Stránka 17 z 106
Napsal: sob dub 16, 2005 10:03
od Ctirad Vyskočil
Pro Skalouše.
Když jsem někde kousek zpátky četl,jak jezdíš přes zpomalovací retardéry,tak mě napadlo,jestli by ti spíš nevyhovoval tenhle model.
Napsal: sob dub 16, 2005 13:14
od JmJ
Nekdo se tu podivoval nad tim, ze spotreba roste pri sviceni. Ano roste. Co se da delat. Cim vykonejsi mas motor, tim je rozdil mensi, ale za neco sviti musis
(nebo jsem to co bylo napsano spatne pochopil?)
Co se tyce nedokonalosti laku na karoserii v mistech, kde "neni videt", tak pokud ma lada lak i ze spodu kapoty tak je o krok vepredu
. Docela detailne sem prohlizel Citroen C3. Lak je jen tam kde je videt. Plechy jsou tak tenke, ze se daji mackat jednim prstem. Izolace a plech na dnu zavazadloveho prostoru jsou tak nekvaliotni, ze kdyz jedes 10km, shrnes v zavazdlovem prostoru koberec a das ruku nad stranu kde je vyfuk, tak si ruku opalis. Od vyrobce ani od prodejce to nema zadny festovnejsi nastrik spodku auta. Mozna to nepotrebuje, ale takova vrstva nejake plastictejsi hmoty by neskodila. Hned po mesici od koupy sly do reklamace calouneni prednich dveri. Nejak to zacalo upadavat ci co.
To je tak co sem videl na kastli. Motor tam byl 1.1 , takze zadny zazrak. Po meste docela dobry, na dalnici ve 130 s jazykem na veste 8.5 litru tusim. Podrazovani z 3 na 2 jde vyrazne lepe s meziplynem.
A cele to stoji more penez. Toz ja radsi teho Zigula
.
Napsal: sob dub 16, 2005 13:27
od dmatej
To mi vysvětli, jakou souvislost má spotřeba se světly - alternátor se točí pořád, ať svítíš, nebo ne!
Nástřiky - felda je nastříkaná lakem i zespoda - mám dojem, že je to ale nějaká odolnější barva než na vrchu, protože po 200tisících tam není ani prasklinka. Radši se zítra kouknu, abych nemystifikoval, ale mám to tak zafixovaný.
Viděl jsem ale peugeot 206 a za těch pár let od výroby spodek vypadal dost hrozně.
Na nový lady jsem nekoukal, třeba mi to někdo poví....
Starý lady jsou v tomhle docela bídný, to se holt musí přiznat....aspoň je tam poctivej plech.
Napsal: sob dub 16, 2005 16:47
od JmJ
dmatej píše:To mi vysvětli, jakou souvislost má spotřeba se světly - alternátor se točí pořád, ať svítíš, nebo ne!
Tocit se toci, ale zalezi kolik energie musi dodavat do site. A pokud musi dodat vic energie do site, pak da vetsi praci s nim otocit, takze na to potrebujes vic benzinu. Je to jednoduche. To kolik energie da nezalezi jen na otackach, ale i na tom, jak moc ho budis, a to jak moc ho budis zalezi na tom, jak moc je zatizena sit.
Nahod auto na volnobeh a odpoj od alternatoru buzeni. Docela stoupnou otacky. Az sem se sam divil.
Napsal: sob dub 16, 2005 17:52
od Ctirad Vyskočil
JmJ
No jo ale ty světla zase nemůžou tu spotřebu zvednout o moc.Myslím,že to bude zanedbatelný.Já svítim pořád(je to o dost bezpečnější)a ještě mě to nesežralo.Myslím,že to deci na 100 km za trochu bezpečnosti stojí.
Ctirad
Napsal: sob dub 16, 2005 18:20
od Ctirad Vyskočil
speedy
To je fakt,že v tom bude nějakej zakopanej pes.A do jakého modelu to budou u Suzuki montovat?A kolik to bude stát?
Napsal: sob dub 16, 2005 18:57
od JmJ
Ctirad Vyskočil píše:JmJ
No jo ale ty světla zase nemůžou tu spotřebu zvednout o moc.Myslím,že to bude zanedbatelný.Já svítim pořád(je to o dost bezpečnější)a ještě mě to nesežralo.Myslím,že to deci na 100 km za trochu bezpečnosti stojí.
Ctirad
O tom zadna. Nejake deci to bude, ale zadna hruza.
Napsal: sob dub 16, 2005 19:19
od dmatej
S tou spotřebou bych řekl, že to nemá vliv ani tu 0,1l. Na volnoběh po vypnutí světel otáčky stoupnou, ale pozoroval jsem to jen u 21053, u 2101 nebyl vůbec rozdíl. Problém bych viděl spíš v otáčkách - při volnoběhu jde do sítě obecně docela málo energie, proto se ty otáčky vůbec hnou. Při jízdě je alternátor schopen dodat mnohem víc, pak si myslím, že to na spotřebu už mít vliv nebude.
Jinak taky odpor k otáčení alternátoru bude asi rozhodně větší v ložiskách a převodu přes řemen, než z nároku sítě. Toť můj pohled.
Obecně se tady ale stejně dohadujeme o tak nicotným množství paliva, že to ani nemá smysl, klidně si můžeme oba myslet svoje a nestane se nic
. Já svítím pořád a řekl bych, že už mi to tak 2x/3x zachránilo život (blbci v protisměru).
Napsal: sob dub 16, 2005 19:27
od Ctirad Vyskočil
speedy
Jak to tak čtu,tak mi dochází,že máš pravdu.Mám teď sice Fáčko,ale ty Ruský auta mě pořád přitahujou.A navíc se mi docela zamlouvá ta prostornost Lady a navíc se mi líbí.Jenom zatím nemám nárok.Čekám na prachy a nevím jak dlouho.Třeba než je budu mít,tak bude novej model Lady a daleko lepší.A pokud je budu mít v dohledné době,tak si běžím pro 2112 dokud je nějaká na skladě(2004).No prostě se uvidí.
Asi jsem cvok,ale to k životu taky patří.
Napsal: sob dub 16, 2005 19:54
od dmatej
Nejsi cvok, volíš levný užitečný auto. Není to nic na frajeření a závodění ale není to ani žádná "plechovka". A při tom, jak jsou tyhle auta podceňovaný, určitě čas od času nějakýmu frajírkovi v západním "fáru" způsobíš šok.
Kdybych na 2112 měl, bral bych jí hned. Zatím ale provozuju půjčenou 21053. A jsem taky rád.
Napsal: sob dub 16, 2005 20:17
od Ctirad Vyskočil
No když se zadaří a budu si jí moct koupit(2112),tak asi budu frajeřit.
A co se týká závodění,tak ono to stejně moc nejde na těch silnicích.Ale občas si zazávodim i s Fáčkem,ale nic moc.
Napsal: ned dub 17, 2005 18:53
od Jiri
Franto, proboha ..to myslis vazne ze se ches hadat ohledne pul roku? tak misto tech 9,5 by se sluselo napsat rovnou 9.. rozbeh linky pri vyrobe 110 byl pokusny ae vsim vsady. A co se tyce ukazovani 110 jako prototypu:-) nevim kdy to zacalo ale vzpominam sei ze prvni zpravy o teto modelove rade byly jeste pred rpkem 1989. Takže? jak stara je lada 110?
Jak dlouho bylo na internetu videt detaily Kaliny ase vsim vsady a kdy se rozbehla jeji vyroba? a kdy bude u nas?.))
Pozink.. Je smutne kdyz si clovek precte ze kastle pozinkovana a pak zjisti ze zrovna ten pozink chybi v mistech kde litaji kaminky od kol. a nebo ze okolo celniho skla a prednich sloupku lada zacina po 4letech reznout!
Logan.. zduraznil jsem ze me se osobne nelibi.. prijde mi tvarove divne.. jeste jednou opakuji je to muj subjektivni nazor! BTW od renaultu je hezka laguna, extravagance noveho meganu a velsatisu me nejak neoslovuje, stejne tak jako clio s prozatenym zadkem, u nas zname jako Thalia. No a stejne tak jako se u lady 111 a 112 objevila az pozdeji, dacia taky hlasi ze bude logan i jako kombik.
Napsal: ned dub 17, 2005 19:10
od Ctirad Vyskočil
Jiri
Dá se tomu reznutí kolem okna nějak zabránit?
Napsal: ned dub 17, 2005 19:17
od Jiri
reznuti ... zabrabnit? urcite
nejlepe uz pri vyrobe protoze v mem pripade asi nasadili okno a jeho tesneni na jeste nevytvrzeny lak. takze tesneni tam vyrylo ryhu a prozoze mam auto na jezdeni tak si toho clevek vsimne az kdyz je pozde. Proste 90 procent vad lady je dáno technologickou nekazni pri vyrobe. Jinak ..boj s kazdou korozi je marny, vyhrat ho nelze.
Napsal: ned dub 17, 2005 19:24
od Ctirad Vyskočil
Jasně v tom máš pravdu.Já jen myslel,jestli nemáš nějakej receptík na prevenci.Že by to člověk nějak oddálil.
Jinak je mi jasný,že když člověk koupí nový auto,tak se o korozi moc nestará.Asi bych nebyl jinej.