Stránka 17 z 109
Napsal: stř lis 30, 2005 14:36
od Luděk Musil
Skalouš píše:Poklice? Myslíš taková ta věc, co se dává na hrnec?

Jo jo.
A potom je ještě jedna - spisovně se jí říká ozdobný kryt kola

L.
Napsal: stř lis 30, 2005 17:22
od JakubN
Jiri píše:
BTW potkal jsem tam cloveka ktery prijel do servisu az ze znojma (svete div se.. se servisama na morave je to pry taky katastrofa - nevedi neumi a dily nemaji. Pry mu nastavenim ridici jednotky nekde snizili otacky tak ze auto porad chcipalo .. Sice je to BOSCH ale zadny servis BOSCH se pry zigula nedotkne - neznaji to a nemaji na to software....
NO slava ze ten Melnik je a je blizko

predstava ze jedu ze znojma a beru si na kazdy servis pul dne dovolene.....je desna:-)))
Tak to mám z Jihlavy přeci jen podstatně blíže a navíc téměř pořád po dálnici. Trochu mi to zlepšilo náladu, že nejsem sám, kdo to má do servisu daleko... i když moc útěcha to není. J.
Napsal: stř lis 30, 2005 17:37
od Skalouš
Ale pořád si říkám: Lepší servis v Mělníce, kde se snaží dobře spravit auto, než servis v místě bydliště, kde je hlavním cílem člověka obrat o prachy....
sloupek
Napsal: stř lis 30, 2005 17:53
od JakubN
Tak jsem o víkendu ve tmě a za sněžení při couvání "poponesl" asi 0,5 m vysoký betonový sloupek, naštěstí nebyl přibetonovaný, ale jen lehce přihráblý v zemi. Z auta jsem vylezl s hrůzou, co jsem všechno rozmlátil , ale naštěstí je Lada odolná a lehkou odřeninku lze nalézt až při důkladné prohlídce zadního nárazníku...

J.
Napsal: stř lis 30, 2005 17:57
od Skalouš
I přední nárazník funguje jako nárazník a není to jen ozdobný obklad, jako u jiných aut. Už se mi dvakrát stalo, že jsem nedobrzdil shodou okolností za Fordkama. Já neopravoval nic, ale oni si odvezli v autě zbytky zadního nárazníku.

V tomhle směru je Lada super!
zrcátko
Napsal: stř lis 30, 2005 20:15
od JakubN
No taky jsem už "otestoval" odolnost zpětného zrcátka na straně u řidiče. Opět při couvání (jezdit dopředu umí každej blbec, ale zacouvat, to je machrovina

) jsem ho zcela vyvrátil, a i když mám pocit, že konstrukčně je to řešený na "ohnutí" jakoby po směru jízdy, tak šlo vcelku bez problémů nasadit zpět a je plně funkční. Nevím, u kolika aut by to takovéto sklopení vydrželo... šikovný ladista J.
Napsal: čtv pro 01, 2005 00:09
od Jiri
Jsem zvedav na spotrebu..zatim je ale pohyb rucicky palivomeru primo zlovestny... za cca 170km se dostala do pulky ( ona to pulka neni a tak jsem zvedav co ukaze tankvani az tam skoro nic nebude. Jinak jsem zkusil jak autak jede.. nic moc, nechce se mu pres 160 ani nahodou a do kopcu to rychle zvadne..

ach jo............
ma tu nekdo zkusenosti jak se projevoval vysypanej katalyzator??
co jsem se docetl jinde je pry lepsi nahradit katalyzator trubkou nez ho vybouchat - s ohledem na vyplach spalovaciho prostoru ..prazdyn kat muze vytvorit rezonanci nekde jinde nez ma byt...
Napsal: čtv pro 01, 2005 08:45
od martina
zpětné zrcátko jsem testovala též a rovněž se podařilo ho zprovoznit bez následků
vysypanej kat se projevoval tak, že auto vůbec netáhlo a na D1 jsme dosahovali maximální rychlosti 80 km/h a přišli jsme si jako sebevrazi. ale byl vysypanej opravdu poctivě, takže teoreticky polkud by to byla nějaká počáteční fáze nebo méně zdařilá destrukce, tak by to mohlo odpovídat.
m.
Napsal: čtv pro 01, 2005 08:46
od Skalouš
Me se ten katalyzator vysypal rychlejc, nez jsem si stihnul vsimnout zmeny spotreby. Ale priznaky byly stejne. Netahlo to pri vetsi zatezi.
Ve finale to pak uz nejelo skoro vubec, jen na jednicku s bidou 20km/h.
Na konci katalyzatoru je dratena sitka, ktera se ucpala kouskama keramiky. Kdybys nebyl linej a katalyzator vyndal, poznas jestli je vevnitr rozpadlej. U me se totalne rozpadnul behem tri dnu.
Napsal: čtv pro 01, 2005 09:02
od franta
A v kolika km to bylo?
Franta
Napsal: čtv pro 01, 2005 09:09
od Jiri

xi xi .. nebyl linej...ono se pod auto docela blbe leze..a tam kde pod nej muzu ted lezi 25cm snehu...pak mam jeste jednu moznost ale neni cas.. .
btw.. vcera jsem si jeste zahral na servis asi kolem 9 vecer.... auto dostalo novy kotouce a desticky.. prihlasilo se to samo, mel jsem to koupeny uz delsi dobu... ozval se plechovej zvuk pri brzdeni. celkem ta vymena trvala asi hodinku i s uklidem.... svetlo baterky na tohle neni optimalni ale da se to:-))
Napsal: čtv pro 01, 2005 09:15
od Jiri
ja tohle pozoruju uz cca par tisic km (a myslim ze se to pomaloucku zhorsuje) nezbyde nez verit vyrobci ktery tvrdi ze kat ma zivotnost u tohodle auta 80 000km.......
btw vyndanej byl asi pred 3000km kdyy praskly gumovy zavesy vyfuku a vypadal ok a to uz to zralo....
Napsal: čtv pro 01, 2005 09:20
od tavri
Jenom 80 tis km? Proboha co to je za auto?
Napsal: čtv pro 01, 2005 09:26
od Skalouš
První kat mi odešel hned zpočátku a druhý někde snad nezi 30-50tkm.
Ten první fungoval, ale rachtal. Vyměnil jsem ho v záruce. Nejspíš se jim poněkud nepovedl.
Druhý se rozpadl a ucpal. Trochu jsem to dával za vinu LPG, neb pri brždění motorem se zpod auta ozývaly divné zvuky. Připadalo mi to, jako když někdo malým kladívkem ťuká do výfuku. Navíc jsem zjistil, že elektronika, když nevstřikuje benzín, nezapíná svíčky. Ale plyn tam šel pořád a když svíčky "nesvítily" musel hořet jinde a nejlíp se nabízí možnost, že hořel v katalyzátoru a přitom vydával ty lupavé zvuky.
Teď už mám kat cca 50-60tkm a v pohodě.
Jiří: "Línej" myslím s velkejma úvozovkama!

Napsal: čtv pro 01, 2005 10:09
od Jiri
skalous

))
tavri no on urcite vydrzi vic:-))) v prumeru... viz
http://www.katalyzatory.cz/vlastnosti.htm
btw ... ja myslim ze porove dostal na prdel kdyz odeslo tesneni pod hlavou cca 35 000km tehda bylo propaleny mezi 2 valci a tak se mohlo stat ze kat musel spalovat i to co v jednom valci neshorelo..a nerikam ze lpg a ma tezka prava noha na tomzadnou vinu nemaji. Souhlas je to malo. BTW jake jsou zkusenosti majitelu samar a "hranate rady" s katem??:-)
martine odesel kat kvuli zapalovaci civce, skalousovi za to muze asi blbe nainstalovany LPG... a u me tech faktoru muze byt vic...