Stránka 16 z 19
Napsal: sob pro 26, 2009 23:27
od Maniac
Trevor píše:Ak som dobre videl niekde tak ty tam mas prevodovku z fiata 124 ?. A ta spodna hriadel to je z tej prevodovky ?
jj ta spodní je s fiata 124
Napsal: stř bře 10, 2010 19:17
od Maniac
Tak konečně mám vše v kupě, vstřikování v hromadě , pružiny z kombíka vyměněny, převodovka přeskládána, ale co mě trápí je,
že mě to beží na tři válce, je určo přilepenej vstřikovač (dva roky se to vstřikování válelo v krabici).Proto prosím o radu jestli někdo neví jak ho sprovoznit. Moc díky
Napsal: stř bře 10, 2010 20:20
od rosta
no já bych to ponořil na dva roky do benzínu-ono se to rozlepí-sorry dělám si prdel-teď jsem byl v pardubicích u jednoho maníka kterej opravoval fiaty a má spoustu náhr.dílů na prodej třeba by ho měl-jestli chceš pošlu ti číslo
Napsal: stř bře 10, 2010 21:44
od Yellow01
Rosťo, ten kontakt bych prosím tě taky využil, potřebuju taky něco na dvoulitra. Díky
Napsal: čtv bře 11, 2010 13:18
od rosta
jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště
Napsal: čtv bře 11, 2010 16:20
od Saša
Pokud pude nasunout nějakou hadičku na vstřik (na tu stranu kde stříká) tak skusit natlakovat a na kontakty přivést napětí . Skusit jestli cvaká - jestli ne tak změřit ohmetrem vinutí) . Když motor běží skoušels jestli jdou na vstřik pulzy (třeba LED kou s odporem 1k) musí blikat .
Napsal: čtv bře 11, 2010 19:00
od Yellow01
rosta píše:jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště
Díky
Napsal: čtv bře 11, 2010 19:58
od Maniac
TAk díky moc. nakonec to teda byl zalepenej vstřikovač ,očistino a stačilo jemně postrčit jehličku aby se odlepila.
Takže zase běží. Akorát mě zarazilo jak málo se jehla u vstřikovačů posová až si říkám že tím nemůže nic vstřikovat
,ale hlavně že to jde
Napsal: čtv bře 11, 2010 22:57
od Little Red Riding Hood
Maniac, no tak to je super.. o vikendu sem si řkal že bych se stavil.. mam pro tebe tu gumu..
Napsal: pát bře 12, 2010 16:37
od Saša
Maniac píše: Akorát mě zarazilo jak málo se jehla u vstřikovačů posová až si říkám že tím nemůže nic vstřikovat
Na You Tube je toho spousty . Třeba
http://www.youtube.com/watch?v=S6AdnGtTOxI
Napsal: pát bře 12, 2010 18:39
od Maniac
Little Red Riding Hood píše:Maniac, no tak to je super.. o vikendu sem si řkal že bych se stavil.. mam pro tebe tu gumu..
Jj to by bylo fajn stav se
Máš recht. Jinak myslíš že se dá nějak změřit jestli vstřikuje správně? Třeba jestli tím jak byl přilepenej se nepoškodil?
rosta píše:jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště
Díky snad se nebude nikdy hodit
Ale moc díky
Napsal: pát bře 12, 2010 19:18
od Saša
Maniac píše:Jinak myslíš že se dá nějak změřit jestli vstřikuje správně? Třeba jestli tím jak byl přilepenej se nepoškodil?
Vyndat a kouknout se jak "práší" . Poškození "přilepením" bych se nabál , spíš případných nečistot které se mohly dovnitř dostat .
Napsal: pon bře 15, 2010 17:38
od Maniac
A nejede to vůbec . grrrrrr. zničohožnic . Sašo nevíš jak je to s konektry u vstřikovačů?
Na jeden jde (+) 12V trvale to vím a ten druhej je (-) ? Protože mi na obouch jde napětí +12
Díky moc už nevím co stím, mám takovej strach jestli někde neprdla dioda která usměrňuje prod v ECU . PAk to můžu rovnou vyhodit
Napsal: pon bře 15, 2010 18:26
od Saša
Na všechný vstřikovače je přivedeno klíčkové + a přes ŘJ se uzemňují . Proto když to neběží tak je na obou kontaktech vstřikovače + . Samozřejmně když je vstřik zapojen . Po vytažení konektoru je na jednom pinu + a na druhém "nic" . Pokud by na obou bylo + (při odpojených všech vstřicích-může to bejt polosekvence) tak může být někde přerušená zem (kostra) , ale to je velmi nebezpečné pro ŘJ .
Nemáš SKYPE ?
Napsal: pon bře 15, 2010 19:29
od Maniac
jasně mám můj nick je maniac2103.Tak jak budeš moct ozvy se prosím.