Stránka 16 z 25
Napsal: ned říj 18, 2009 14:40
od peet2101
Pája píše:ale nic moc rozdíl
Si děláš srandu ne? Já sem se těšil že bude mít 150Hp a ono nic
Napsal: pon říj 19, 2009 05:29
od Pája
Já se taky těšil a ono nic. Můj skromný odhad je 100 koní...
Napsal: pon říj 19, 2009 18:18
od Trevor
a taka blba otazka mas to zostelovane ?
Napsal: pon říj 19, 2009 20:02
od Acibuk
tak teď už bys mě možná předjel
Napsal: pon říj 19, 2009 20:33
od rosta
to chce doladit-na tom hrozně záleží-největší zátah to bude mít kolem 4500-6500 tisíc
Napsal: pon říj 19, 2009 20:52
od Pája
Sakra vy ste všichni chytrý... Kdyby mi aspoň někdo řek jak na to...
Napsal: pon říj 19, 2009 21:16
od čmelák
jedine co aj viem ze tam pichne do tych dierok hadicky na taku masinku a to nejako steluje
takze asi budes muset najst nekoho kdo sa tomu venuje a spravi ti to
Napsal: pon říj 19, 2009 21:31
od Little Red Riding Hood
majo to šteloval jak??.. co sem slyšel, tak mu to prej jede pekelně..
Napsal: pon říj 19, 2009 22:56
od Saša
Hadíčky je jedna věc . Hlavní je "know-how" . Chce to alespoň teploměr výfukových plynů a lambdu . Plnou nádrž benzínu , dlouhou rovinku a hromadu času . "Blbosti" typu tlakoměr paliva , hrst trysek a vzdušníků ... a stopkama konče .
Napsal: úte říj 20, 2009 04:02
od Atex
Neverim svym ocim, dyt to musi letet jak raketa, nekde je zdrejmne hodne velka chyba. Hodne lidi mi rikalo at 40ky neberu, ze je to na 16ku malo, ale ze by to melo az tak velky vliv, to semi nechce verit ...
Napsal: úte říj 20, 2009 05:58
od Pája
To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.
To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám
, kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...
To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má...
Napsal: úte říj 20, 2009 12:29
od dusin
Stav se u řehounků.Budíky na sesynchronizování karburádtorů budou mít stopro.Nebo se stav někde v motoservise a dohdni se tam.Motorku bez toho nesešteluješ(pokud to není stříkačka).Pravděpodobně se ti to celý hádá na rozdílný směsi pro jednotlivý válce a celej motor totálně kulhá.
Napsal: úte říj 20, 2009 15:32
od Saša
Tlakoměr palova (manometr) je k sehnání za zhruba 160kč bez poštovného . Jak se zadním vývodem tak se spodním . Nejlepší je 0 - 0.8 bar , ale nemají je všude (obyč. 0 - 1.2 bar) . Jsou průměru 63mm . Bohužel papír mám na letišti takže nevím firmu . (Praha a mají je skladem) Používáme je v UL .
Napsal: stř říj 21, 2009 08:06
od Petr HC
To Pája. Pokud bych podobný problém (synchronizace klapek) řešil v amatérských podmínkách, použil bych místo diferenciálního manometru U trubici naplněnou něčím, co by v případě "nacucnutí" nevadilo motoru (např. olej M2T). Stačí tenká průhledná plastová hadička připevněná na laťku. Oba konce bych připojil přes škrtící otvory (aby olej nemohl v případě "nacucnutí" vletět do motoru najednou) na sací potrubí karburátorů za klapkami. Cena takového "přístroje" bude nepatrným zlomkem ceny profi dif. manometru a přesnost i citlivost bude dostačující . Podobně jsme to před mnoha lety řešili u svazarmovské Felicie (ještě té s laminátovou střechou) .
Napsal: stř říj 21, 2009 19:31
od VaSek
Pája píše:To LRRH: Majo to měl u nějakýho týpka, ale půlku úkonů nechápe a druhou půlku si nepamatuje.
To Saša: bez teploměru se musim obejít, lambdu mám, místo rovinky a plný nádrže mám k dispozici brzdu. Tlakoměr paliva bych bral, ten budík ještě nemám
, kde ho šikovně sehnat? Hrst trysek a vzdušníků v tomto případě stojí několik tisíc korun, takže budu asi muset k někomu, kdo takovou sadičku má...
To Atex: S obsahem musíš brát v úvahu i otáčky max. výkonu a ty mám já dost dole, takže dle výpočtů tam mám osazeny 40ky s otryskováním s lehce nadprůměrnýmy průměry trysek a vzdušníků. Druhá věc je že to podle výpočtů nejede tak jak má...
Jaký máš tedy osazení?
Něco kolem ?
Difuzory 30mm
Hlavní tryska 120
emulzní trubice 7777.8 nebo 7777.6
vzdušník 170
volnoběžná 45
Ty 40 jsou naprosto optimální pokud má být ten motor ještě použitelnej v běžným provozu. Jak se to chovalo na testovací jízdě? Táhlo to od spodu plynule až do otáček? Myslím, že když se ti vše podaří doladit tak lze očekávat těch 110-120 koní.
Synchronizace klapek je samozřejmě problém, ale ten se projeví při volnoběhu a při přechodu. Při plným otevření už je to zanedbatelný.