Dmatejova Laďka - krize
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Mám dotaz: bezkontaktní rozdělovač má zásuvku s třemi drátky ... co kam zapojit?
Krom toho nemám tu zásuvku ... ach jo ...
No a ještě mi chybí hadice k podtlaku, nějakou mám nasyslenou plastovou ... a taky nevim, jestli odhadnu kam co patří do novýho karbecu 2105
To jsem teda zvědavej, jestli tahle modernizace bude fungovat
Krom toho nemám tu zásuvku ... ach jo ...
No a ještě mi chybí hadice k podtlaku, nějakou mám nasyslenou plastovou ... a taky nevim, jestli odhadnu kam co patří do novýho karbecu 2105
To jsem teda zvědavej, jestli tahle modernizace bude fungovat
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Dmatejova Laďka - krize
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... t&start=15dmatej píše:Mám dotaz: bezkontaktní rozdělovač má zásuvku s třemi drátky ... co kam zapojit?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Děkuji Ti, dobrý muži! Máš u mě pivo!
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Poznatky z jízdy s novým bezkontaktním rozdělovačem a novým karbecem DAAZ.
1) Startování bez sytiče, sice to pak chce chcípnout, ale po nějakých 15s už se volnoběh udrží. Se sytičem se to uchcává.
2) Motor běží jako hodinky, velmi klidně.
3) Ohřátý motor drží 800 ot. přesně. Snížení otáček na DAAZ je trochu problém, šroub je na špatném místě a nedá se tam dostat šroubovákem.
4) Nová asi 2 roky stará cívka se přehřívá při dělší jízdě. Tuším, že jste psali, že odpor primáru by měl být kolem 1,5 Ohmu, tahle má 5, mé staré cívky polské mají 9. Prý mám obrat nějaký favorit na vrakáči
5) Zrychluje to lehce a plynule, ale mám pocit, že to zrychluje hůř než původní karbec - chybí "forsáž" druhé komory. Spotřebu ještě nevím.
Problémy:
1) Už zase neostřikuji, jelikož spínání není přes relátko, prý jsem možná udolal vypínač. Nicméně mám podezření spíš na motůrek. Uvidíme.
2) Vlastně starý problém, ale teď identifikovaný - léta mi hučí prdel. Včera jsem si jen tak nohou zhoupnul proti zadním kolům - PZ jsem vloni vyměnil poloosu, LZ jsem už nestihl. LZ zacvakala, je tam vůle jako prase, takže asi ložisko ... bude následovat další rozřezání brzdového bubnu přirostlého k poloose, utrhnout se mi je nepodařilo ...
3) Je třeba vyměnit simerinky na ventilech, neumím to, nemám na to čas, ale servisům v západních Čechách to fakt dát nechci. Ještě se mi nestalo, že by krom přezouvání gum něco nezkurvili.
4) No a jelikož si Vašátor vyžádal Laďku na svatbě, čeká jí asi přestříkání
5) Mám koupená světla Hella, nemají ale parkovačku. Tak jsem přikoupil blinkry s parkovačkou 2103, mají ale jiný rozměr.
Asi se na to vrhnu, zatímco na baráku bude schnout malta a tvrdnout beton ... takže nevím kdy, furt je co dělat ...
1) Startování bez sytiče, sice to pak chce chcípnout, ale po nějakých 15s už se volnoběh udrží. Se sytičem se to uchcává.
2) Motor běží jako hodinky, velmi klidně.
3) Ohřátý motor drží 800 ot. přesně. Snížení otáček na DAAZ je trochu problém, šroub je na špatném místě a nedá se tam dostat šroubovákem.
4) Nová asi 2 roky stará cívka se přehřívá při dělší jízdě. Tuším, že jste psali, že odpor primáru by měl být kolem 1,5 Ohmu, tahle má 5, mé staré cívky polské mají 9. Prý mám obrat nějaký favorit na vrakáči
5) Zrychluje to lehce a plynule, ale mám pocit, že to zrychluje hůř než původní karbec - chybí "forsáž" druhé komory. Spotřebu ještě nevím.
Problémy:
1) Už zase neostřikuji, jelikož spínání není přes relátko, prý jsem možná udolal vypínač. Nicméně mám podezření spíš na motůrek. Uvidíme.
2) Vlastně starý problém, ale teď identifikovaný - léta mi hučí prdel. Včera jsem si jen tak nohou zhoupnul proti zadním kolům - PZ jsem vloni vyměnil poloosu, LZ jsem už nestihl. LZ zacvakala, je tam vůle jako prase, takže asi ložisko ... bude následovat další rozřezání brzdového bubnu přirostlého k poloose, utrhnout se mi je nepodařilo ...
3) Je třeba vyměnit simerinky na ventilech, neumím to, nemám na to čas, ale servisům v západních Čechách to fakt dát nechci. Ještě se mi nestalo, že by krom přezouvání gum něco nezkurvili.
4) No a jelikož si Vašátor vyžádal Laďku na svatbě, čeká jí asi přestříkání
5) Mám koupená světla Hella, nemají ale parkovačku. Tak jsem přikoupil blinkry s parkovačkou 2103, mají ale jiný rozměr.
Asi se na to vrhnu, zatímco na baráku bude schnout malta a tvrdnout beton ... takže nevím kdy, furt je co dělat ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
Pokud DAAZ myslis Ozon, tak:dmatej píše:Poznatky z jízdy s novým bezkontaktním rozdělovačem a novým karbecem DAAZ.
1) Startování bez sytiče, sice to pak chce chcípnout, ale po nějakých 15s už se volnoběh udrží. Se sytičem se to uchcává.
5) Zrychluje to lehce a plynule, ale mám pocit, že to zrychluje hůř než původní karbec - chybí "forsáž" druhé komory. Spotřebu ještě nevím.
1) uchcavat se to nesmi. sytic musi fungovat uplne normalne. I na teplem motoru by mel sytic fungovat bez toho, ze by se motor nejak dusil atd.
5) druha komora je podltakova, blbe se optam, mas zapojeny podtlak? efekt "forsaze" by se dostavovat mel, ale nemusi se dostavit za vsech okolnosti. zjednodusene receno, v nizkych otackach se pri plnem plynu druha komora hned neotevre, zacne se otvirat az se vzrustajicimi otackami. pokud uz vyssi tocky mas a jedes na jednu komoru, pak pri seslapnuti na plno dojde ke zmene zvuku a mozna i zatahu
VAZ 2104 1.3 1989
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Podtlak zapojený je.
Forsáž není, nebo aspoň není taková, prostě protože druhá komora je na tomhle karbecu "cvrček" proti II. Zatím to neřeším, víc bolí to zapaplování, protože to samo může mít taky efekt.
Jinak svíčky BERU zatím hodnotím proti Brisku dost negativně - velmi špatně snáší olej, brisky byly sice mastné, ale elektrody byly čistě opálené, Beru se zasírají a nedokážou se toho zbavit. Ale ještě si je nechám, třeba se to zlepší se zapalováním. Totéž se týká sytiče, když jsem je očistil, bylo to ok; nejhorší je chvíli chcíplý motor po delší jízdě - cívka přehřátá, bez sytiče to startuje špatně a se sytičem se to uchčije definitivně.
Včera mě Laďuša, MZ a Jarda natlačili do dvora v kopci rychle a nehlučně
Tam jsem zjistil, že cívka je horká ... ráno jsem ale natočil a dojel bez problémů.
Forsáž není, nebo aspoň není taková, prostě protože druhá komora je na tomhle karbecu "cvrček" proti II. Zatím to neřeším, víc bolí to zapaplování, protože to samo může mít taky efekt.
Jinak svíčky BERU zatím hodnotím proti Brisku dost negativně - velmi špatně snáší olej, brisky byly sice mastné, ale elektrody byly čistě opálené, Beru se zasírají a nedokážou se toho zbavit. Ale ještě si je nechám, třeba se to zlepší se zapalováním. Totéž se týká sytiče, když jsem je očistil, bylo to ok; nejhorší je chvíli chcíplý motor po delší jízdě - cívka přehřátá, bez sytiče to startuje špatně a se sytičem se to uchčije definitivně.
Včera mě Laďuša, MZ a Jarda natlačili do dvora v kopci rychle a nehlučně
Tam jsem zjistil, že cívka je horká ... ráno jsem ale natočil a dojel bez problémů.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- MacGyver
- Příspěvky: 1541
- Registrován: úte lis 11, 2008 16:59
- Bydliště: Plzeň/Prášily
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Byl to Jarda, Jarda a MZ. Laďuša seděl na zápraží a pil pivo .
Lada 2103 r.v.77 "Hranatá nádhera"
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
Lada 2107 r.v.86 štrejchnutá tankem
Já chci jenom jezdit. Já CHCI!!!
My Other Car Is A Millennium Falcon
člen Ladaklub ultras
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Ine, poctivě dokumentoval
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Dmatejova Laďka - krize
S horkou cívkou na bezkontaktu jsem měl také strašný problém, dal jsem jí přes Tommela Corymu zreklamovat, pár let zpátky, ale ještě nevim, jak to dopadlo. každopádně jsem tam vrátil původní a s ní to jezdí normálně. Asi taky kuchnu nějaký fáčko, ať je tam to, co tam patří, ale s tou původní se to chová normálně.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Tak sorry, Jardové, já v tej rychlosti ani nestíhal sledovat, kdo mě tlačí, byl to servis pomalu jak někde na Le Mans, sotva jsem stihl zpátky nastoupit a už to jelo
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Cívku mám novou tuningovou od Vašenkova, zatím OK.
Dneska jsem vypreparoval táhlo ruční brzdy, PZ strana je zarezlá tak, že se to ani nehlo. Upozorňovali mě na to na STK, ale působil jsem přesvědčivě, tak na podruhé mě pustil (s jiným bubnem). To jsem si myslel, že to je házením bubnu, který opravdu házel, ale pak se mi to trochu rozleželo v hlavě.
Obul jsem liťáky od Vašátora, které jsem asi 5 let syslil, rozměrem 175/65 R14, podle tabulek by měl být obvod cca o 1% menší než 165/80 R13. Aspoň nedřou o podběhy
No ... a než vyrazím na Moravu, musím ...
1) Koupit nové táhlo, tohle má i propálený bowden a nějak mi nestojí za rozhýbávání (i když se mi to nakonec povedlo, ale to jsem už zabral hodně fest )
2) Vystříhat s plechu konečně trojúhleníčky před 2105 okna, jelikož zpětná zrcátka 2107x dle mých představ jsem nesehnal a izolačkový tuzing mě už nějak omrzel
3) Mám objednaný materiál na broušení a lakování, tak poprvé v životě vyzkouším, jak se lakuje s kompresorem a ne štětkou
4) Taky rovnou vystříkám dutiny - napřed asi nějakou naředěnou antikorozní barvou, to už jsem zkoušel, na rez se to chytá dobře a prosákne jí to. U některých mít jsem měl zase vydinu vrakoviště, ale pak jsem si uvědomil, že s flexou a svářečkou už zacházet umím a spravit se dá všechno ... tak co
5) Asi až někdy poté potřebuji vyměnit simerinky na ventilech. To jsem nikdy nedělal a nějak nevím, jak sundat pružiny. Přípravek nemám ... Plavcova metoda se mi nějak nepozdává ... nějaký hint? Dá se to někde koupit? Sundat vačku, měnit vahadla atp., to už ovládám levou zadní
Ok, objednán stahovák za 560 Kč ... hin sa hukáže
Dneska jsem vypreparoval táhlo ruční brzdy, PZ strana je zarezlá tak, že se to ani nehlo. Upozorňovali mě na to na STK, ale působil jsem přesvědčivě, tak na podruhé mě pustil (s jiným bubnem). To jsem si myslel, že to je házením bubnu, který opravdu házel, ale pak se mi to trochu rozleželo v hlavě.
Obul jsem liťáky od Vašátora, které jsem asi 5 let syslil, rozměrem 175/65 R14, podle tabulek by měl být obvod cca o 1% menší než 165/80 R13. Aspoň nedřou o podběhy
No ... a než vyrazím na Moravu, musím ...
1) Koupit nové táhlo, tohle má i propálený bowden a nějak mi nestojí za rozhýbávání (i když se mi to nakonec povedlo, ale to jsem už zabral hodně fest )
2) Vystříhat s plechu konečně trojúhleníčky před 2105 okna, jelikož zpětná zrcátka 2107x dle mých představ jsem nesehnal a izolačkový tuzing mě už nějak omrzel
3) Mám objednaný materiál na broušení a lakování, tak poprvé v životě vyzkouším, jak se lakuje s kompresorem a ne štětkou
4) Taky rovnou vystříkám dutiny - napřed asi nějakou naředěnou antikorozní barvou, to už jsem zkoušel, na rez se to chytá dobře a prosákne jí to. U některých mít jsem měl zase vydinu vrakoviště, ale pak jsem si uvědomil, že s flexou a svářečkou už zacházet umím a spravit se dá všechno ... tak co
5) Asi až někdy poté potřebuji vyměnit simerinky na ventilech. To jsem nikdy nedělal a nějak nevím, jak sundat pružiny. Přípravek nemám ... Plavcova metoda se mi nějak nepozdává ... nějaký hint? Dá se to někde koupit? Sundat vačku, měnit vahadla atp., to už ovládám levou zadní
Ok, objednán stahovák za 560 Kč ... hin sa hukáže
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
Koukám, že jsi se do toho pořádně obul, tak to má být .
Dutiny bych vystříkal Blokátorem koroze od Hostagrundu. Je potřeba udělat pořádnou mlhovinu, blokátor koroze má velkou vydatnost, stačí jedna malá kapička a rozpije se krásně do okolí. Už jsem s ním dutiny stříkal, mlhovina se valila ze všech stran a krásně se to rozpilo. Jen bych v tomto případě prvně dělal dutiny a až potom teprve lakoval. Pokud by jsi do dutin stříkal něco mastného, tak přesně obráceně - prvně lakovat a až pak mastnotu do dutin.
Co se týče stahování pružin ventilů, při sundávání musíš pružinu srazit kladivem - já používám 21 klíč na svíčky, velký kladivo, rukavici a na pružinu magnet - zajišťovací měsíčky pak neodletí do pryč.
A jak to na těch mých kolech jezdí? Bude nějaká fotka?
Dutiny bych vystříkal Blokátorem koroze od Hostagrundu. Je potřeba udělat pořádnou mlhovinu, blokátor koroze má velkou vydatnost, stačí jedna malá kapička a rozpije se krásně do okolí. Už jsem s ním dutiny stříkal, mlhovina se valila ze všech stran a krásně se to rozpilo. Jen bych v tomto případě prvně dělal dutiny a až potom teprve lakoval. Pokud by jsi do dutin stříkal něco mastného, tak přesně obráceně - prvně lakovat a až pak mastnotu do dutin.
Co se týče stahování pružin ventilů, při sundávání musíš pružinu srazit kladivem - já používám 21 klíč na svíčky, velký kladivo, rukavici a na pružinu magnet - zajišťovací měsíčky pak neodletí do pryč.
A jak to na těch mých kolech jezdí? Bude nějaká fotka?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Tady máš fotku, první jízda po obutí
Zatím jsem toho moc nenajel díky té ruční brzdě, ale už mám koupený nový bowden, tak snad se k tomu o víkendu dostanu ... a pak bude na řadě lakovačka ... a dovolená
Zatím jsem toho moc nenajel díky té ruční brzdě, ale už mám koupený nový bowden, tak snad se k tomu o víkendu dostanu ... a pak bude na řadě lakovačka ... a dovolená
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Dmatejova Laďka - krize
áááách to je krása
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dmatejova Laďka - krize
Hlásím příjezd, Laďka (aka borgská krychle, zelená příšera, VAZ 2101) po generálce zadních brzd a s již dříve osazeným karburátorem OZON a elektronickým zapalováním a s mou stále stejně těžkou nohou jezdí za celkem pěkných 8,2 litru na 100km. Jede to ale málo, max. asi 140 tacho, dá se to sice přetáčet (2-80, 3-115), ale ten výkon byl s původním Weberem II podle mě lepší. Holt si ještě pohraju s tryskami a vzdušníky, asi ...
Olej ani vodu nebylo třeba přilejvat, překvapivě.
Zpátky jsme kolonu rozložili, jelikož kluci chtěli jet asi 50km po D1 a já se chtěl "kochat".
Většina řidičů jela celkem pomalu, ale předvídatelně a pěkně.
Jen jednou se mě pokoušel vytlačti nějaký pseudosuv Hyunday, navíc málem sejmul i další aut v koloně, předjíždějíc proti horizontu. Seznámil jsem ho s klaksonem, i zřel prostředník. Nemůžu se ubránit dojmu, že poklepání na čelo má větší moc. Naštěstí se nezabil ... ani nikoho jiného.
Jednou jsem předjížděl já na dost úzké silnici, nebylo to příjemné asi nikomu, ale když jede 10 aut za jedním 40, prostě jsem an jedné dlouhatánské rovince jel. Můj podvozek ten terén dával
No a asi 100km před Plzní jsem jel za nějakou pani s Golfem II, do kopce jí to jelo tak stejně, přes 110 nejezdila, tak jsem časem vzdal pokusy o předjíždění a přizpůsobil se. Předjížděli jsme spolu . Až někde před Přešticemi jsem jí konečně přeskočil a pak trochu zvolnila, aspoň mi přišlo. Překáželi jsme jednou nějakému trotlovi s Hummerem H2 (homerem h2), který nás pak předjížděl do obce a o chvíli později podobně na plný plyn předjížděl jiné ... podle zvuku mi přišlo, že každé takové sešlápnutí pedálu u něj znamená litr benzínu do motoru, který se beztak zadírá. Mělo to fakt strašnej zvuk, tak mě napadá, něco jako tank
No a pak nás zdržoval v každé zatáčce ...
Někde u Jindřichova Hradce jsem dokonce zmoknul, to vám byla kráááása ... u nás je dál sucho a vypadá to, že mi přibývají stromy na seznamu těch k zalití ... zavání to tragédií ...
Jinak doufám, že Vašátora a Vendulku nějak moc netrápilo, že Laďka vypadá dost omšele a opotřebovaně, ale aspoň vám všechny ty krásný fotky nebudou vypadat tak kýčovitě dokonale
Vůbec jsem nestíhal, co jsem měl v plánu, snaha byla, ale líp jsem to nedal ...
Nicméně dorazil jsem a jsem moc rád, že jsem mohl být u toho, taková událost se už nikdy nestane
Olej ani vodu nebylo třeba přilejvat, překvapivě.
Zpátky jsme kolonu rozložili, jelikož kluci chtěli jet asi 50km po D1 a já se chtěl "kochat".
Většina řidičů jela celkem pomalu, ale předvídatelně a pěkně.
Jen jednou se mě pokoušel vytlačti nějaký pseudosuv Hyunday, navíc málem sejmul i další aut v koloně, předjíždějíc proti horizontu. Seznámil jsem ho s klaksonem, i zřel prostředník. Nemůžu se ubránit dojmu, že poklepání na čelo má větší moc. Naštěstí se nezabil ... ani nikoho jiného.
Jednou jsem předjížděl já na dost úzké silnici, nebylo to příjemné asi nikomu, ale když jede 10 aut za jedním 40, prostě jsem an jedné dlouhatánské rovince jel. Můj podvozek ten terén dával
No a asi 100km před Plzní jsem jel za nějakou pani s Golfem II, do kopce jí to jelo tak stejně, přes 110 nejezdila, tak jsem časem vzdal pokusy o předjíždění a přizpůsobil se. Předjížděli jsme spolu . Až někde před Přešticemi jsem jí konečně přeskočil a pak trochu zvolnila, aspoň mi přišlo. Překáželi jsme jednou nějakému trotlovi s Hummerem H2 (homerem h2), který nás pak předjížděl do obce a o chvíli později podobně na plný plyn předjížděl jiné ... podle zvuku mi přišlo, že každé takové sešlápnutí pedálu u něj znamená litr benzínu do motoru, který se beztak zadírá. Mělo to fakt strašnej zvuk, tak mě napadá, něco jako tank
No a pak nás zdržoval v každé zatáčce ...
Někde u Jindřichova Hradce jsem dokonce zmoknul, to vám byla kráááása ... u nás je dál sucho a vypadá to, že mi přibývají stromy na seznamu těch k zalití ... zavání to tragédií ...
Jinak doufám, že Vašátora a Vendulku nějak moc netrápilo, že Laďka vypadá dost omšele a opotřebovaně, ale aspoň vám všechny ty krásný fotky nebudou vypadat tak kýčovitě dokonale
Vůbec jsem nestíhal, co jsem měl v plánu, snaha byla, ale líp jsem to nedal ...
Nicméně dorazil jsem a jsem moc rád, že jsem mohl být u toho, taková událost se už nikdy nestane
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).