
Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Moderátor: Moderátoři
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
No, nahodou Priora ma celkom dost odlisnosti od 110 co sa tyka podvozku a asi aj brzd. Ma inak dimenzovane stabilizatory, ine hrubky a ine materialy, mam za to, ze aj pozmenene ramena a geometriu. Moja Priora brzdi velmi dobre, mozno je to aj tym, ze ma ABS a tym padom nema ten sprosty brzdovy obmedzovac na zadnej naprave. Co mi vadi, je prevod riadenia, treba tocit volantom jak na autobuse. No uz mam pripravenu spodnu rozperu, takze v zakrutach by to malo byt lepsie. Vyrobca rozpery udava zmensenie natocenia volantu az o 8,5%, tak som zvedavy 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- ger007
- Příspěvky: 4785
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Az o 8.5% tak to som v soku 

Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

детские игрушки
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Lepsie ako drotom do oka 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Laďušák to vystihl zatraceně velmi dobře.A na silvestra se nikdo z naší partaje ani neopil
letos slabota
.
Když se oprostíme od hranatých krabic,tak řada 08/110 je podvozkově auto jako první oktáva,prostě proti oboum řešením nic nemám.
Okta má sice mírnou výhodu(více tuhá),předokolní ladařada to zase dohání menší hmotností,a to i u motorů.
Obrovsky tady bude záležet na pneumatikách,takže toto je jen čistě subjektivní debata.Samara s nějakýma solidníma pneu by vlastně mohla být na členitých okreskách podvozkově rychlejší,takže uvidíme.


Když se oprostíme od hranatých krabic,tak řada 08/110 je podvozkově auto jako první oktáva,prostě proti oboum řešením nic nemám.
Okta má sice mírnou výhodu(více tuhá),předokolní ladařada to zase dohání menší hmotností,a to i u motorů.
Obrovsky tady bude záležet na pneumatikách,takže toto je jen čistě subjektivní debata.Samara s nějakýma solidníma pneu by vlastně mohla být na členitých okreskách podvozkově rychlejší,takže uvidíme.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
A vůbec,JmJ i někteří další zapomínají na důležitou skutečnost,a tím je cena,cena a znovu cena.
Občas mě přijde,že tady každej za cenu granty chce nové SUV od porsche s odtahovkou v ceně vozu
Cherokee(i grand) měl otec jako nový služebáky v devadesátkách,jako dobrý,ale to auto sakra stálo více jak desetkrát tolik co tehdá desítka
Ano nemám problém uznat,že felda(nebo poslední fakery od 1993) má i po skoro 300tkm dálničních interiér v pořádku.Vlastně ho má v lepší než moje samara po 20tkm,kromě jedné kontrolky se nemuselo v introši na nic sáhnout.
Argument je CENA
desítka v letech 97-05 stála cca 250tisíc.Za ty peníze dostals relativně velké a vybavené auto,navíc s motorem 1.5
Tehdejší cenu západních konkurentů ani nekomentuji....Co bych dostal za ty peníze u škodovky?1.3 LX kombíka.
V 97 stála krátká felda 1.6mpi,v té lepší vybavě-GLX plus šíbr a centrál,rovných 300tisíc kč.připomínám,že za připlatek byla možnost klimy,posilovače a ABS-to všechno ani u GLX v základu prostě nebylo,takže výbava stejná jako u 21044i....
rok 2005,fabie classic s htp za těch 250tísíc....
potom se sice ceny u nás v EU srovnali a lada šla na západě do pekel,ale i tak....má být řada 110x špatná volba?Za ty prachy?
A propó,zatímco dneska na východě stojí základní fábie GTP cca 260tkč,granta holobyt kolísá někde okolo 200tkč-novou desítku kombíka koupíte za 170tkč,s výbavou navíc,16V atd.
rozdíl je takovejch 60tísíc,takže chápu že to tam ještě někdo kupuje (tu desítku)
Občas mě přijde,že tady každej za cenu granty chce nové SUV od porsche s odtahovkou v ceně vozu

Cherokee(i grand) měl otec jako nový služebáky v devadesátkách,jako dobrý,ale to auto sakra stálo více jak desetkrát tolik co tehdá desítka

Ano nemám problém uznat,že felda(nebo poslední fakery od 1993) má i po skoro 300tkm dálničních interiér v pořádku.Vlastně ho má v lepší než moje samara po 20tkm,kromě jedné kontrolky se nemuselo v introši na nic sáhnout.
Argument je CENA
desítka v letech 97-05 stála cca 250tisíc.Za ty peníze dostals relativně velké a vybavené auto,navíc s motorem 1.5
Tehdejší cenu západních konkurentů ani nekomentuji....Co bych dostal za ty peníze u škodovky?1.3 LX kombíka.
V 97 stála krátká felda 1.6mpi,v té lepší vybavě-GLX plus šíbr a centrál,rovných 300tisíc kč.připomínám,že za připlatek byla možnost klimy,posilovače a ABS-to všechno ani u GLX v základu prostě nebylo,takže výbava stejná jako u 21044i....
rok 2005,fabie classic s htp za těch 250tísíc....
potom se sice ceny u nás v EU srovnali a lada šla na západě do pekel,ale i tak....má být řada 110x špatná volba?Za ty prachy?
A propó,zatímco dneska na východě stojí základní fábie GTP cca 260tkč,granta holobyt kolísá někde okolo 200tkč-novou desítku kombíka koupíte za 170tkč,s výbavou navíc,16V atd.
rozdíl je takovejch 60tísíc,takže chápu že to tam ještě někdo kupuje (tu desítku)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Cena je argument, ale ty porovnáváš ceny novejch vozů. Ty, ani já, ani Radek, ani Ivo (akorát JmJ) jsme si nekoupili nový auto. Ceny ojetin se dost přibližujou k sobě, a přitom jsou jejich technický vlastnosti tolik rozdílný. Třeba Felcku koupíš za 20, ale za ty samý prachy koupíš třeba dvojkový Mondeo a to už je kultivovanost jízdy úplně jinde. A věřím, že bude i rozdíl mezi tou felckou a samarou. A to budou cenově srovnatelný.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
A za 15 koupíš pěknou Corsu B
s motorem 1.0 12V, který má 40kw (jako starší Felicia 1.3). Z podvozku nic nebouchá jako u Feldy (kde je podvozek hlučný sám o sobě), interier i exterier je oproti Feldě o mnoho luxusnější, výbava jakbysmet, prostoru je tam stejně a ještě to pojede se spotřebou 5-5,5l a né jak Felda za 7l.
Nehledě na tom, že tento tříválcovej litr Feldu i Samaru pěkně protáhne 



Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Laďuša
- Příspěvky: 12138
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
A teď se jako budete předhánět, kterej ojetej pekáč je lepší nebo co? 

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Jasně
já bych třeba bral Opel Corsa B 1.6i 16V 78kw/106hp

já bych třeba bral Opel Corsa B 1.6i 16V 78kw/106hp

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
vzdy lepsi ojety kvalitny pekac, nez tie nove nekvalitne pekace 

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Bavíme se o autech, že joMajo píše:vzdy lepsi ojety kvalitny pekac, nez tie nove nekvalitne pekace


Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Tommel
- Příspěvky: 3286
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Nebo si z Německa dotahnout Corsu A/B s 2.0 16V Turbo která to ma zapsany v TPVašátor píše:Jasně![]()
já bych třeba bral Opel Corsa B 1.6i 16V 78kw/106hp

Chatka 12 forever
. Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Neustále se zmiňují nedostatky desítky,bodejť by nebyly,když to bylo krutě nejlevnější takové auto na trhu.Což platí i pro feldu
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
No jistě, jezdit v desítce, nebo ve felícii, to je dost podobný a tady si člověk vybere asi podle sympatií ke značce. Jenže pak si můžeš připlatit a máš o několik řádů lepší auto. Samarou jsem nejel, nevim, jak se projevuje, ale určitě nebude lepší, než ta felcka.
- radek mb
- Příspěvky: 5194
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Opět resim dilema, nechat si Oktavku nebo se vrátit k desítce. Nejraději bych Oktavku prodal a za utržený peníz nechal dát do kupy desinu a zbytkem peněz poplatit nějaké závazky. Je to rozumné?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472