Stránka 17 z 25

Napsal: čtv říj 22, 2009 05:37
od Pája
To Saša: to jméno firmy by to chtělo zjistit...

To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit?

To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...

Napsal: čtv říj 22, 2009 07:43
od Petr HC
Pája píše: To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit? ...
Asi jsi myslel průměr - ještě přesněji světlost - tak tedy co nejmenší 2 - 3 mm (kvůli min.množství oleje). Hadičku připevníš např. průhlednou Isolepou na laťku, ohyb dole,obě strany těsně vedle sebe (měli jsme to asi 1 m vysoké - co se vejde do auta) a konce do sacího potrubí za oba karby. Celkem asi 4 m hadičky.

Napsal: čtv říj 22, 2009 11:12
od VaSek
Pája píše: To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
.... tak kde je problém? :)
Tak to vypadá přesně tak jak jsi psal, trochu víc než je potřeba, ale zásadní problém tam není. Celková sestava teda vypadá - sání sidedrafty, palice se velkými kanály a ventily, vačka 270st. a výfuk 50mm systém?
Jak jsem psal doladěním klapek už koně nezískáš, zklidní se chod a práce motoru při částečným zatížení. Teď bych to viděl buď na širokopásmovou lambda sondu a po chvíli víš na čem seš nebo brzdu a sadu trysek a vzdušníků kolem tvýho osazení a zkoušet a zkoušet.

Napsal: čtv říj 22, 2009 20:18
od dusin
Nno,rozhozený klapky na mojí bývalé motorce napáchali docela solidní propad výkonu v celým rozsahu použitelných otáček(4000 - 110000).Byl to 4-válec 600ccm a pro každej válec vlastní rovnotlakej karb Mikuny.Weber je taky rovnotlakej?

Na současném stroji je propad taky silně markantní(je to ještě umocněný nevyvážeností chodu dvouválcového velkoobjemového motoru-1350 ccm)

Pokud je ovšem weber normální karburátor a neobohacuje směs v závislosti na rozdílu tlaku před a za klapkou,tak to takovej vliv asi mít nebude.

Napsal: pát říj 23, 2009 05:38
od Pája
Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...

Napsal: pát říj 23, 2009 19:15
od VaSek
Pája píše:Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
Samozřejmě to musí být seřízený, o tom žádná. Jenže na rozdíl od motocyklovýho karburátoru s proměnným difuzorem rozhoduje u weberu (pokud není ten rozdíl skutečně brutální) při plnejch klapkách o směsi pouze velikost difuzoru, hlavní tryska a vzdušník.

Napsal: sob říj 24, 2009 19:25
od dusin
tak to potom jo.Neměl jsem weber nikdy v ruce,tak dík za osvětu.

Napsal: stř říj 28, 2009 21:25
od rosta
viděl jsem ,slyšel jsem,řídil jsem,nevěřil jsem,takovej mazec a jakej to má zátah a jak to jde do otáček -slušně to mačká do sedadla -a pája říkal -dneska mě ta kára nějak nejede............ ještě nastříkat na bílo a na střechu nápis TAXI.......... :thumbright: :thumbleft:

Napsal: sob říj 31, 2009 21:21
od Pája
Dneska sem se byl ujistit, že jsem na správné cestě...

Napsal: sob říj 31, 2009 21:31
od Hurikán
No, pásmo od 3.000 do 5.000 vypadá velmi pěkně. A hodnoty obecně jsou docela slušné. ;)

Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?

Napsal: ned lis 01, 2009 16:24
od Pája
Hurikán píše: Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.

Napsal: pon lis 02, 2009 14:09
od Luděk Musil
80 kilowatt ve špičce vypadá velmi slušně a krouťák na 150 taky dobrý.
1,7i má v základu 63 kW a 130 Nm. Já při (teoretických) propočtech na mou "seriovou" osmnáctku živenou standart vstřikováním počítal s výkonem cca 70 kW.
Pájo - dobrá práce! L.

Napsal: pon lis 02, 2009 18:43
od Maysner
me se to zas zda nejak malo. na to co to ma za upravy a cim je to krmeny :roll:

ludek m. ty bys tomu pomohl lepsim vyfukem. hodne ti to ten motor dusi

Napsal: pon lis 02, 2009 19:12
od Cooper
Asi fakt blbý dotaz....ale těch 80 kW je na kolech,nebo čistě motor? A v techničácích je taky výkon na kolech nebo jen motor?

[ Komentář přidal: Hurikán: po listopad 02, 2009 20:25 ]
V TP se vždy uvádí výkon motoru. Však kolonka je taky v části vyhrazené pro údaje motoru. ;)

Napsal: pon lis 02, 2009 21:28
od rosta
Pája píše:
Hurikán píše: Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.
to je fakt- hele pájo a co vyměnit přebroušenou vačku za ostrou-SCHRICK-sice to bude stát nějaký € ale když máš na opici musíš mít i na banány-myslím že potom to bude krmený opravdu důkladně-pořád mám dojem že přebroušená vačice nic neřeší-ventil nezůstane dost dlouho a dostatečně otevřenej-a nebo bych mrknul na net a nechal navařit a obrobit seriovou vačku-udělat úhly jako na ostrý-můj otec měl kdysi f 125 1600 2 OHC a měl ohoblovaný vačky -a nechal si udělat renovaci-ohoblovaný vačky obrousili navařili materiálem obrobili,zanitridovali,obrousili na čisto a bylo :idea: