Stránka 17 z 38

Re: 2101

Napsal: ned říj 09, 2011 20:11
od MartasBrno
Laďuša, zlatý žigulácký lampy. Ale teda ještě ty co jsou na 125 jsou zajímavý.

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 03:21
od Mičun
Takže 011 jest luxusnější model 01???
Mně spíš příde než luxusnější, tak jiný, prostě aby si zákazník vybral, co se mu líbí...
A navíc si myslím, že 01 je oproti východním lidovým autům té doby docela luxusní i tak...

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 05:49
od Luděk Musil
Ljoňa píše:Takže 011 jest luxusnější model 01? ...
No ve své podstatě ano.
Teď jjsem si vzpomněl ještě na jeden rozdíl v interiéru a tím je nožní pumpa na ostřikovače skel.
Ale s náběhem výroby 1300 se postupně (téměř) všechny modernizace promítly i do 1200. L.

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 13:06
od Teepee
Zapomenut byl volant, v 011 bez středového kruhu.
Pak 011 signalizace hladiny brzdové kapaliny.

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 14:26
od mayo456
jedna namiesto dvoch nádržiek na brzdovú kvapalinu, iné kľučky na sťahovanie okien.. ozaj mala 1300vka kľuku alebo nie?

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 16:20
od Laďuša
Mluvit o 21011 jako o luxusnější verzi 2101 je podle mě dost nadnesený, dyť je to v podstatě jenom jiná motorizace s pár jinýma detailama, z nichž většina šla záhy i do 2101 ;)

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 16:32
od Cory
aj tak je ta strategia nejaka zvlastna...u inych aut sa detaily odlisuju stupnom vybavy a u lady hned inym typom :mrgreen: napr. 2101 a 21011....alebo 2103 a 2106...2105 a 2107

Re: 2101

Napsal: úte říj 11, 2011 22:02
od mayo456
ale veď aj bmw ma typové rady a odlišujú sa motormi, pričom stupne výbavy nemá :D

Re: 2101

Napsal: stř říj 12, 2011 13:28
od Mičun
Neexistují k těmto autům a vůbec ke všem žigulům nějaké origo prospekty???
Dělám taky do Wartburgů a k těm je možné najít kompletní prospekty za celou výrobu...
A k žigulům nic???Tam by sme se dozvědeli, pro koho byl který model zamýšlen...

Re: 2101

Napsal: stř říj 12, 2011 14:24
od Teepee
Cory píše:aj tak je ta strategia nejaka zvlastna...u inych aut sa detaily odlisuju stupnom vybavy a u lady hned inym typom :mrgreen: napr. 2101 a 21011....alebo 2103 a 2106...2105 a 2107
Noo, tak exotický to není, Škoda 105, Škoda 120, Škoda 125, Škoda 130 se lišily objemem motoru, nebo dokonce jen použitím pětistupňové převodovky. V rámci typu pak byly výbavy L (Luxe) GL (GranddeLuxe), jenže taky LS, nebo GLS a to byl signál zvýšeného kompresního poměru a nutnosti používat víceoktanový benzín opoti L. A tím LS si ani nejsem jistý, jestli to vůbec bylo. A třeba kombinace Škoda 125GLS (palubka ze 130L, zadní náprava se šikmými rameny a palivo Super 96) prostě neexistovala.
Ale existovala Škoda 120L a Škoda 120L a přitom jedna byla eMko a druhá užovka!

To je teprve hokej!

Takže základní model VAZ 2101 a jeho vylepšení VAZ 21011, to je ještě dobrý!

Re: 2101

Napsal: stř říj 12, 2011 21:42
od mayo456
škoda 120 LS bola aj užovka aj emkova a tiež aj v mkovej verzia 105 GL

Re: 2101

Napsal: stř říj 12, 2011 23:57
od Hurikán
Nejsem si sice jistý, ale mám takový silný pocit, :) že tohle vlákno je věnované modelu 2101 a ne nějakým Škochtlím. Proto v debatě na toto téma pokračujte někde jinde. Sekci tady na to máme. ;)

Re: 2101

Napsal: pon lis 28, 2011 23:15
od ruzis1
Zdarec chlapi chtel jsem se zeptat kde najdu cislo karoserie u lady 2101? zitra si ji asi budu kupovat tak abych tam nevipadal jak uplny pitomec:D diky moc za odpovedi.

Re: 2101

Napsal: pon lis 28, 2011 23:22
od Laďuša
Otevřeš-li kapotu, pak na straně před spolujezdcem je vyražený v tej jakoby vaně hned u okna, jak je v ní motor stěračů.

Re: 2101

Napsal: pon lis 28, 2011 23:30
od Hurikán
Jde o to, jaký je to rv. U novějších je vč. vyražené ve dnu vzduchové kapsy na pravé straně, tak jak píše Laďuša. Starší série mají vč. vyražené též na pravé straně, ale tentokrát na motorové stěně, zhruba ve výšce paroží výfuku. :idea: Výrobní štítek je v tom případě shora na chladičové stěně. ;)