![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alarm, centrál, DO
Moderátor: Moderátoři
- Marek89
- Příspěvky: 1812
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Mám do auta dať tento centrál alebo klasický ?
http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _u-tp.html
http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _u-tp.html
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11033
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Čo je to "klasický" ?Marek89 píše:alebo klasický ?
Mě bez problému funguje něco takového: http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _do-g.html
8kg, to je myslím extrém, bude to řachat jak hrom.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
-
- Příspěvky: 759
- Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
- Bydliště: Šurany -SK
- Kontaktovat uživatele:
Neviem co za motorceky a zamky to teda mate ale ja som so zadnymi dverami nemal ziadny problem. Som to narocky vyskusal stou pruzinkou a veselo to chodilo ziadny problem. Je pravda ze preventivne som ju odtial vyhodil na kolko som vyhadzoval aj tiahla na ktore isli tie cudliky.
530i
Chatka 12 4ever![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Expedicia Eesti 2010
Chatka 12 4ever
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Expedicia Eesti 2010
neviem, mne fachali vsetky predne vzdy v pohode zadne co fusovali tak preto ze mi to drhlo o tapacir
ale na nive mi uz odislo niekolko motorcekov(asi 4 kusky) len neviem ci to nebude tym, ze nemaju radi vodu
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
ale na nive mi uz odislo niekolko motorcekov(asi 4 kusky) len neviem ci to nebude tym, ze nemaju radi vodu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Marek89
- Příspěvky: 1812
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Mám niekoľko otázok.
1. pod pojmom nastavenie kabeláže na central sa rozumie nastavenie kábeláže, tak aby dostala na obe strany rovnako ?
2. ako alebo kade máte natiahnuté káble na predné a zadné dvere.
3. pri niektorých centráloch je napísané "otočná hlava motorčeka" a "zdvih tiahla". Zdvih tiahla pre central do Lady je lepšie 15mm alebo 20mm a k čomu je dobrá otočná hlava motorčeka ? Montoval som s kamarátom central do Š120 ale už si nepamätám na niektoré veci.
1. pod pojmom nastavenie kabeláže na central sa rozumie nastavenie kábeláže, tak aby dostala na obe strany rovnako ?
2. ako alebo kade máte natiahnuté káble na predné a zadné dvere.
3. pri niektorých centráloch je napísané "otočná hlava motorčeka" a "zdvih tiahla". Zdvih tiahla pre central do Lady je lepšie 15mm alebo 20mm a k čomu je dobrá otočná hlava motorčeka ? Montoval som s kamarátom central do Š120 ale už si nepamätám na niektoré veci.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
1. - Ano. Někdy je to nutné.
2. - To tak nějak samo vyplyne ze situace při montáži.
Dobré je použít do dveří gumové průchodky, jaké jsou k vidění např. ve felicii.
3. - Otočná hlava netřeba, zdvih 15mm zcela dostačuje.
2. - To tak nějak samo vyplyne ze situace při montáži.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
3. - Otočná hlava netřeba, zdvih 15mm zcela dostačuje.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Milda
- Příspěvky: 238
- Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
- Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
- Kontaktovat uživatele:
zapojení relé
Poradí mi někdo jak zapojit relé?
Mám centrál i s otevíráním kufru a v návodu píší, že na otevírání kufru je nutno použít relé. Spínací proud musí být max. 300mA.
Mám tady nějaké relé (viz. foto), ale nevím jak to zapojit, Motorek má 2 dráty, ta krabička 1 drát (mínus) a relé 5 kontaktů co s tím?
Mám centrál i s otevíráním kufru a v návodu píší, že na otevírání kufru je nutno použít relé. Spínací proud musí být max. 300mA.
Mám tady nějaké relé (viz. foto), ale nevím jak to zapojit, Motorek má 2 dráty, ta krabička 1 drát (mínus) a relé 5 kontaktů co s tím?
- Marek89
- Příspěvky: 1812
- Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
- Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
- Kontaktovat uživatele:
Tak by si to mohol skúsiť zapojiť. Dá sa na to použiť aj 4 kontaktové relé. Nie som si síce na 100% istý, ale tak by sa to mohlo dať.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne pon čer 30, 2008 14:52, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Preboha NIEEEE takto zapojene je to na H....O!!!!
Rele bude stale zopnute a pokusas sa ovladat motor, ktory ma spotrebu niekolko amper vystupom z ovladania, ktore zvlada max 300mA!!!!
Chvalabohu obrazok v predchadzajucom prispevku bol uz vymazany.
Ak ta ovladacia krabicka spina pri ovladani minus, tak ho zapojis na cievku rele (86), druhy koniec cievky rele (85) na +12V.
Motor zapojis minusom na kostru, plus pripojis na spinaci kontat rele (87), druhy kontakt rele (30) zapojis na +12V.
Funguje to nasledovne:
Ak ides otvorit kufor, ovladacia krabicka ma na vystupe minus, cievkou rele tecie prud (cca 80mA), zopne sa silovy kontakt ( spoji sa 30 a 87) a do motora tecie cez kontakt prud (niekolko amperov).
Rele bude stale zopnute a pokusas sa ovladat motor, ktory ma spotrebu niekolko amper vystupom z ovladania, ktore zvlada max 300mA!!!!
Chvalabohu obrazok v predchadzajucom prispevku bol uz vymazany.
Ak ta ovladacia krabicka spina pri ovladani minus, tak ho zapojis na cievku rele (86), druhy koniec cievky rele (85) na +12V.
Motor zapojis minusom na kostru, plus pripojis na spinaci kontat rele (87), druhy kontakt rele (30) zapojis na +12V.
Funguje to nasledovne:
Ak ides otvorit kufor, ovladacia krabicka ma na vystupe minus, cievkou rele tecie prud (cca 80mA), zopne sa silovy kontakt ( spoji sa 30 a 87) a do motora tecie cez kontakt prud (niekolko amperov).
Naposledy upravil(a) Roman dne pon čer 30, 2008 18:45, celkem upraveno 1 x.
Roman