Stránka 16 z 19

Napsal: sob pro 26, 2009 23:27
od Maniac
Trevor píše:Ak som dobre videl niekde tak ty tam mas prevodovku z fiata 124 ?. A ta spodna hriadel to je z tej prevodovky ?
jj ta spodní je s fiata 124

Napsal: stř bře 10, 2010 19:17
od Maniac
Tak konečně mám vše v kupě, vstřikování v hromadě , pružiny z kombíka vyměněny, převodovka přeskládána, ale co mě trápí je, :| že mě to beží na tři válce, je určo přilepenej vstřikovač (dva roky se to vstřikování válelo v krabici).Proto prosím o radu jestli někdo neví jak ho sprovoznit. Moc díky :?:

Napsal: stř bře 10, 2010 20:20
od rosta
no já bych to ponořil na dva roky do benzínu-ono se to rozlepí-sorry dělám si prdel-teď jsem byl v pardubicích u jednoho maníka kterej opravoval fiaty a má spoustu náhr.dílů na prodej třeba by ho měl-jestli chceš pošlu ti číslo

Napsal: stř bře 10, 2010 21:44
od Yellow01
Rosťo, ten kontakt bych prosím tě taky využil, potřebuju taky něco na dvoulitra. Díky

Napsal: čtv bře 11, 2010 13:18
od rosta
jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště

Napsal: čtv bře 11, 2010 16:20
od Saša
Pokud pude nasunout nějakou hadičku na vstřik (na tu stranu kde stříká) tak skusit natlakovat a na kontakty přivést napětí . Skusit jestli cvaká - jestli ne tak změřit ohmetrem vinutí) . Když motor běží skoušels jestli jdou na vstřik pulzy (třeba LED kou s odporem 1k) musí blikat .

Napsal: čtv bře 11, 2010 19:00
od Yellow01
rosta píše:jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště
Díky

Napsal: čtv bře 11, 2010 19:58
od Maniac
TAk díky moc. nakonec to teda byl zalepenej vstřikovač ,očistino a stačilo jemně postrčit jehličku aby se odlepila. :lol: Takže zase běží. Akorát mě zarazilo jak málo se jehla u vstřikovačů posová až si říkám že tím nemůže nic vstřikovat :),ale hlavně že to jde :)

Napsal: čtv bře 11, 2010 22:57
od Little Red Riding Hood
Maniac, no tak to je super.. o vikendu sem si řkal že bych se stavil.. mam pro tebe tu gumu..

Napsal: pát bře 12, 2010 16:37
od Saša
Maniac píše: Akorát mě zarazilo jak málo se jehla u vstřikovačů posová až si říkám že tím nemůže nic vstřikovat
Na You Tube je toho spousty . Třeba http://www.youtube.com/watch?v=S6AdnGtTOxI

Napsal: pát bře 12, 2010 18:39
od Maniac
Little Red Riding Hood píše:Maniac, no tak to je super.. o vikendu sem si řkal že bych se stavil.. mam pro tebe tu gumu..
Jj to by bylo fajn stav se :)
Saša píše:Na You Tube je toho spousty . Třeba http://www.youtube.com/watch?v=S6AdnGtTOxI
Máš recht. Jinak myslíš že se dá nějak změřit jestli vstřikuje správně? Třeba jestli tím jak byl přilepenej se nepoškodil?
rosta píše:jméno si nepamatuju ale číslo mám -774711300-má autodílnu v pardubicích na staré poště
Díky snad se nebude nikdy hodit :lol: Ale moc díky :)

Napsal: pát bře 12, 2010 19:18
od Saša
Maniac píše:Jinak myslíš že se dá nějak změřit jestli vstřikuje správně? Třeba jestli tím jak byl přilepenej se nepoškodil?
Vyndat a kouknout se jak "práší" . Poškození "přilepením" bych se nabál , spíš případných nečistot které se mohly dovnitř dostat .

Napsal: pon bře 15, 2010 17:38
od Maniac
A nejede to vůbec . grrrrrr. zničohožnic . Sašo nevíš jak je to s konektry u vstřikovačů?
Na jeden jde (+) 12V trvale to vím a ten druhej je (-) ? Protože mi na obouch jde napětí +12 :?: Díky moc už nevím co stím, mám takovej strach jestli někde neprdla dioda která usměrňuje prod v ECU . PAk to můžu rovnou vyhodit :evil:

Napsal: pon bře 15, 2010 18:26
od Saša
Na všechný vstřikovače je přivedeno klíčkové + a přes ŘJ se uzemňují . Proto když to neběží tak je na obou kontaktech vstřikovače + . Samozřejmně když je vstřik zapojen . Po vytažení konektoru je na jednom pinu + a na druhém "nic" . Pokud by na obou bylo + (při odpojených všech vstřicích-může to bejt polosekvence) tak může být někde přerušená zem (kostra) , ale to je velmi nebezpečné pro ŘJ .
Nemáš SKYPE ?

Napsal: pon bře 15, 2010 19:29
od Maniac
jasně mám můj nick je maniac2103.Tak jak budeš moct ozvy se prosím.