Viktor - 21061
Moderátor: Moderátoři
Re: Viktor - 21061
Po najazdení 87 000km to už nedala spojka a postupne mi ubúdali kvalty na ktorých sa dalo akcelerovať Cory mi poslal z jeho zásob nejakého LUKa a po výmene zotrvačníku, gufera, a vodiaceho ložiska to funguje parádne.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Viktor - 21061
Pri prvom tankovani v roku 2017 na odometri bol údaj 54428km. Dnes tam je 54623km, takže už sme spolu natočili 100 000
K výročiu auto dostalo bezkontakt, ozon 07 sport, nové gufera a pružiny ventilov. Jazdí to krásne a docela bez problémov sa nechá rozdráždiť na maximalku 155kmh
(v Nemecku na diaľnici pochopiteľne)
Na zraze som mu zakúpil u Sergeja nepopraskany volant a dostalo posledné opravy laku pred celolakom.
K výročiu auto dostalo bezkontakt, ozon 07 sport, nové gufera a pružiny ventilov. Jazdí to krásne a docela bez problémov sa nechá rozdráždiť na maximalku 155kmh
(v Nemecku na diaľnici pochopiteľne)
Na zraze som mu zakúpil u Sergeja nepopraskany volant a dostalo posledné opravy laku pred celolakom.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Viktor - 21061
To se čte pěkně Tak gratuluji k výročí
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Viktor - 21061
Gratuluju ke kilometrovému "výročí". Zapomněl jsi dodat, že bezkontakt pomáhal osadit hostující fachman z Prahy v dílně poblíž Brna
Re: Viktor - 21061
Ooo pardon. Jasne, bezkontakt bol osadeny s asistenciou isteho pána z Prahy čo už nebýva v Prahe.
Karburátor som osadil sám s výmenou gufer a pružín pomáhal kamarát od bavorákov.
Jak karb tak bezkontakt dostáli povesti ruských súčiastok.
Bezkontakt bol osadený ako prvý a po najazdení cca 300km sa začal chovať ako rozesraný kontakt s opáleným kladívkom a odtrhom 0.25 mm. Pri zbežnej kontrole bol palec aj viečko v pohode,zapaľovacie káble ok, sviečky ngk nové, čierna krabička k bezkontaktu nezmenená, kabeláž neporušená. Na indukčnej cievke bolo však napísané "som zgarb a vymeň ma", čo je v ruštine "fenox". Navštívil som teda najbližší vrakáč a z ešte teplého favorita ktorý prišiel po vlastných som vykostil cievku made in czechoslovakia, osadil a odvtedy jazdí poslušne.
Karb DAAZ ozon 07 sport je v podstate úplne obyčajný ozon 2107-xxxxxxx-02 s elmag ventilom bez ekonomizera, jediná zmena je mechanické otváranie druhej komory.
Po výmene ventilových gufer a pružín, vačky, vahadiel a štelovacích šroubov som karb osadil, zo zvedavosti ako je natryskovaný otvoril a zbadal tesnenie viečka na ktorom sa mi niečo nezdalo. Porovnal som ho s novým a zistil, že nemá vyrazenú dieru na kanál čo spája tuším vzdušník s emulznou trubicou. Nakoľko bola nedeľa 23:20 a nenašiel som lochajznu potrebného priemeru, vymenil som tesnenie a učinil jeden pokus o naladenie volnobehu a išiel dom. Bolo potrebné naladiť vlasové vôle klapiek, takže karb dolu, nastaviť a osadiť. Na analyzátore nastavený volnobeh, bohatosť pri 1500,3000 a 4000 otáčkach vrámci medzí stanovemých v tabuľke. Dva dni som jazdil spokojne až som podnikol testovaciu jazdu do 20km vzdialeného Senca a po ceste domov sa auto začalo chovať divne, cukanie, bez výkonu, proste jak pumpa na sračky. Rozmontoval som karb a začal som prefukovať všetky kanály a spol pričom som si všimol, že spod príruby šroubu množstva zmesi ide pena. Dotiahol som prírubu a furt. Pohrozil som karbu aplikáciou červeného tmelu a začal výrobu nového tesnenia z papiera. Zložil som to s novým tesnením (bez tmelu) a odvtedy to jazdí výborne,len zmes je medzi 2000 a 3000 ot malinko chudobnejšia a pri malom predstihu to slabo trhá. Zvýšil som predstih a ide.
Nič neni v tomto svete plug and play.
Karburátor som osadil sám s výmenou gufer a pružín pomáhal kamarát od bavorákov.
Jak karb tak bezkontakt dostáli povesti ruských súčiastok.
Bezkontakt bol osadený ako prvý a po najazdení cca 300km sa začal chovať ako rozesraný kontakt s opáleným kladívkom a odtrhom 0.25 mm. Pri zbežnej kontrole bol palec aj viečko v pohode,zapaľovacie káble ok, sviečky ngk nové, čierna krabička k bezkontaktu nezmenená, kabeláž neporušená. Na indukčnej cievke bolo však napísané "som zgarb a vymeň ma", čo je v ruštine "fenox". Navštívil som teda najbližší vrakáč a z ešte teplého favorita ktorý prišiel po vlastných som vykostil cievku made in czechoslovakia, osadil a odvtedy jazdí poslušne.
Karb DAAZ ozon 07 sport je v podstate úplne obyčajný ozon 2107-xxxxxxx-02 s elmag ventilom bez ekonomizera, jediná zmena je mechanické otváranie druhej komory.
Po výmene ventilových gufer a pružín, vačky, vahadiel a štelovacích šroubov som karb osadil, zo zvedavosti ako je natryskovaný otvoril a zbadal tesnenie viečka na ktorom sa mi niečo nezdalo. Porovnal som ho s novým a zistil, že nemá vyrazenú dieru na kanál čo spája tuším vzdušník s emulznou trubicou. Nakoľko bola nedeľa 23:20 a nenašiel som lochajznu potrebného priemeru, vymenil som tesnenie a učinil jeden pokus o naladenie volnobehu a išiel dom. Bolo potrebné naladiť vlasové vôle klapiek, takže karb dolu, nastaviť a osadiť. Na analyzátore nastavený volnobeh, bohatosť pri 1500,3000 a 4000 otáčkach vrámci medzí stanovemých v tabuľke. Dva dni som jazdil spokojne až som podnikol testovaciu jazdu do 20km vzdialeného Senca a po ceste domov sa auto začalo chovať divne, cukanie, bez výkonu, proste jak pumpa na sračky. Rozmontoval som karb a začal som prefukovať všetky kanály a spol pričom som si všimol, že spod príruby šroubu množstva zmesi ide pena. Dotiahol som prírubu a furt. Pohrozil som karbu aplikáciou červeného tmelu a začal výrobu nového tesnenia z papiera. Zložil som to s novým tesnením (bez tmelu) a odvtedy to jazdí výborne,len zmes je medzi 2000 a 3000 ot malinko chudobnejšia a pri malom predstihu to slabo trhá. Zvýšil som predstih a ide.
Nič neni v tomto svete plug and play.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Viktor - 21061
Takže ložiská SNR sú cca na 90000km tentoraz nehučalo až tak moc a iba týždeň. Tentoraz je tam nejaké ruské zo zásob tak sa uvidí...Viko píše:Včera som vymenil ložisko predného kola. Hučalo skoro rok a preto rozmýšľam či som tak trpezlivý alebo taký mámpičista
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
Re: Viktor - 21061
Ruské no name ložiská zo zásob nejakého pána sú na 30000km / 1.5 roka. Aktuálne testujeme ložiskovú sadu GSP.
A už sa aj jedno zadné pobralo na druhý svet, tam testujeme starline.
A už sa aj jedno zadné pobralo na druhý svet, tam testujeme starline.
VAZ 21061 - 1986 - 50 shades of orange
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku
VAZ 21011 - 1976 - plyňák
VAZ 2105 - 1983 - expedičný špeciál
VAZ 21061 - 1980 - zožrali ju oxidi
VAZ 2101 - 1979 - fatal crash
VAZ 21011 2x - 1980/1976 - adoptívne deti
Felicia combi 1,3mpi - 2000 - prevoz ND
Repliky koncoviek výfuku