Stránka 17 z 25
Napsal: čtv říj 22, 2009 05:37
od Pája
To Saša: to jméno firmy by to chtělo zjistit...
To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit?
To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
Napsal: čtv říj 22, 2009 07:43
od Petr HC
Pája píše: To Petr HC: To je hezký udělátko, když budu mít dost času, tak bych si to vyzkoušel. Jak velkej průhyb hadice by měl stačit? ...
Asi jsi myslel průměr - ještě přesněji světlost - tak tedy co nejmenší 2 - 3 mm (kvůli min.množství oleje). Hadičku připevníš např. průhlednou Isolepou na laťku, ohyb dole,obě strany těsně vedle sebe (měli jsme to asi 1 m vysoké - co se vejde do auta) a konce do sacího potrubí za oba karby. Celkem asi 4 m hadičky.
Napsal: čtv říj 22, 2009 11:12
od VaSek
Pája píše:
To Vasek:
Dif: 32
Hl. trysky 130
emulzky si nepamatuju
vzdušníky 180
volnoběžka 45.
Jízda byla v pohodě, táhne to odspodu líp než ozon, plynule do vysokejch a tam to jede taky trochu líp. Volnoběh je taky pěknej...
.... tak kde je problém?
Tak to vypadá přesně tak jak jsi psal, trochu víc než je potřeba, ale zásadní problém tam není. Celková sestava teda vypadá - sání sidedrafty, palice se velkými kanály a ventily, vačka 270st. a výfuk 50mm systém?
Jak jsem psal doladěním klapek už koně nezískáš, zklidní se chod a práce motoru při částečným zatížení. Teď bych to viděl buď na
širokopásmovou lambda sondu a po chvíli víš na čem seš nebo brzdu a sadu trysek a vzdušníků kolem tvýho osazení a zkoušet a zkoušet.
Napsal: čtv říj 22, 2009 20:18
od dusin
Nno,rozhozený klapky na mojí bývalé motorce napáchali docela solidní propad výkonu v celým rozsahu použitelných otáček(4000 - 110000).Byl to 4-válec 600ccm a pro každej válec vlastní rovnotlakej karb Mikuny.Weber je taky rovnotlakej?
Na současném stroji je propad taky silně markantní(je to ještě umocněný nevyvážeností chodu dvouválcového velkoobjemového motoru-1350 ccm)
Pokud je ovšem weber normální karburátor a neobohacuje směs v závislosti na rozdílu tlaku před a za klapkou,tak to takovej vliv asi mít nebude.
Napsal: pát říj 23, 2009 05:38
od Pája
Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
Napsal: pát říj 23, 2009 19:15
od VaSek
Pája píše:Weber je jednoduchej, nemá ty podtlakový šoupátka. No ale stejně to asi zajedu srovnat...
Samozřejmě to musí být seřízený, o tom žádná. Jenže na rozdíl od motocyklovýho karburátoru s proměnným difuzorem rozhoduje u weberu (pokud není ten rozdíl skutečně brutální) při plnejch klapkách o směsi pouze velikost difuzoru, hlavní tryska a vzdušník.
Napsal: sob říj 24, 2009 19:25
od dusin
tak to potom jo.Neměl jsem weber nikdy v ruce,tak dík za osvětu.
Napsal: stř říj 28, 2009 21:25
od rosta
viděl jsem ,slyšel jsem,řídil jsem,nevěřil jsem,takovej mazec a jakej to má zátah a jak to jde do otáček -slušně to mačká do sedadla -a pája říkal -dneska mě ta kára nějak nejede............ ještě nastříkat na bílo a na střechu nápis TAXI..........
Napsal: sob říj 31, 2009 21:21
od Pája
Dneska sem se byl ujistit, že jsem na správné cestě...
Napsal: sob říj 31, 2009 21:31
od Hurikán
No, pásmo od 3.000 do 5.000 vypadá velmi pěkně. A hodnoty obecně jsou docela slušné.
Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Napsal: ned lis 01, 2009 16:24
od Pája
Hurikán píše:
Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.
Napsal: pon lis 02, 2009 14:09
od Luděk Musil
80 kilowatt ve špičce vypadá velmi slušně a krouťák na 150 taky dobrý.
1,7i má v základu 63 kW a 130 Nm. Já při (teoretických) propočtech na mou "seriovou" osmnáctku živenou standart vstřikováním počítal s výkonem cca 70 kW.
Pájo - dobrá práce! L.
Napsal: pon lis 02, 2009 18:43
od Maysner
me se to zas zda nejak malo. na to co to ma za upravy a cim je to krmeny
ludek m. ty bys tomu pomohl lepsim vyfukem. hodne ti to ten motor dusi
Napsal: pon lis 02, 2009 19:12
od Cooper
Asi fakt blbý dotaz....ale těch 80 kW je na kolech,nebo čistě motor? A v techničácích je taky výkon na kolech nebo jen motor?
[ Komentář přidal: Hurikán: po listopad 02, 2009 20:25 ]
V TP se vždy uvádí výkon motoru. Však kolonka je taky v části vyhrazené pro údaje motoru.
Napsal: pon lis 02, 2009 21:28
od rosta
Pája píše:Hurikán píše:
Už to takhle necháš, nebi budeš ještě zkoušet laborovat?
Tohle auto nebude nikdy hotový.
to je fakt- hele pájo a co vyměnit přebroušenou vačku za ostrou-SCHRICK-sice to bude stát nějaký € ale když máš na opici musíš mít i na banány-myslím že potom to bude krmený opravdu důkladně-pořád mám dojem že přebroušená vačice nic neřeší-ventil nezůstane dost dlouho a dostatečně otevřenej-a nebo bych mrknul na net a nechal navařit a obrobit seriovou vačku-udělat úhly jako na ostrý-můj otec měl kdysi f 125 1600 2 OHC a měl ohoblovaný vačky -a nechal si udělat renovaci-ohoblovaný vačky obrousili navařili materiálem obrobili,zanitridovali,obrousili na čisto a bylo