tak to sedí. Když jsem v létě (cca 15-20 tis najeto) po dálnici jel max 140 a necoural po Praze, tak jsem byl chlup nad sedmi - tedy těch 7,1. Dvoudecový pokles bude fajn, ale budu zase muset chvíli nejezdit po Praze a na dálnici se krotit ...
ja 130km/h 8,2l :(

Re: Lada Vesta

Napsal: čtv kvě 23, 2019 21:46
od kednok
kednok píše:
Georgius píše:Tak to sedí. Když jsem v létě (cca 15-20 tis najeto) po dálnici jel max 140 a necoural po Praze, tak jsem byl chlup nad sedmi - tedy těch 7,1. Dvoudecový pokles bude fajn, ale budu zase muset chvíli nejezdit po Praze a na dálnici se krotit ...
ja 130km/h 8,2l -9,2l tempomat :(

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 00:54
od stano112
Duko píše:
grafi2 píše:Tak choj tú istú trasu opačným smerom. Inak s Dukom sa pri spotrebe už len uškrnieme, že?
:mrgreen: grafi: nech to žerie, čo to žerie, aj tak nás 1000km nestojí viac ako 40€.

Dusan a skús ísť 90 na 4° rovnaký úsek a porovnaj spotrebu :wink:
Zas nepreháňaj,ano :D. Ešte dobrých 10€ pridaj :mrgreen: .
A Dušanovi je zbytočné čokoľvek argumentovať,keď sa tu dookola omielalo,že ten motor potrebuje 10 000km a viac,aby bol v správnej kondícii. On nemá ešte ani 3 000km a furt rýpe do tej spotreby. Nemá to význam...

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 03:53
od Leo123
Treba jazdiť na nižšej rýchlosti a ono to aj menej zere keď je motor v otáčkach a len si pradie v okrskoch stačí do 100 aj 4

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 05:20
od Georgius
Tohle právě u motorů 2112x nikdy neplatilo, pochybuju, že se něco zásadněji změnilo. Spíš bych řekl, že proti 211x máme větší čelní plochu, horší Cx a výrazně vyšší hmotnost a to že je celý problém.

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 06:46
od Cory
A vyrazne lahsi klukovo-piestovy mechanizmus.

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 15:41
od Georgius
Cory píše:A vyrazne lahsi klukovo-piestovy mechanizmus.
Můžeš, prosím, tuto myšlenku rozvést ? Co z toho vyplývá pro spotřebu ??

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 16:43
od Liftback
Georgius píše:
Cory píše:A vyrazne lahsi klukovo-piestovy mechanizmus.
Můžeš, prosím, tuto myšlenku rozvést ? Co z toho vyplývá pro spotřebu ??
A pre životnosť - údržbu motora? :idea: :rolleyes:

Re: Lada Vesta

Napsal: pát kvě 24, 2019 17:56
od grafi2
dosiahli tým lepšie emisie, za cenu toho, že piesty sa pri nízkych otáčkach (hlavne v zaťažení) "nakláňajú" a môžu poškrabať stenu valca. Preto je motor náchylný na podtáčanie...