Alarm, centrál, DO

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

pohoda šla ven sama :)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Mám do auta dať tento centrál alebo klasický ?

http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _u-tp.html
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11033
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Marek89 píše:Mám do auta dať tento centrál alebo klasický ?
Nedávej žádný :mrgreen: , stejně to je k ničemu, kdyby to bylo potřebné, soudruzi by to tam jistě dali.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Marek89 píše:alebo klasický ?
Čo je to "klasický" ?

Mě bez problému funguje něco takového: http://www.autoalarmy.sk/katalog/centra ... _do-g.html

8kg, to je myslím extrém, bude to řachat jak hrom.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

Neviem co za motorceky a zamky to teda mate ale ja som so zadnymi dverami nemal ziadny problem. Som to narocky vyskusal stou pruzinkou a veselo to chodilo ziadny problem. Je pravda ze preventivne som ju odtial vyhodil na kolko som vyhadzoval aj tiahla na ktore isli tie cudliky.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

neviem, mne fachali vsetky predne vzdy v pohode zadne co fusovali tak preto ze mi to drhlo o tapacir :oops:

ale na nive mi uz odislo niekolko motorcekov(asi 4 kusky) len neviem ci to nebude tym, ze nemaju radi vodu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Mám niekoľko otázok.

1. pod pojmom nastavenie kabeláže na central sa rozumie nastavenie kábeláže, tak aby dostala na obe strany rovnako ?

2. ako alebo kade máte natiahnuté káble na predné a zadné dvere.

3. pri niektorých centráloch je napísané "otočná hlava motorčeka" a "zdvih tiahla". Zdvih tiahla pre central do Lady je lepšie 15mm alebo 20mm a k čomu je dobrá otočná hlava motorčeka ? Montoval som s kamarátom central do Š120 ale už si nepamätám na niektoré veci.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

1. - Ano. Někdy je to nutné.
2. - To tak nějak samo vyplyne ze situace při montáži. :wink: Dobré je použít do dveří gumové průchodky, jaké jsou k vidění např. ve felicii.
3. - Otočná hlava netřeba, zdvih 15mm zcela dostačuje.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 238
Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
Kontaktovat uživatele:

zapojení relé

Příspěvek od Milda »

Poradí mi někdo jak zapojit relé?

Mám centrál i s otevíráním kufru a v návodu píší, že na otevírání kufru je nutno použít relé. Spínací proud musí být max. 300mA.

Mám tady nějaké relé (viz. foto), ale nevím jak to zapojit, Motorek má 2 dráty, ta krabička 1 drát (mínus) a relé 5 kontaktů co s tím?
Přílohy
relé má označení:<br />YL-315-C-12VDC<br />NO:40A/14VDC<br />NC:30A/14VDC<br />CS
relé má označení:
YL-315-C-12VDC
NO:40A/14VDC
NC:30A/14VDC
CS
Lada 2101 = 2003 až 2005
Lada 2107 = 2006 až -
http://milda2107.rajce.idnes.cz/?sort=albumName
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Tak by si to mohol skúsiť zapojiť. Dá sa na to použiť aj 4 kontaktové relé. Nie som si síce na 100% istý, ale tak by sa to mohlo dať.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne pon čer 30, 2008 14:52, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Preboha NIEEEE takto zapojene je to na H....O!!!!
Rele bude stale zopnute a pokusas sa ovladat motor, ktory ma spotrebu niekolko amper vystupom z ovladania, ktore zvlada max 300mA!!!!
Chvalabohu obrazok v predchadzajucom prispevku bol uz vymazany.
Ak ta ovladacia krabicka spina pri ovladani minus, tak ho zapojis na cievku rele (86), druhy koniec cievky rele (85) na +12V.
Motor zapojis minusom na kostru, plus pripojis na spinaci kontat rele (87), druhy kontakt rele (30) zapojis na +12V.
Funguje to nasledovne:
Ak ides otvorit kufor, ovladacia krabicka ma na vystupe minus, cievkou rele tecie prud (cca 80mA), zopne sa silovy kontakt ( spoji sa 30 a 87) a do motora tecie cez kontakt prud (niekolko amperov).
Naposledy upravil(a) Roman dne pon čer 30, 2008 18:45, celkem upraveno 1 x.
Roman
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 238
Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Roman, Moc dík za vysvětlení, ale ještě bych měl malou otázečku.

Mám těch 12V přivést samostatným drátem od baterky, nebo můžu rozdvojit drát, co vede k baterce od centrálu? Ten tam má 15tku pojistku.
Přílohy
DSCF0478.gif
Lada 2101 = 2003 až 2005
Lada 2107 = 2006 až -
http://milda2107.rajce.idnes.cz/?sort=albumName
Uživatelský avatar
Kewint
Příspěvky: 1683
Registrován: stř kvě 02, 2007 13:05
Bydliště: Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kewint »

já ho mám rozdvojenej spojkama a řádně zaizolovanej....:) a neni v to žádnej problém...:)
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO
Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Myslim, ze to mozes napojit na ten jeden privod, 15A by malo stacit na odomknutie celeho auta bez problemov....
Roman
Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 238
Registrován: sob kvě 13, 2006 23:29
Bydliště: Luže/Chotěboř/MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milda »

Moc dík, hned se na to vrhnu :blob5:
Lada 2101 = 2003 až 2005
Lada 2107 = 2006 až -
http://milda2107.rajce.idnes.cz/?sort=albumName
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“